Alles is voorspoedig gegaan behalve dat bij terugkomst een van de 3 koffers niet op de bagageband lag. We vlogen met BA van LA naar London naar Amsterdam. Helaas is 1 van de koffers achtergebleven in London zag ik via de Airtag. Geen nut dus om bij de bagageband te blijven staan. Thuis meteen gemeld bij een bagage afhandelingspartner van BA (Avia partner bagage tracing). Inmiddels zag ik dat de koffer met de volgende vlucht naar Amsterdam is vervoerd. Mooi dacht ik... echter verneem ik niets van deze tussenpersoon. Vervolgens gemaild, gebeld (2u in de wacht gestaan, gaat vervolgens over en er wordt gewoon niet opgenomen..daarna nog een aantal keer een poging zonder succes), Schiphol Lost en Found gebeld (geen gehoor), BA gebeld (geen contact vanwege personeelstekort)... tja wat nu. Ik weet precies de locatie van mijn koffer maar kan er niet bij. Op de site van Schiphol staat ook dat het geen nut heeft om naar Schiphol te reizen om je koffer te zoeken.
Ik heb enige haast aangezien er natte handdoeken in de koffer zitten. Ik vrees dus dat er van de inhoud niet veel overblijft. De kinderen hadden wat spulletjes gekocht daar en kadootjes. Dat vind ik nog het meest vervelend. Het wasgoed geloof ik wel.. scheelt weer wassen

Heeft iemand voor mij nog een tip?