Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Reny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22
Contacteer:

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Reny »

Welkom @Tom & Larissa ,

Zoals @harryh al aangaf, lees de topics hierover eens door.

viewtopic.php?p=1227776#p1227776

viewtopic.php?f=30&t=71561

Ik vond het nogal ingewikkeld maar dat kan aan mij liggen :wink:

@Wouterkaas heeft een (kort) stappenplan gemaakt, dat heeft mij goed geholpen!
(bovendien heb ik bij het uiteindelijk boeken van de auto veel hulp van @dejong89 .

Succes met uitzoeken en heel veel plezier met de verdere voorbereidingen.

Groet,
Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
bvbal79
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door bvbal79 »

Ik heb nu diverse mensen via chat en email van hertz gesproken maar allen spreken de no-show no fee uitspraak tegen.
Ik moet van hun voor de aankomsttijd cancelen anders krijg ik alsnog een fee omdat ik te laat ben met cancelen.

National geeft wel duidelijk aan no fee bij een no show. Begin nu wel erg te twijfelen
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

Geldt alleen bij huren in Europa en voor betaal later tarieven.
Zie bullet 3.
Screenshot_20221212_204111_Gmail.jpg
dejong89
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door dejong89 »

In de V.S nog nooit een fee betaald bij een no show, mits pay at location
Wel zo netjes om ter plekke je reservering te annuleren in het geval dat je hem niet gaat gebruiken.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89

Bericht door bvbal79 »

tuurlijk zal ik ter plekke annuleren, maar raar dat de hertz mensen niet hun eigen voorwaarden weten.
bvbal79
Amerika-ontdekker

Bericht door bvbal79 »

Hinko schreef:
12 dec 2022, 20:43
Geldt alleen bij huren in Europa en voor betaal later tarieven.
Zie bullet 3.
Screenshot_20221212_204111_Gmail.jpg
ik vind hem toch lastig ik zie dat wel bij mijn NL reservering, maar dan kijk ik bij UK dan zie ik dit:
CANCELLATIONS PAY AT LOCATION RESERVATIONS

Pay at location reservations can be cancelled any time before your scheduled pick-up time without an administrative charge.
Failure to cancel the reservation before your scheduled pick-up time will result in a No-Show/Lost Rental Charge as per below.
NO SHOWS/ LOST RENTALS

If you fail to cancel your reservation prior to the pick-up time and do not collect the vehicle on the pick-up date, or if you fail to comply with the pick-up terms (refer Rental Qualifications & Requirements), we reserve the right to charge a No Show/Lost Rental Charge of GBP 70.00 / EUR 95.00 / CHF 65.00 which recovers our administration costs and compensates us for our inability to rent the vehicle when it was reserved for your use.
Maar jullie hebben ervaring dus ik ga maar boeken.
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 68

Bericht door harryh »

Ik heb die tekst die @Hinko heeft gequote ook al eerder hier gedeeld, niet van toepassing in de VS bij post paid boekingen.
TradeMarkNL83
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door TradeMarkNL83 »

Heb nu wel een nette boeking bij Hertz, naast m'n Avis boeking van 3 tientjes goedkoper. In m'n account zie ik alleen staan: Service Type: Standard Counter. Moet ik daar nog achteraan mailen of iemand weet? Want ben wel Gold Plus Rewards President's Circle uiteraard ;) Of heeft dat er niks mee te maken...
Screenshot 2022-12-13 at 15.57.47.png
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Je zal moeten mailen.
Service type moet Gold Canopy zijn om van de voordelen van Gold Rewards en je status te genieten.

Niet gerelateerd aan het service type, maar aan je gekozen tarief CDP: Heb je een American Express platinum kaart?
dejong89
Amerika-expert

Bericht door dejong89 »

Mailtje tikken naar alpha_nl@hertz.com.
Komt helemaal goed.

Thnx doe ik! Nee @Stan.Gobien, wel amex maar geen platinum. Gaat dat gezeur opleveren? Vorige keer had ik gold card en volgens mij ook deze code gebruikt en niks gehoord. Of weet jij dat @dejong89 ?
Laatst gewijzigd door TradeMarkNL83 op 14 dec 2022, 18:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Douraque
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Douraque »

Hallo,

Ik heb een vraag over mijn reservering bij Hertz: normaal gesproken reis altijd door Amerika, maar nu ga ik voor het eerst naar Canada (van 12/7 tm 9/8). Voor Amerika weet ik welke verzekeringen erbij moeten zitten, maar voor Canada wil ik hier dubbel checken. Volgens mij heb ik de noodzakelijke verzekeringen erbij zitten

Overigens heb ik bij Hertz een PC status, dus zal bovengenoemd mailadres gebruiken met het verzoek de reservering om te zetten in Gold Canopy

Afbeelding
Galapogos
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Galapogos »

Ook voor Canada geldt dat je een LDW/CDW (schade/verlies) en SLI (aansprakelijkheid) moet hebben, en ook voor Canada geldt dat die meestal standaard inbegrepen zijn als je via de reguliere op Europa gerichte kanalen huurt.

Een verschil tussen de VS en Canada is dat er bij huren in Canada meestal nog een eigen risico van toepassing is op het LDW/CDW-deel. Toen wij in 2017 een auto huurden ging het om $300, maar ik zie op internet nu verschillende bedragen staan. Dus let daar even op.

Wij betalen onze autohuur altijd met onze ANWB-creditcard, waardoor een eventueel eigen risico op autohuur via de ANWB alsnog gedekt is.
TradeMarkNL83
Amerikakenner

dejong89 schreef:
13 dec 2022, 19:00
Mailtje tikken naar alpha_nl@hertz.com.
Komt helemaal goed.
Thnx dit is snel gedaan door ze! Stond niet goed in m'n profiel omdat m'n Amex niet stond opgeslagen. Maar dat heb ik nu gedaan en toen hebben ze het voor me geregeld. Maar ik heb dus overigens een Amex platinum CDP gebruikt terwijl ik een Amex Green card heb. Gaat me dat problemen opleveren?
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Wellicht geen gezeur als er niks fout loopt, maar ik zou toch liever met de CDP 510000 boeken als ik van jou was.
Maar misschien vinden anderen dan niet?
TradeMarkNL83
Amerikakenner

Stan.Gobien schreef:
15 dec 2022, 18:01
Wellicht geen gezeur als er niks fout loopt, maar ik zou toch liever met de CDP 510000 boeken als ik van jou was.
Maar misschien vinden anderen dan niet?
Iemand die dit wellicht weet? @dejong89 misschien? Heel toevallig kreeg ik van de week ook net een uitnodiging om te upgraden naar platinum met 75k punten kado…
dejong89
Amerika-expert

Bericht door dejong89 »

Met de 51k code krijg je niet voor alle categorieën mooie prijzen te zien. Voor de aisles geen probleem omdat je simpelweg niet meer nodig hebt dan een categorie C (midsize).

De Amex code heb ik in het verleden ook een aantal keren gebruikt, zonder Amex kaart. Zowel op Hawaii en in Italië. Beide keren geen vragen of problemen gehad. Als je inmiddels wel een Amex kaart hebt dan zou ik mij weinig zorgen maken. Ik zou wel een back up maken met de 51k code. Zeker als dit veel goedkoper is. Als er dan iets moois in de aisles staat dan is dat mooi meegenomen.
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Marcel5050 »

Ik zou wel eens willen weten wat er gebeurd wanneer je die code gebruikt en je hebt een ongeval.Zo lang er niets gebeurt is er natuurlijk geen probleem.Enkele jaren geleden zijn in LV in de parking van MGM verschillende wagens uitgebrand.Ook de mijne was zwaar beschadigd maar kon nog rijden.Op de luchthaven na een half uurtje buiten gereden met een Mustang Cabrio daar er anders niets beschikbaar was.Nergens een euro kosten moeten betalen,had toen via Expedia gehuurd bij Dollar.
TradeMarkNL83
Amerikakenner

dejong89 schreef:
18 dec 2022, 22:52
Met de 51k code krijg je niet voor alle categorieën mooie prijzen te zien. Voor de aisles geen probleem omdat je simpelweg niet meer nodig hebt dan een categorie C (midsize).
Ah ja, stom. Ik had inderdaad gekeken met 51K maar dan kwam ik duurder uit. Wel kan ik idd een categorie C reserveren voor hetzelfde bedrag als ik de mini SUV heb met de Amex platinum code. En vanaf C kun je natuurlijk dan een hogere klasse meenemen als dat beschikbaar is, dat is waar ook.
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Galapogos schreef:
14 dec 2022, 09:30

Wij betalen onze autohuur altijd met onze ANWB-creditcard, waardoor een eventueel eigen risico op autohuur via de ANWB alsnog gedekt is.
:offtopic:

T is off topic want in de USA heb je geen eigen risico , maar ....J
Jij doelt op de ANWB Visa Gold Card , de houder daarvan heeft een eigen risico dekking van Eur. 1500. -
Dat betekent niet dat elk eigen risico gedekt is...
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer