Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
Ok bedankt!
Even voor de zekerheid: bij Hertz is het toch zo dat niet komen opdagen gelijk staat aan (kosteloos) annuleren?
Of hoe werkt dat als er niets leuks staat, zeg je dan gewoon ik vind ze niet mooi en vertrek je..?
Even voor de zekerheid: bij Hertz is het toch zo dat niet komen opdagen gelijk staat aan (kosteloos) annuleren?
Of hoe werkt dat als er niets leuks staat, zeg je dan gewoon ik vind ze niet mooi en vertrek je..?
2022 rondje zuidwesten: https://www.polarsteps.com/PeterMoortha ... thwest-usa
2024 rondje westwesten: https://www.polarsteps.com/PeterMoortha ... idwest-usa
2024 rondje westwesten: https://www.polarsteps.com/PeterMoortha ... idwest-usa
- Astatic
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Zolang jij een Hertz boeking (minimaal categorie C) hebt geboekt kun je uit de President's circle kiezen.
Zorgen dat je "Gold Canopy" geregeld hebt via het bekende mailtje naar Veerle, en je kunt gewoon meteen doorlopen zonder te melden.
Mocht er niks in de rij staan, loop je gewoon door naar de andere verhuurmaatschappij.
Het is wel netjes om even je reservering te annuleren via de app.
Als goed is komen er geen kosten! (Al vind ik dat zelf ook ook altijd even spannend)
Zorgen dat je "Gold Canopy" geregeld hebt via het bekende mailtje naar Veerle, en je kunt gewoon meteen doorlopen zonder te melden.
Mocht er niks in de rij staan, loop je gewoon door naar de andere verhuurmaatschappij.
Het is wel netjes om even je reservering te annuleren via de app.
Als goed is komen er geen kosten! (Al vind ik dat zelf ook ook altijd even spannend)

2011: Zuid-West Amerika
2012: Orlando
2014: ATL Denver Omaha
2015: Orlando Tampa Ft.Meyers Keys Ft.Lau Miami
2017: Malibu Vegas Los Angeles
2018: NYC Omaha Philly
2022: Orlando
2023: NYC Orlando
2024: Miami Orlando
2025: Zuid-West Amerika
Ja, dat klopt (op beide vragen). Je doet een reservering, zonder verdere garanties en dus ook zonder verplichtingen.
De andere kant van de medaille is overigens wel dat ook Hertz (of elke andere verhuurder) bij zo'n reservering geen enkele verplichting jegens jou heeft. Als ze geen auto's hebben dan heb je pech en moet je wachten tot er iets terugkomt. Gebeurt slechts zeer zelden, maar het komt wel eens voor op met name kleinere locaties.
Voila net onze 2 wagens geboekt bij Hertz nadat ik eindelijk mijn president circle status verkregen heb.
hebben de Q4 (IFAR) type geboekt voor 782 dollar voor 2 weken en 1 dag vanaf 14/8. Betere prijs kan ik echt niet krijgen.
Nu hopen dat er een upgrade beschikbaar staat.
hebben de Q4 (IFAR) type geboekt voor 782 dollar voor 2 weken en 1 dag vanaf 14/8. Betere prijs kan ik echt niet krijgen.
Nu hopen dat er een upgrade beschikbaar staat.
- Astatic
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 12
het loont trouwens om elke dag te blijven kijken, zojuist is mijn prijs weer met €50,- gedaald.wouterjanS schreef: ↑17 jul 2022, 14:34
Kijk even hier https://partners.rentalcar.com/american-vacation/
....
Kies bij het betalingsoverzicht voor “pay later” (gewoon op klikken)
Je hoeft niets te betalen en kunt alles later kostenloos annuleren of wijzigen.
...
Daarna de prijs in de gaten houden
Heb de oude boeking geannuleerd en deze nieuwe erin gezet

2011: Zuid-West Amerika
Dat kijken loont zeker, zelfs op 1 dag meerdere keren (mijn geluk). Toevallig gisteren mijn reservering bij Hertz geannuleerd (was al van een tijdje terug, 1880 dollar voor een mini-van excl volle tank), en iets daarvoor via american vacation geboekt voor 1365 (een standard SUV, incl. volle tank en 3 bestuurders. Dat was ergens eind van de middag, terwijl ik in de ochtend de prijs op 1452 had gezien (zelfde auto, pakket etc)
Bedankt nog voor de tip @Kevin77
Bedankt nog voor de tip @Kevin77

Ik zie bij https://partners.rentalcar.com/american-vacation/ overigens niet expliciet staan dat SLI (SLP) er in zit?
@peterz84
For retail rentals only secured with Extended Protection within the cost of the rental (excluding any liability protection or insurance coverage provided under a commercial contract), the following shall apply: Extended Protection (EP) (Where available): Owner provides Renter or any AAD with third party liability protection in an amount equal to the minimum financial responsibility limits applicable to the vehicle (the Primary Protection). EP also provides additional third party liability protection, through an excess liability policy, with limits of the difference between the Primary Protection and a combined single limit of $1 million per accident for bodily injury and/or property damage to others arising out of the use or operation of the Owner rental vehicle by Renter or an AAD, subject to the terms and conditions of the policy. EP includes UM/UIM coverage for bodily injury and property damage (only where required by law for property damage) in an amount equal to the minimum financial responsibility limits applicable to the Vehicle (the Primary Protection), and additional coverage, through an excess liability policy, with limits for the difference between the statutory minimum underlying limits and $100,000 per accident (for rentals commencing in New York, UM/UIM limits are $100,000 per person/$300,000 per accident; for rentals commencing in Hawaii, the UM/UIM limits are $1,000,000 combined single limit) or state mandated UM/UIM limit, whichever is greater. OWNER AND RENTER REJECT ANY ADDITIONAL UM/UIM COVERAGE TO THE EXTENT PERMITTED BY LAW. EP, including UM/UIM benefits is provided only when Renter or any AAD are driving the Vehicle. No claim for UM/UIM may be made due to the negligence of the driver of the Vehicle. EP coverage is in effect only while another AAD or Renter is driving the Vehicle within the United States and Canada; coverage does not apply in Mexico. ADDITIONAL POLICY EXCLUSIONS INCLUDE: (A) BODILY INJURY OR DEATH TO RENTER, ANY AAD, OR TO THE BLOOD RELATIVES OR FAMILY OF RENTER OR AN AAD, IF SUCH RELATIVES OR FAMILY RESIDE IN THE SAME HOUSEHOLD WITH RENTER OR WITH AN AAD; (B) PROPERTY DAMAGE TO THE RENTAL VEHICLE; (C) FINES, PENALTIES, EXEMPLARY OR PUNITIVE DAMAGES; (D) BODILY INJURY, DEATH OR PROPERTY DAMAGE EXPECTED OR INTENDED FROM THE STANDPOINT OF THE INSURED; AND (E) ANY OBLIGATION FOR WHICH THE INSURED OR THE INSURED’S INSURER MAY BE HELD LIABLE UNDER ANY WORKER’S COMPENSATION, DISABILITY BENEFITS OR UNEMPLOYMENT COMPENSATION LAW OR ANY SIMILAR LAW. (F) BODILY INJURY OR PROPERTY DAMAGE EXPECTED OR INTENDED FROM THE STANDPOINT OF RENTER OR AADS. Note: Any UM/UIM benefits paid are included in the $1 million combined single limit EP coverage and in no way increase the combined single limit amount referenced above. This insurance coverage is underwritten by Ace American Insurance Company. Report SLP Claims to: Sedgwick CMS, P.O. Box 94950 Cleveland, OH 44101-4950, Phone: 1-888-515-3132 Fax: 1-216-617-2928.
Extended ProtectionEp inclusive contract only
For retail rentals only secured with Extended Protection within the cost of the rental (excluding any liability protection or insurance coverage provided under a commercial contract), the following shall apply: Extended Protection (EP) (Where available): Owner provides Renter or any AAD with third party liability protection in an amount equal to the minimum financial responsibility limits applicable to the vehicle (the Primary Protection). EP also provides additional third party liability protection, through an excess liability policy, with limits of the difference between the Primary Protection and a combined single limit of $1 million per accident for bodily injury and/or property damage to others arising out of the use or operation of the Owner rental vehicle by Renter or an AAD, subject to the terms and conditions of the policy. EP includes UM/UIM coverage for bodily injury and property damage (only where required by law for property damage) in an amount equal to the minimum financial responsibility limits applicable to the Vehicle (the Primary Protection), and additional coverage, through an excess liability policy, with limits for the difference between the statutory minimum underlying limits and $100,000 per accident (for rentals commencing in New York, UM/UIM limits are $100,000 per person/$300,000 per accident; for rentals commencing in Hawaii, the UM/UIM limits are $1,000,000 combined single limit) or state mandated UM/UIM limit, whichever is greater. OWNER AND RENTER REJECT ANY ADDITIONAL UM/UIM COVERAGE TO THE EXTENT PERMITTED BY LAW. EP, including UM/UIM benefits is provided only when Renter or any AAD are driving the Vehicle. No claim for UM/UIM may be made due to the negligence of the driver of the Vehicle. EP coverage is in effect only while another AAD or Renter is driving the Vehicle within the United States and Canada; coverage does not apply in Mexico. ADDITIONAL POLICY EXCLUSIONS INCLUDE: (A) BODILY INJURY OR DEATH TO RENTER, ANY AAD, OR TO THE BLOOD RELATIVES OR FAMILY OF RENTER OR AN AAD, IF SUCH RELATIVES OR FAMILY RESIDE IN THE SAME HOUSEHOLD WITH RENTER OR WITH AN AAD; (B) PROPERTY DAMAGE TO THE RENTAL VEHICLE; (C) FINES, PENALTIES, EXEMPLARY OR PUNITIVE DAMAGES; (D) BODILY INJURY, DEATH OR PROPERTY DAMAGE EXPECTED OR INTENDED FROM THE STANDPOINT OF THE INSURED; AND (E) ANY OBLIGATION FOR WHICH THE INSURED OR THE INSURED’S INSURER MAY BE HELD LIABLE UNDER ANY WORKER’S COMPENSATION, DISABILITY BENEFITS OR UNEMPLOYMENT COMPENSATION LAW OR ANY SIMILAR LAW. (F) BODILY INJURY OR PROPERTY DAMAGE EXPECTED OR INTENDED FROM THE STANDPOINT OF RENTER OR AADS. Note: Any UM/UIM benefits paid are included in the $1 million combined single limit EP coverage and in no way increase the combined single limit amount referenced above. This insurance coverage is underwritten by Ace American Insurance Company. Report SLP Claims to: Sedgwick CMS, P.O. Box 94950 Cleveland, OH 44101-4950, Phone: 1-888-515-3132 Fax: 1-216-617-2928.
Ah die zit onder de EP. Overigens vreemde omschrijving: Contract only? Wat wil dat zeggen.
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Ep inclusive contract only
Dat er alleen contracten aangeboden worden waarbij EP inclusive is. Er is geen optie dit uit te zetten.
Dat er alleen contracten aangeboden worden waarbij EP inclusive is. Er is geen optie dit uit te zetten.

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Ik las hem anders, EP inclusive, (komma) contract only. Maar het is een contract waarbij EP inclusief zit en inderdaad niet zonder kan. Thanks voor de verduidelijking! Interessante optie. Iemand als ervaring met deze broker?
Ervaring pas na mijn vakantie in aug, maar zie mijn reservering gewoon ook bij Alamo staan als ik daar inlog. Check-in al gedaan via de Alamo site. IK zie niets raars via deze constructie.
- Frasi
- Amerika-expert
- Contacteer:
Goed te weten dat je reservering ook bij Alamo te zien is en dat je ook al online van inchecken. Ter plekke waarschijnlijk nog wel via de kiosk.
Ik heb een reservering bij uscarhire.com die overigens claimen de enige broker te zijn waarbij je online van inchecken als niet-amerikaan.
En ze zijn, ondanks al flink in prijs gezakt de afgelopen maanden, nog 20% duurder dan American Vacation.
Dus ik overweeg om voor de 3e keer mijn reservering bij uscarhire te annuleren en nu te herboeken bij American Vacation.
Ik heb een reservering bij uscarhire.com die overigens claimen de enige broker te zijn waarbij je online van inchecken als niet-amerikaan.
En ze zijn, ondanks al flink in prijs gezakt de afgelopen maanden, nog 20% duurder dan American Vacation.
Dus ik overweeg om voor de 3e keer mijn reservering bij uscarhire te annuleren en nu te herboeken bij American Vacation.

Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Als je onlice incheckt kan je ook skip de counter doen. Hoef je nooit in de rij. Doorlopen naar de garage en auto uitzoeken in de rij welke je gereserveerd heb. Dus ook niet langs de Kiosk.
Kijk hier: https://www.alamo.com/en/reserve/skip-t ... ookup.html
- Frasi
- Amerika-expert
- Contacteer:
@jarjarbinks Heb je daar eigen ervaring mee?
Met reserveringen van bijv. uscarhire.com kan het niet.
Ik heb al wel online ingecheckt; alle gegevens (van alle 3 chauffeurs) ingevoerd en een mooi overzicht kunnen uitprinten.
Maar skip-the-counter lukt hiermee niet: ik krijg de melding dat met deze reservering geen skip-the-counter mogelijk is.
Dus deze 2e stap is niet gegarandeerd als de 1e stap wel lukt. Dus ik ben benieuwd naar eigen ervaringen waar dit wel is gelukt.
Met reserveringen van bijv. uscarhire.com kan het niet.
Ik heb al wel online ingecheckt; alle gegevens (van alle 3 chauffeurs) ingevoerd en een mooi overzicht kunnen uitprinten.
Maar skip-the-counter lukt hiermee niet: ik krijg de melding dat met deze reservering geen skip-the-counter mogelijk is.
Dus deze 2e stap is niet gegarandeerd als de 1e stap wel lukt. Dus ik ben benieuwd naar eigen ervaringen waar dit wel is gelukt.

- Raziel
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Is het nog steeds zo dat er bij Alamo geen kosten zijn bij one-way-rentals tussen San Francisco en Las Vegas?
Kan het niet zo goed meer vinden....
Kan het niet zo goed meer vinden....
- Robbie&Irene
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
"Between San Francisco airport or Los Angeles and Las Vegas airport (and vice versa) there are also no additional costs." Aldus de Alamo site https://www.alamo.nl/en/service/one-way-car-rental/
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Ja, heb er één keer bij geboekt en heb toen Skip the Counter kunnen regelen vooraf. Dat was echter in 2017.
Qua ervaring met deze broker? Ik heb er enkel geboekt, hen betaald (koos voor vooraf betalen) en that's it.

Roland
- Raziel
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
@Robbie&Irene 

Laatst gewijzigd door Raziel op 21 jul 2022, 16:44, 3 keer totaal gewijzigd.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Dan moet er de afgelopen jaren iets veranderd zijn. Ik heb nl. in het verleden wel met een boeking bij uscarhire.com Skip the Counter vooraf kunnen regelen. Na het betalen van het volledige bedrag, kreeg ik ook het Alamo reserveringsnummer.Frasi schreef: ↑21 jul 2022, 15:21Met reserveringen van bijv. uscarhire.com kan het niet.
Roland
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20568 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-