Graag jullie commentaar en suggesties. Mijn zorg is dat ik graag de verplaatsingen tot max. 4 uur wil houden (weliswaar google maps tijden) maar dat sommige dagen daar toch boven komen.

Je moet wel heel ver van het park gaan zitten om iets goedkoops te vinden. Ik zou dan echt porberen tot aan Mammoth te rijden. De accommodatie in het park kan duur zijn maar er zijn ook betaalbare optie. In dit topic heb ik alle prijzen op een rij gezet. In 2023 of 2024 zal het wel weer een stuk duurder zijn maar je krijgt zo wel een idee van wat duur is en wat heel duur is. Je noemt Canyon Village maar dat is behoorlijk prijzig. Ik zou zelf eerder voor Lake kiezen. Of ook een nacht Roosevelt doen. Kijk eens in ons 2015-verslag voor verschillende overnachtingen ie wij in juni in Yellowstone hadden. Old Faithful is sowieso een aanrader.
Naar Mammoth Lakes is het behoorlijk wat meer dan 4 uur rijden. Ik zou dan liever naar Mammoth Hot Springs rijden. Dat lijkt me ook een betere uitvalbasis voor Yellowstone N.P.Martin & Marianne schreef: ↑19 jul 2022, 15:56Zou zou ik van oost Glacier in dag naar Yellowstone (bijvoorbeeld Gardiner of Mammoth Lakes) rijden.
Ja, dat ligt wel erg uit de richting.Old Faithful schreef: ↑20 jul 2022, 12:04Naar Mammoth Lakes is het behoorlijk wat meer dan 4 uur rijden. Ik zou dan liever naar Mammoth Hot Springs rijden. Dat lijkt me ook een betere uitvalbasis voor Yellowstone N.P.Martin & Marianne schreef: ↑19 jul 2022, 15:56Zou zou ik van oost Glacier in dag naar Yellowstone (bijvoorbeeld Gardiner of Mammoth Lakes) rijden.![]()
![]()
Moab is geen park maar in de omgeving van Moab liggen twee nationale parken, Arches en Canyonlands, en het Dead Horse Point SP. Daarnaast heb je nog erg veel bezienswaardigheden in de omgeving. Twee nachten daar is echt heel weinig.