Zou je als stel gebruik kunnen maken van meet&assist met bijvoorbeeld een ander stel dat dezelfde vlucht neemt?
Al zou je dan wel een nieuw topic moeten openen om kandidaten te zoeken....
Hoe groot is de kans dat toevallig iemand op het forum dezelfde vlucht heeft.....
Persoonlijk vind ik dit wel een goed idee.
Scheelt toch €75,- per koppel NU ga ik daar niet dood van, maar toch.....
Mensen moeten alleen wel bereid zijn om op een openbaar forum aan te geven welke vlucht ze nemen(lees: wanneer ze niet thuis zijn).
Persoonlijk heb ik niet zo veel moeite daarmee, maar ik vermoed dat er veel mensen zijn die dat lastiger vinden.
Waarom openen jullie niet gewoon een topic hiervoor?
Even duidelijk bij vermelden dat het enkel gaat om vermeldingen zodat er geen overige discussies plaatsvinden. Dus contact via PB. Mocht een koppel elkaar 'gevonden' hebben, dan zou je dat ook kunnen vermelden, al kun je volgens mij na een tijdje je bericht niet meer wijzigen.
Zou je als stel gebruik kunnen maken van meet&assist met bijvoorbeeld een ander stel dat dezelfde vlucht neemt?
Al zou je dan wel een nieuw topic moeten openen om kandidaten te zoeken....
Hoe groot is de kans dat toevallig iemand op het forum dezelfde vlucht heeft.....
Persoonlijk vind ik dit wel een goed idee.
Scheelt toch €75,- per koppel NU ga ik daar niet dood van, maar toch.....
Mensen moeten alleen wel bereid zijn om op een openbaar forum aan te geven welke vlucht ze nemen(lees: wanneer ze niet thuis zijn).
Persoonlijk heb ik niet zo veel moeite daarmee, maar ik vermoed dat er veel mensen zijn die dat lastiger vinden.
Goed idee ! Ik lees dat je met max 5 personen assist kan boeken. Ik vlieg zelf pas 18 September maar idd even een apart topic zou een goed idee zijn.
Zie dat er een apart lijntje is geopend hierover. Op zich een prima idee natuurlijk.
Daar geen discussie dus nog even hier.
Denk er wel aan dat ook iedereen dezelfde vlucht heeft. Denk namelijk niet (of je moet het navragen) dat bv een stel koffers gaat inleveren in hal 1 en de ander naar hal 3 moet. Dat zal de denk ik niet zomaar gedaan worden en buiten dat iedereen moet dan mee van de ene hal naar de andere.
Ben je mooi bedankt als de vlucht naar Amerika mist
2010: Florida
2011: Orlando
2012: Florida en LA
2013: Orlando en W. USA
2014: Florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018 t/m 2020 Orlando/ Davenport
2022 en 2024: Orlando/ Davenport
Volgende week vliegen we en ik zie dat van onze vlucht die om 11.00 gaat de incheckbalie pas om 9.00 open gaat. Dat is dan toch onhaalbaar?
Ik zal langs de inckeckbalie moeten voor de koffers; bovendien krijg ik bij het uploaden van de paspoorten van de kinderen de melding dat ik langs de incheckbalie moet (bij onze paspoorten krijg ik die melding niet)
Maar als de rijen bij security al meer dan 2 uur zijn, en ik kan pas 2 uur voor vertrek op zijn vroegst bij United aan de balie inchecken, dan gaat dat toch niet? Of zouden die tijden op de Schiphol site niet kloppen? Hier een screenshot van de vlucht van morgen (diezelfde vlucht hebben wij volgende week)
Bijlagen
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
2025: camperreis Las Vegas-San Diego
Denk er wel aan dat ook iedereen dezelfde vlucht heeft. Denk namelijk niet (of je moet het navragen) dat bv een stel koffers gaat inleveren in hal 1 en de ander naar hal 3 moet. Dat zal de denk ik niet zomaar gedaan worden en buiten dat iedereen moet dan mee van de ene hal naar de andere.
Goed punt!
Wellicht ook gelijk je vertrektijd erbij zetten. Dan hoeft niet iedereen eerst jouw vlucht op te zoeken hoe laat die gaat.
Volgende week vliegen we en ik zie dat van onze vlucht die om 11.00 gaat de incheckbalie pas om 9.00 open gaat.
Er gaat om 09:15 u ook al een United vlucht, UA71 naar Newark. De incheckbalies zijn dus al eerder open. Bestaat wel kans dat je pas vanaf een bepaald tijdstip kunt inchecken voor jouw vlucht maar zou gewoon netjes aansluiten, al is het jouw tijd nog niet. Zie ook mijn ervaring bij BA afgelopen juni.
Volgende week vliegen we en ik zie dat van onze vlucht die om 11.00 gaat de incheckbalie pas om 9.00 open gaat.
Er gaat om 09:15 u ook al een United vlucht, UA71 naar Newark. De incheckbalies zijn dus al eerder open. Bestaat wel kans dat je pas vanaf een bepaald tijdstip kunt inchecken voor jouw vlucht maar zou gewoon netjes aansluiten, al is het jouw tijd nog niet. Zie ook mijn ervaring bij BA afgelopen juni.
Roland
Dat zou mooi zijn; zijn dat dezelfde balies dan? En kun je dan al inchecken als er ook nog een vlucht eerder van United gaat? Als dat zo is ben ik wel wat gerustgesteld.
@jill1234 Van United kreeg ik het volgende (via Twitter DM gevraagd).
"The check-in desk in AMS will open 3 hours prior to scheduled time of departure of the 1st flight, then will close 1 hour prior to scheduled time of departure of the last flight. ^JJ"
Per de Schiphol site gaan alle vluchten naar de VS van United vanaf hal 3 desk 26. Dus zoals Coyote zegt zou ik gewoon op tijd gaan en aansluiten. Mochten ze je om de 1 of andere reden niet gelijk doorlaten omdat de vlucht naar Newark nog aan het inchecken is dan sta je iig vooraan zogauw dat klaar is, dus ik zou op tijd gaan. Heb overigens nog niet gehoord dat mensen in vertrekhal 3 hun vlucht hebben gemist de laatste paar weken, en ken vrij veel US-gangers, dus hopelijk valt het voor jullie ook mee.
Dat klinkt goed! Dank je! Stelt me weer wat meer gerust; gaan gewoon vroeg aansluiten en als we te vroeg aan de beurt zijn laat ik wel even mensen voor
Wij vertrekken op 6 september naar Philadelphia en ik maak me ondertussen steeds meer zorgen. De adviezen klinken allemaal mooi, weinig bagage meenemen, online inchecken, minimaal handbagage, niet te vroeg naar Schiphol.
Maar ik reis met mijn man en mijn rolstoel, dat zorgt altijd voor gedoe, je kunt niet online inchecken, ik heb meer bagage dan ik normaal zou meenemen en ook een behoorlijke hoeveelheid handbagage.
Het is voor mij niet duidelijk of ik bij de vertrekhal kan worden afgezet, ik heb een Gehandicapten Parkeerkaart. Ik mag begrijp ik 4 uur voor de vlucht in de rij gaan staan. De vraag is of er dan assistentie beschikbaar is. Ik moet via de incheck counter. En dan nog maar hopen dat ik op tijd bij de gate uitkom. Even een sprintje trekken zoals anderen kunnen, is geen optie. Normaal krijg ik het advies om een uur eerder aanwezig te zijn, hoe zit dat nu? Niet bepaald een rustige manier van vertrekken.
En op de terugweg, via Londen heb ik al helemaal geen zicht, maar dat zien we dan wel.
Je kunt helaas ws geen afspraak maken om ergens opgepikt te worden om je langs de checkin en verder te laten begeleiden (al zou ik wel een mail sturen je weet nooit. Wat er toch kan). Maar je kan je wel gewoon melden bij de palen en dan kun je ook met de assistentie langs de checkin.
Je laten afzetten kan denk ik nog steeds, maar gaat je partner dan parkeren en komt naar de hal? Je kunt eigenlijk pas assistentie aanvragen als hij terug is. Anders kan dat jij al onderweg bent richting checkin/paspoort/gate een dat is ook niet handig. Als hij op Schiphol parkeert kijk dan eens naar P3. Daar komt assistentie je als het goed is ook ophalen.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Dat klinkt goed! Dank je! Stelt me weer wat meer gerust; gaan gewoon vroeg aansluiten en als we te vroeg aan de beurt zijn laat ik wel even mensen voor
Echt hé, toch inderdaad een geruststelling. Ik hoop dat maandag alles goed gaat en duim mee voor jou!
Aangezien de kop nog steeds Privium bevat, even een vraag daaromtrent.
Wij hebben beide een AMEX Platinum card sinds kort. Daar zit Privium Plus bij. Nu hebben we beide de aanvraag gedaan. We moeten alleen nog de irisscan maken. Nu hebben we tevens meet & assist geboekt. Maar ik begrijp dat de balie van Privium voor de security zit. Zou het mogelijk zijn om tijdens onze meet & assist tijd die irisscan te laten maken en dus ook onze pasjes? of duurt dat te lang?
Er is geen mogelijkheid om het NA de security te doen toch?
NY | 2014 (+ Canada) – 2017 – 2019
West Amerika | 2015 – 2016 – 2017 – 2018 – 2022
Florida | 2019 - 2024
Parks: Sequoia, Yosemite, Joshua Tree, Yellowstone, Grand Teton, Zion, Bryce, Death Valley, Everglades, Kings Canyon
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.