Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Van Newark airport naar Manhattan (49 street)
Van Newark airport naar Manhattan (49 street)
Hallo,
Weet iemand wat de beste en snelste manier is om van Van Newark airport naar Manhattan (49 street) te komen???
Dave
Weet iemand wat de beste en snelste manier is om van Van Newark airport naar Manhattan (49 street) te komen???
Dave
- Color01
- Amerika-expert
Re: Van Newark airport naar Manhattan (49 street)
met de taxidavesandy schreef:Hallo,
Dave
ja ik was bezig met reageren toen jij net je bericht had gepost dus had het nog niet gezienColor01 schreef:De Taxi kost $45.00 .. en dan hoef je ook niet meer met je bagage te sjouwen.Bbuurt schreef: Vanaf Newark airport hebben taxis een vast tarief naar de city en die is flink hoger.
Het niet hoeven sjouwen met koffers klopt wel. Maar het kan toch zo'n 20-25 dollar schelen.
Als ik dat zo lees zou ik zeggen: 25 dollar? pfffft.
Ik had het geluk dat een Jersey vriend van me mij en mijn vriendin kwam ophalen dus die gaf gelijk de tour terwijl we naar het hotel gingen.
Maar terug naar het vliegveld hadden we de trein en dat ging heel goed. Maar we zaten dan ook bijna recht tegenover Penn Station.
Wij hebben een shuttle bus genomen (geen idee hoe duur, maar volgens mij $20,-) en die brengt jou (en andere hotel gasten) naar je plek van bestemming, je krijgt meteen (gratis erbij haha) een mooi uitzicht over Manhatten als je rechts zit......
Andere manieren kan je ook via het airport boeken, gewoon de borden ground transportation volgen (zijn groen), en je krijgt die uitleg ook in het vliegtuig
Andere manieren kan je ook via het airport boeken, gewoon de borden ground transportation volgen (zijn groen), en je krijgt die uitleg ook in het vliegtuig
Eindelijk een reden om 30 te worden
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht