Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Dutch companies in NY

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
David26
Amerika-ontdekker

Dutch companies in NY

Bericht door David26 »

Weet iemand toevallig of er behalve tegen betaling bij the American Chamber of commerce nog een ander manier om aan contact gegevens van Ned. bedrijven die in new york gevestigd zitten te achterhalen?

Bijvoorbaat dank!
Dave :help:
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Netherlands Foreign Investment Agency mogelijk (hoewel ze daar natuurlijk meer gericht zijn op het naar Nederland halen van buitenlandse bedrijven)

http://www.nfia.com/

De Amerikaanse ambassade in Den Haag, afdeling economie of een tegenhanger van de NFIA.

Telefoonboek van Manhattan als dat online is of als ze in Nederland nog een Amerikaanse bibliotheek (durven) hebben.

En er is mogelijk nog een International Chamber of Commerce, ik dacht dat die ooit in Washington DC zat.

Hoop dat ik je in ieder geval op een spoor heb gezet. Veel zoekplezier en succes.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
David26
Amerika-ontdekker

Bericht door David26 »

Benno, heel erg bedankt voor jou hulp, i appreciate :idea:
JohnNJ
Amerikakenner

Bericht door JohnNJ »

NLCOC - Netherlands Chamber of Commerce in the United States, Inc.

http://www.nlcoc.com/

Océ zit in NYC (hoofdkantoor in Chicago). Dat is een redelijk open en toegankelijk bedrijf. Daar zou je het eventueel kunnen proberen.

--john
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Misschien moet je niet zo focussen op een verblijf in NY. Er is nog meer in VS hoor?
texasdutch
Amerika-ontdekker

Bericht door texasdutch »

ned in MO schreef:Misschien moet je niet zo focussen op een verblijf in NY. Er is nog meer in VS hoor?
Precies mijn gedachte. Hier in Houston zitten verschillende grote Hollandse bedrijven. Neem contact op met het Hollandse consulaat hier.
En geen sneeuw en ijs!!!
USA2004
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door USA2004 »

ned in MO schreef:Misschien moet je niet zo focussen op een verblijf in NY. Er is nog meer in VS hoor?
Yep, en ik zou hier nog aan willen toevoegen: richt je niet alleen op Nederlandse bedrijven! Een stage bij een "echt" Amerikaans bedrijf is misschien nog wel interessanter.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer