Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
RVezy verhuurplatform campers
RVezy verhuurplatform campers
Helaas kon ik in dit forum helemaal niets terug vinden over verhuurplatforms voor campers zoals RVezy of Outdoorsy, dus hoogste tijd om mijn ervaringen te delen.
Afgelopen zomer hadden wij mooie tickets naar Toronto geboekt, en zochten we een camper of flinke SUV om met eigen tent rond te reizen.
De prijzen vielen niet mee, en bij het zoeken naar een alternatief vond ik RVezy.
Een verhuurplatform zoals Airbnb, maar dan voor campers, caravans etc.
Het aanbod is fors; oud, nieuw, groot en klein.
Naast particulieren bieden ook (kleine) bedrijven hier voertuigen aan.
Wij hebben uiteindelijk gekozen voor een Nissan Pick-up truck met volledige kampeeruitrusting (daktent, kookspullen, stoelen, douche, solarpanel etc.)
De auto was eigendom van een kleine verhuurder: Overland Ontario http://overlandontario.com/
Geen low-budget oplossing, maar een splinternieuwe Nissan Frontier met alle opties.
Alle verzekeringen zin inclusief.
Alle vragen die we vooraf hadden werden snel beantwoord, en ook was er nog wat ruimte om te onderhandelen over extra opties en een wat lagere prijs. Dit is natuurlijk erg afhankelijk van de aanbieder, maar deze verhuurder was erg flexibel.
Het ophalen ging erg soepel.
We kregen uitleg over hoe e.e.a. werkte, en instructies voor het inleveren.
Met de app maak je foto's van het voertuig bij ophalen en inleveren.
Alles super eenvoudig en snel.
Deze auto gaf ons de mogelijkheid om op plekken te komen waar we anders niet geweest waren.
Zoveel power, en goede 4WD deden het top op onverharde wegen.
Onderweg hadden we nog wat vragen over de werking van de douche.
Via whatsapp werden die razendsnel beantwoord door de eigenaar.
Bij het inleveren hebben we weer foto's gemaakt met de app, en de sleutels in een dropbox achter gelaten.
De borg (CAD 1000) is een week later netjes terug gestort op de creditcard.
Conclusie; zowel RVezy als deze auto met uitrusting is ons heel erg goed bevallen en aan te bevelen voor een avontuurlijke roadtrip!
Afgelopen zomer hadden wij mooie tickets naar Toronto geboekt, en zochten we een camper of flinke SUV om met eigen tent rond te reizen.
De prijzen vielen niet mee, en bij het zoeken naar een alternatief vond ik RVezy.
Een verhuurplatform zoals Airbnb, maar dan voor campers, caravans etc.
Het aanbod is fors; oud, nieuw, groot en klein.
Naast particulieren bieden ook (kleine) bedrijven hier voertuigen aan.
Wij hebben uiteindelijk gekozen voor een Nissan Pick-up truck met volledige kampeeruitrusting (daktent, kookspullen, stoelen, douche, solarpanel etc.)
De auto was eigendom van een kleine verhuurder: Overland Ontario http://overlandontario.com/
Geen low-budget oplossing, maar een splinternieuwe Nissan Frontier met alle opties.
Alle verzekeringen zin inclusief.
Alle vragen die we vooraf hadden werden snel beantwoord, en ook was er nog wat ruimte om te onderhandelen over extra opties en een wat lagere prijs. Dit is natuurlijk erg afhankelijk van de aanbieder, maar deze verhuurder was erg flexibel.
Het ophalen ging erg soepel.
We kregen uitleg over hoe e.e.a. werkte, en instructies voor het inleveren.
Met de app maak je foto's van het voertuig bij ophalen en inleveren.
Alles super eenvoudig en snel.
Deze auto gaf ons de mogelijkheid om op plekken te komen waar we anders niet geweest waren.
Zoveel power, en goede 4WD deden het top op onverharde wegen.
Onderweg hadden we nog wat vragen over de werking van de douche.
Via whatsapp werden die razendsnel beantwoord door de eigenaar.
Bij het inleveren hebben we weer foto's gemaakt met de app, en de sleutels in een dropbox achter gelaten.
De borg (CAD 1000) is een week later netjes terug gestort op de creditcard.
Conclusie; zowel RVezy als deze auto met uitrusting is ons heel erg goed bevallen en aan te bevelen voor een avontuurlijke roadtrip!
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Re: RVezy verhuurplatform campers
Ik moet bekennen dat ik de site slechts vluchtig heb bekeken
maar ik heb zo vlug niet kunnen vinden hoe de verzekeringen geregeld zijn.
Ik zie wel dat het voertuig naar de dichtstbijzijnde garage wordt gesleept - als roadside assistance is afgesloten - maar niet wie de eventuele reparatiekosten moet betalen.
Kun jij daar iets over zeggen?
Ik zie wel dat het voertuig naar de dichtstbijzijnde garage wordt gesleept - als roadside assistance is afgesloten - maar niet wie de eventuele reparatiekosten moet betalen.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
Re: RVezy verhuurplatform campers
Ja hoor, dit zijn de spelregels:Old Faithful schreef: ↑08 okt 2022, 15:24Ik moet bekennen dat ik de site slechts vluchtig heb bekekenmaar ik heb zo vlug niet kunnen vinden hoe de verzekeringen geregeld zijn.
Who is responsible for the cost of repairs in the event of a breakdown?
The responsibility for the cost of repairs will depend on the nature of the breakdown.
For breakdowns caused by mechanical failure or wear and tear, the owner will be responsible for the cost of the repairs. They will also be responsible for retrieving their RV from the repair shop in case the renter is unable to do so.
For breakdowns caused by the renter's actions, the renter will be responsible for the cost of the repairs. They will also be responsible for covering the RV owner's costs to retrieve the RV, in case the renter is unable to do so.
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1559 Weergaves
-