Ik ben pas nieuw op het forum en ben gisternacht toevallig gestuit op een discussie op het forum. Ik was gelijk verkocht, hoeveel kennis hier zit. Ik ben voornemens om met mijn vrouw en 2 kinderen een rondreis (deze zomer nog) te maken in het Zuidwesten. Ik heb her en der wat offertes aangevraagd voor 3 weken fly-drive. Maar ik denk dat juist hier veel kennis zit, om een fantastische tijd door te brengen in Zuidwest, een mix voor de kinderen en onszelf. Hollywood, filmsterren, standen mogen niet ontbreken volgens mijn oudste
We hebben de tijd van 16 juli tot 10 augustus. Dat heeft te maken met het werk van mijn vrouw (zorg). Misschien dat we nog ietsjes langer kunnen, maar dan moet ze zien haar diensten te ruilen. Enfin reisperiode is van 16 juli tot 10 augustus.
Ik wil snel overgaan tot boeking en vraag hierbij jullie hulp. Hierbij een aantal vragen, maar mochten jullie andere tips ideeën hebben is het altijd welkom natuurlijk.
1. Moet ik boeken via een reisorganisatie of zelf?
2. Als je zelf boekt, hoe kan je meedoen met bepaalde excursies? Dan denk ik zo even aan fietsen in San Fransisco of andere activiteiten?
3. Wat mag zeker niet ontbreken in ons reis? En dan met name voor de meiden? Disneyland? Andere pretpark? Een leuke baywatchstrand?
4. Hebben jullie een grove route die ik kan rijden?
5. Huurauto of camper?
6. Andere tips en trucs?
Op basis van jullie antwoorden stippel ik een grove route uit en kom uiteraard weer met aanvullingen erop. Alvast dank.
Groet, Usain.