Wij reizen met onze 5 kinderen varierend in leeftijd van 17 jaar t/m 4 jaar. De oudste willen we graag de higlights laten zien, ook al is het maar kort (soms te kort) maar voor de jongste willen we het aantal uur in de auto per dag enigzins beperken.
Ik heb een enorm reisschema gemaakt en hem even ingekort om het voor jullie overzichtelijk te houden.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Ik had er eerst nog Death Vally tussen zitten maar dat zou een extra stop betekenen (en die kunnen we eigenlijk niet kwijt) of een hele lange rit van Fresno via DV naar LV en dat zie ik ook niet zo zitten.
We zullen het ook met deze 2 weken in de meivakantie moeten doen want de zomervakantie is geen optie (nooit).
In Yosemite slapen was erg duur zag ik (logisch) maar ik heb geboekt in Oakhurst, The Oakhurst Inn. Iemand nog een andere tip?
Bij Bryce, The Quality Inn Panguitch geboekt.
In Page is denk ik de keuze tussen Red rock motel, BW view of Lake Powel en Clarion Inn die ik in een ander topic als tip kreeg.
Na een dag Grand Canyon vanuit Page dacht ik vast een klein beetje richting Palm Springs te rijden zodat de rit de volgende dag naar Palm Springs niet zo lang is. Vandaar Kingman.
Palm Springs en Los Angeles vind ik lastig. In Palm Springs willen we graag iets luxers dan een motel (natuurlijk geen 5* hotel maar iets met een tuin(tje), tropisch sfeertje, leuk zwembad) maar het is erg duur allemaal.
In Los Angeles is alles echt zoooo duur. We willen het liefst of in Hollywood of vlakbij Universal. Maar zelfs het hier vaak genoemde Magic Castle hotel is meer dan 1.000 euro voor 2 nachten, 2 kamers. Of zijn dat normale prijzen?
Vast bedankt voor jullie hulp!