Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Aanrader!
Aanrader!
Misschien is dit meer voor het off-topic, maar het heeft zeker met (het ontstaan van) amerika te maken: de serie Deadwood.
Heel gave serie over een dorpje in de amerikaanse frontier, allemaal kijken!
(je moet hem als je in Nl woont waarschijnlijk wel downloaden of van een amerikaan krijgen, want het is nergens verkrijgbaar hier geloof ik)
Ik wil geen reclame maken of iets, maar ik heb nu 2 seizoenen gezien en het is echt heel goed!
Heel gave serie over een dorpje in de amerikaanse frontier, allemaal kijken!
(je moet hem als je in Nl woont waarschijnlijk wel downloaden of van een amerikaan krijgen, want het is nergens verkrijgbaar hier geloof ik)
Ik wil geen reclame maken of iets, maar ik heb nu 2 seizoenen gezien en het is echt heel goed!
Net zoals Marjon zijn ook wij naar aanleiding van de tv serie naar het plaatsje Deadwood in SD geweest.
En ook ons viel het erg tegen. Zeer toeristisch, en vooral veel, heel veel gokkasten !!
De mythe van het oude, wilde westen moeten we maar gewoon in onze gedachten koesteren.
Overigens vonden wij de tv serie geweldig.
Ik heb Talpa (Tien tegenwoordig) gemaild met de vraag waar het volgende seizoen blijft, maar ik kreeg als antwoord dat ze niet doorgaan met de serie.
Arrrggghhh.....begin er dan ook niet mee !
En ook ons viel het erg tegen. Zeer toeristisch, en vooral veel, heel veel gokkasten !!
De mythe van het oude, wilde westen moeten we maar gewoon in onze gedachten koesteren.
Overigens vonden wij de tv serie geweldig.
Ik heb Talpa (Tien tegenwoordig) gemaild met de vraag waar het volgende seizoen blijft, maar ik kreeg als antwoord dat ze niet doorgaan met de serie.
Arrrggghhh.....begin er dan ook niet mee !
16x USA / 30 staten
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht