Waarom borduur je hier niet op voort? Hierboven geeft @Tipsy_1 het ook al aan en het zou ook mijn idee zijn (wist vanochtend nog niet dat je eventueel ook wel iets anders in Amerika wilt bezoekenKletskous schreef: ↑17 aug 2022, 09:25Hoewel ik heel graag opnieuw naar Amerika wil en dan vooral dit gedeelte, zijn er wel grenzen aan de financiële haalbaarheid. Zijn andere Staten voordeliger?
Mijn pubers roepen vooral dat ze terug naar Amerika willen, waar maakt ze niet zoveel uit al lijkt oudste Las Vegas wel vet, maar wederom Florida zouden ze ook leuk vinden. Zelf ontdek ik liever (deels) iets nieuws.

Zelf doe ik dat ook al een aantal reizen en was één van de redenen om dit jaar de Lincoln Highway (van San Francisco naar New York) te rijden. Je komt dan in veel minder toeristische gebieden. Mijn gemiddelde motelovernachting was afgelopen juni USD 78,52 (incl tax) en ik ben nergens bedbugs tegengekomen...

Voor mijn komende trip, begin oktober, zit ik in het zuidoosten en over het algemeen vallen de de kosten voor overnachten mij erg mee. Iets hoger dan afgelopen juni maar nog steeds ruim onder de USD 100 per nacht.
Qua autohuur denk ik dat het wel voordeliger kan dan je zelf nu berekend hebt, zelfs met drop off kosten.
Succes!
Roland