Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
Lees je ergens op dit forum dat er mensen in de problemen zijn gekomen omdat de letselschade dekking tot 1 miljoen niet voldeed?
Ik ben wel benieuwd wat nu een reëel goed bedrag is, die 10 miljoen lijkt me ook wel weer heel erg veel, en ik vraag me af of aanbod en vraag naar dat soort bedragen niet ook een beetje uit bangmakerij komt.
Ik ben wel benieuwd wat nu een reëel goed bedrag is, die 10 miljoen lijkt me ook wel weer heel erg veel, en ik vraag me af of aanbod en vraag naar dat soort bedragen niet ook een beetje uit bangmakerij komt.
Op naar de twaalfde keer, het blijft leuk! Familiebezoek met Kerst en de jaarwisseling in LA
- wouterjanS
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Dank voor deze tip. Voor het eerst kom ik nu op een redelijke prijs uit die ik bereid ben te betalen. Dus hier nu geserveerd voor 1250 en met de paylater optie kan ik nu rustig de komende maanden kijken of het nog ergens goedkoper te vinden is. Mijn dank is groot!
Kevin77 schreef: ↑17 jul 2022, 16:30wouterjanS schreef: ↑17 jul 2022, 14:34
Kijk even hier https://partners.rentalcar.com/american-vacation/
Kies voor het Gold pakket incl een volle tank benzine (zo leeg mogelijk terug brengen dus) en max 3 extra bestuurders.
Kies bij het betalingsoverzicht voor “pay later” (gewoon op klikken)
Je hoeft niets te betalen en kunt alles later kostenloos annuleren of wijzigen.
Ik kom uit op €1252,- voor een compact.
Daarna de prijs in de gaten houden
Geen idee hoe ik dit uit het gele vak krijg…
2014: New York en DC
2023: Rondtrip door de zuidelijke staten.
2024: Rondtrip Zuidwest National parks
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Graag gedaan!
Blijven zoeken, ook op de site waar je nu hebt geboekt.
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Ik heb het wel vaker aangegeven maar hierbij nog een keer mijn bevindingen.
Via Expedia.IE zie ik vaak bijzondere prijzen voorbij komen. Een voorbeeld van mijn eigen situatie.
Phoenix Airport
Ophalen 12 oktober 15:00
Inleveren 28 oktober 18:00
Niet ingelogd als member
Wel ingelogd als member
Vorig jaar scheelde het ook honderden euro's voor onze reis naar Hawaii.
Wie weet is het ook voordelig voor jou eigen situatie. Ik zou zeggen, probeer het eens!
Via Expedia.IE zie ik vaak bijzondere prijzen voorbij komen. Een voorbeeld van mijn eigen situatie.
Phoenix Airport
Niet ingelogd als member
Wel ingelogd als member
Wie weet is het ook voordelig voor jou eigen situatie. Ik zou zeggen, probeer het eens!
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
sorry als de vraag reeds gesteld is maar om 2 wagens te huren bij hertz best gewoon 2 creditcards voorzien op je account en dan zo per cc eentje boeken? nog dingen waar ik rekening mee moet houden?
- wouterjanS
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Oh dat scheelt enorm idd, ik krijg daar ook hele goedkope prijzen uit met een account. Ik kan alleen nergens vinden of Liability Insurance Supplement en Collission Damage Waiver hier bij zit. Ik zie alleen iets over Zero excess damage Protection.
In de voorwaarden zie ik Third Party Liability tot 1m. Is dat hetzelfde als CDW?
In de voorwaarden zie ik Third Party Liability tot 1m. Is dat hetzelfde als CDW?
dejong89 schreef: ↑18 jul 2022, 20:58Ik heb het wel vaker aangegeven maar hierbij nog een keer mijn bevindingen.
Phoenix Airport
Niet ingelogd als member
image.png
Wel ingelogd als member
image.png
2014: New York en DC
Ik heb een vraag betreft National aan de experts.
Via National.de heb ik de keuze Executive Area Fullsize or larger in SFO inclusief LDW en SLP voor 1325 euro en dien deze direct te betalen, gebruikte coupon is 5007125.
Is vast zetten voor een reis eind maart 2023 voor dit bedrag nu verstandig en tot dan rustig te kijken of er iets anders beschikbaar komt qua aanbod/bedrag.
Ik heb verder ook een BMW X3 of soortgelijk staan bij Sixt voor 1740 dollar euro en via Kayak ook een auto voor 1730 euro gereserveerd via bsp-auto.com, dit betreft een intermediate SUV een verhuurder is Europcar/FOX.
Volgens mij zit ik nu bij National qua keuze zeer goed, qua prijs ook vrij normaal/gunstig toch, maar ben ik met LDW en SLP compleet?, ik verdwaal gewoon tussen al deze extra opties.....
Via National.de heb ik de keuze Executive Area Fullsize or larger in SFO inclusief LDW en SLP voor 1325 euro en dien deze direct te betalen, gebruikte coupon is 5007125.
Is vast zetten voor een reis eind maart 2023 voor dit bedrag nu verstandig en tot dan rustig te kijken of er iets anders beschikbaar komt qua aanbod/bedrag.
Ik heb verder ook een BMW X3 of soortgelijk staan bij Sixt voor 1740 dollar euro en via Kayak ook een auto voor 1730 euro gereserveerd via bsp-auto.com, dit betreft een intermediate SUV een verhuurder is Europcar/FOX.
Volgens mij zit ik nu bij National qua keuze zeer goed, qua prijs ook vrij normaal/gunstig toch, maar ben ik met LDW en SLP compleet?, ik verdwaal gewoon tussen al deze extra opties.....
- dejong89
- Amerika-expert
Ik heb nog nooit rechtstreeks bij National geboekt waarbij ik direct moest betalen. ID 5007125 werkt bij mij niet meer. Ongeldige conract id.
Hoeveel dagen huur je? Welke periode?
- dejong89
- Amerika-expert
Ik zou je boeking van National laten staan. Je bent echt heel erg vroeg met boeken dus hou het gewoon in de gaten. Om nu van alles vast te leggen is in mijn ogen een beetje to much.
Sixt heeft veel beperkingen gehad waar je wel of niet mag rijden dus ik zou daar zelf niet snel boeken
Fox/Europecar is voor mij sowieso een no go in Amerika. Waar je ook leest, een en al ellende.
Sixt heeft veel beperkingen gehad waar je wel of niet mag rijden dus ik zou daar zelf niet snel boeken
Fox/Europecar is voor mij sowieso een no go in Amerika. Waar je ook leest, een en al ellende.
Volstaat LDW en SLP? Ze hebben meerdere opties onderaan staan zoals extend protection, damage waver en dat maakt het voor mij niet makkelijker op.
Onder kopje SLP staat.
Supplemental Liability Protection (SLP) is offered at the time of rental for an additional daily charge. If accepted, SLP provides the renter and authorized drivers with up to $300,000 combined single limit for third party liability claims. If the renter accepts SLP, National provides third party liability protection up to the applicable minimum financial responsibility limit and Zurich American Insurance Company provides excess third party liability insurance coverage from the applicable minimum financial responsibility limit to $300,000. This is a summary only. SLP is subject to the terms, conditions, provisions, limitations and exclusions in the supplemental rental liability insurance excess policy underwritten by Zurich American Insurance Company. The purchase of SLP is optional and not required to rent a car. The coverage provided by SLP may duplicate the renters existing coverage. National is not qualified to evaluate the adequacy of the renters existing coverage; therefore the renter should examine his or her personal insurance policies or other sources of coverage that may duplicate the coverage provided by SLP.
Onder kopje SLP staat.
Supplemental Liability Protection (SLP) is offered at the time of rental for an additional daily charge. If accepted, SLP provides the renter and authorized drivers with up to $300,000 combined single limit for third party liability claims. If the renter accepts SLP, National provides third party liability protection up to the applicable minimum financial responsibility limit and Zurich American Insurance Company provides excess third party liability insurance coverage from the applicable minimum financial responsibility limit to $300,000. This is a summary only. SLP is subject to the terms, conditions, provisions, limitations and exclusions in the supplemental rental liability insurance excess policy underwritten by Zurich American Insurance Company. The purchase of SLP is optional and not required to rent a car. The coverage provided by SLP may duplicate the renters existing coverage. National is not qualified to evaluate the adequacy of the renters existing coverage; therefore the renter should examine his or her personal insurance policies or other sources of coverage that may duplicate the coverage provided by SLP.
- dejong89
- Amerika-expert
1 blik op de openingspost en je hebt je antwoord 

Ja daar had ik gelezen, maar zie sli of li staan....
Ik denk zo:
Supplemental Liability Protection
Supplemental Liability Insurance
Liability Insurance
Allemaal hetzelfde.
Supplemental Liability Protection
Supplemental Liability Insurance
Liability Insurance
Allemaal hetzelfde.
Onder key en policy's hebben ze een hele waslijst alsof alles los van elkaar dient afgesloten te worden en dit maakt wekt zegt maar vragen op.

Edit:
Via de National us app zijn er overigens maar 3 opties, dus zit inderdaad met LDW en SLP wel goed.

Boeking is gewoon een reservering en geen directe afboeking zoals ik dacht, uiteindelijk wel iets duurder na akkoord voor 1430 dollar.

Edit:
Via de National us app zijn er overigens maar 3 opties, dus zit inderdaad met LDW en SLP wel goed.

Boeking is gewoon een reservering en geen directe afboeking zoals ik dacht, uiteindelijk wel iets duurder na akkoord voor 1430 dollar.
Iemand die mij nog kan adviseren?Erikkp schreef: ↑18 jul 2022, 10:24Ik heb alle berichten gelezen maar vind het toch ingewikkeld.
Wil graag goed verzekerd zijn maar ook me niet onnodig hoge kosten opleggen.
Zoek een auto 13 tot 30 september in San Francisco. Extra bestuurder. Kleine auto is prima.
Heb nu: sunnycars (alamo) 1397. Dit is incl verzekering tot 10 miljoen en glas en bandenschade, geen eigen risico.
Alternatieven zijn:
- hertz 921 dollar (met de 2 codes). Zover ik zie tot 2 miljoen dekking, maar geen banden ed.
- america vacation (alamo gold en personalisatie accident) 902 euro. Voorwaardes zijn niet geheel duidelijk
- drive usa (alamo of enterprise) tot 10 milj dekking E 1040
Wat adviseren jullie?
Ik vind 1 miljoen als ik dit forum lees voor letselschadedekking toch wel beperkt.
Waar ik goed aan doe?
- Astatic
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 12
@Erikkp
Als je een reisverzekering hebt kan het zijn dat je Personal accident en Roadside Ass. al gedekt hebt, wat wil zeggen dat je die niet nog eens hoeft af te sluiten bij je huur. Check het even voor de zekerheid bij je reisverzekering.
1 miljoen letselschadedekking is naar mijn idee altijd al voldoende geweest.
in jouw geval zou ik lekker voor America Vacation gaan!
Mocht je nog geen Alamo account hebben, doe je dit voordat je boekt...
- Een Alamo Insiders account aanmaken bij Alamo zelf, dan krijg je na inschrijving een lidnummer.
- America Vacation boeken en tijdens boeken Alamo lidnummer toevoegen.
- Dan bij Alamo "Accelerated Check In" aanvragen
- Dan "Skip the counter" klikken
- Wachten tot vakantie en dan je auto uitzoeken uit de geboekte klasse!

Als je een reisverzekering hebt kan het zijn dat je Personal accident en Roadside Ass. al gedekt hebt, wat wil zeggen dat je die niet nog eens hoeft af te sluiten bij je huur. Check het even voor de zekerheid bij je reisverzekering.
1 miljoen letselschadedekking is naar mijn idee altijd al voldoende geweest.
in jouw geval zou ik lekker voor America Vacation gaan!
Mocht je nog geen Alamo account hebben, doe je dit voordat je boekt...
- Een Alamo Insiders account aanmaken bij Alamo zelf, dan krijg je na inschrijving een lidnummer.
- America Vacation boeken en tijdens boeken Alamo lidnummer toevoegen.
- Dan bij Alamo "Accelerated Check In" aanvragen
- Dan "Skip the counter" klikken
- Wachten tot vakantie en dan je auto uitzoeken uit de geboekte klasse!

2011: Zuid-West Amerika
2012: Orlando
2014: ATL Denver Omaha
2015: Orlando Tampa Ft.Meyers Keys Ft.Lau Miami
2017: Malibu Vegas Los Angeles
2018: NYC Omaha Philly
2022: Orlando
2023: NYC Orlando
2024: Miami Orlando
2025: Zuid-West Amerika
2024: Miami Orlando
2025: Zuid-West Amerika
Weet iemand hoe het zit bij America Vacation met een no show?
Wij zouden hem graag als backup boeking voor onze reservering bij Hertz willen boeken.
Voor zover ik begrijp vervalt je reservering bij Hertz gewoon als je niet binnen 2 uur komt opdagen (bij betalen ter plekke)?
Wij zouden hem graag als backup boeking voor onze reservering bij Hertz willen boeken.
Voor zover ik begrijp vervalt je reservering bij Hertz gewoon als je niet binnen 2 uur komt opdagen (bij betalen ter plekke)?
2022 rondje zuidwesten: https://www.polarsteps.com/PeterMoortha ... thwest-usa
2024 rondje westwesten: https://www.polarsteps.com/PeterMoortha ... idwest-usa
2024 rondje westwesten: https://www.polarsteps.com/PeterMoortha ... idwest-usa
- ronenivonne
- Amerikakenner
Ik kon het niet concreet vinden. Bedanktdejong89 schreef: ↑16 jul 2022, 22:22ronenivonne schreef: ↑16 jul 2022, 20:25Even een vraagje voor de zekerheid. Als we naar de balie gaan bij Hettz en we hebben geboekt met de code CDP: 510000
PC: 192021 levert dit geen controles of iets dergelijks op. Zijn toch codes die je mag gebruiken toch?
Gevalletje zoekt en gij zult vinden...![]()
Nee. Hier gaan jullie geen problemen mee krijgen. Huur je off airport? Want anders hoef je helemaal niet langs de balie
Nee we landen op Miami AirPort en huren de eerste keer bij hertz. Verschil was zo groot met alamo Brits dat we het omgezet hebben. Ik begreep dat je de eerste keer altijd naar de balie moet?
2010: Florida
2011: Orlando
2012: Florida en LA
2013: Orlando en W. USA
2014: Florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018 t/m 2020 Orlando/ Davenport
2022 en 2024: Orlando/ Davenport
2011: Orlando
2012: Florida en LA
2013: Orlando en W. USA
2014: Florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018 t/m 2020 Orlando/ Davenport
2022 en 2024: Orlando/ Davenport
- Astatic
- Amerikafan
Dit is ook mijn backup boeking voor mijn aankomende trip.Peterm schreef: ↑20 jul 2022, 12:06Weet iemand hoe het zit bij America Vacation met een no show?
Ik kijk eerst bij Hertz of er iets staat, zo niet, ga ik voor deze.
Zoals je kunt zien, kun je tot het allerlaatste moment nog annuleren

- Bijlagen
-
- Screenshot 2022-07-20 at 13.24.16.png (175.14 KiB) 1024 keer bekeken
2011: Zuid-West Amerika