Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Recente Wise (voorheen TransferWise) ervaringen voor betalingen US?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 68

Re: Recente Wise (voorheen TransferWise) ervaringen voor betalingen US?

Bericht door harryh »

Bedankt voor de terugkoppeling @Motion, direct van Ideal naar USD scheelt dan weer een paar kliks ;)

@MichaelJohnson Daarnaast werkt hun app zoals je wilt. Ook kun je per kaart instellen welk type betalingen je wel en niet wil kunnen doen, met één klik bevriezen als je 'm niet gebruikt en vergeet de virtuele kaarten niet.
Motion
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Motion »

ik vind het zelf fijner om een bepaald bedrag in euros erop te houden, dan kan ik snel omzetten naar andere valuta. Vandaar dat ik altijd die route pak.
Tot nu toe een hele fijne kaart en inderdaad alles in te stellen in de app. Daar kunnen veel nederlandse banken nog wat van leren.
MichaelJohnson
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door MichaelJohnson »

@harryh die app is inderdaad heel fijn.
Ik ga vandaag eens die kaart aanvragen. Dit is een mooie toevoeging in opties om te betalen op vakantie.
2000 NYC & Toronto | 2010 NYC | 2014 WA OR CA NV AZ | 2022 ME NH VT MA RI CT NY NJ PA DC DE MD VA WV | 2023 IL MO AK TN KY VA NC GA | 2025 TX NM | 27/50
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 68

Bericht door harryh »

:thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer