Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Baseball LA Dodgers

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Frasi
Amerika-expert
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Re: Baseball LA Dodgers

Bericht door Frasi »

@Hockey En in welk vak zit jij dan?
Dan moeten we daar niet zijn (als argeloze toeristen :wink: ).

Dus gewoon een keer komen aanwaaien, zitten, beetje rondkijken, bier drinken, rondje lopen en wakker blijven (het zou onze 2e avond in de VS worden dus nog flinke avond-dip). Moet lukken.
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

In 2006 heb ik één van de leukste Baseball games meegemaakt in Amerika van de Anaheim Angels tegen de LA Dodgers. Al vele wedstrijden gezien maar deze was wel bijzonder met de rivaliteit tussen de supporters. :D

Supporters van beide teams zaten gebroederlijk naast elkaar al spatten de vonken er soms vanaf en werd er wel eens iemand weggevoerd... :P
Bijlagen
300606-1574.jpg
300606-1574.jpg (26.52 KiB) 639 keer bekeken
300606-1582.jpg
300606-1582.jpg (26.45 KiB) 639 keer bekeken
300606-1591.jpg
300606-1591.jpg (19.25 KiB) 639 keer bekeken
300606-1609.jpg
300606-1609.jpg (20.15 KiB) 639 keer bekeken
300606-1610.jpg
300606-1610.jpg (29.87 KiB) 639 keer bekeken
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

@Frasi , geen idee. Iemand anders kopt altijd de tickets. Het is prima vertoeven daar. Nikis geen geweld of zo. Maar ze wilen wel dat de Dodgers winnen.
GoBucks
Amerikakenner

Bericht door GoBucks »

Sport in Amerika is zo-wie-zo anders..... tuurlijk gebeurd er we eens wat. Meestal als er wat teveel gedronken wordt :D. Maar bij baseball verkopen ze gewoon honkbal knuppels in de souvenier winkel in het stadion hoor. Dus met geweld rond sport evenementen valt het over het algemeen wel mee.

Toestanden zoals gisteren bij Marseille-Feyenoord, of een willekeurige Ajax-Feyenoord wedstrijd gebeurd hier echt niet. Ik kom hier wel eens bij de Columbus Crew (MLS) of de Blue Jackets (NHL). Fans van welk team dan ook lopen gewoon door elkaar heen of drinken een biertje samen. Tuurlijk wordt er wel eens wat geroepen over en weer. Meer ook niet.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Geen LA Dodgers ticket voor mij maar wel een Chicago Cubs vs Atlanta Braves ticket gekocht. :D

Prijs was $ 49 dus dat was best te doen. Wel komen er nog fees bij waardoor je uiteindelijk $ 65 betaalt. Nou ja, dat kon er nog wel vanaf. :wink: Ticket gekocht via de officiële website en was direct in de Ballpark app te zien.

Parkeren is wel een dingetje in Chicago maar je kunt op een groot terrein elders in de stad gratis parkeren waarna je gratis met shuttlebussen naar het Wrigley Field stadion gebracht wordt. Dat scheelt in ieder geval parkeerkosten.

Zin in! Alweer meer dan 10 jaar geleden dat ik een baseball game heb bijgewoond. 8)

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Peter & Paula
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Peter & Paula »

Gelukt !!!
we hebben tickets voor de wedstrijd, Anaheim Angels tegen de LA Dodgers
Gekocht op StubHub, app van BallPark geïnstalleerd en de QR code staat klaar

leuk vooruitzicht om na 25 jaar weer samen met mijn zoon een wedstrijd bij te wonen
mag wat ons betreft best een 10 innings wedstrijd worden :lol:
2025- Seattle - Denver
2023 - Chicago - San Francisco
2022 - San Francisco - Las Vegas
2021 - San Francisco - Las Vegas
2013 - Vancouver - Vancouver
2012 - Vancouver via Amerika naar Toronto
2009 - Chicago - Salt Lake City
2008 - San Fransisco - San Fransisco
onze website
Almere vak V
Amerika-expert

Bericht door Almere vak V »

Frasi schreef:
05 mei 2022, 23:45
Volgens mij is er geen football in de zomer, maar nog wel baseball.
Pre season van de NFL begint op 11 augustus. Als je in LA zit heb je geluk. Want of de Rams of de Chargers spelen thuis. Op 13 augustus spelen de Chargers tegen de Rams in het SoFi Stadium. Nou zou ik je nooit aanraden om naar pre season football te gaan kijken want dat is in mijn optiek bijna net zo saai als een baseball wedstrijd. Maar in dit geval, als je de kans krijgt om naar het SoFi Stadium te gaan ongeacht wat en wie er speelt. Dan zou ik zeggen zeker doen!! Bizar stadion, bizarre belevenis!

Baseball is vooral gezellig. Zeker als je met vrienden bent. Wat eten, wat drinken, gezellig ouwehoeren. En verrek, er slaat iemand tegen een bal aan. Applaus!!. Nu ben je er in augustus en ga je langzamerhand richting het einde van het seizoen. Dan willen de zenuwen nog wel is bloot komen te liggen en neemt de beleving ook toe. Maar beleving zoals bij het football ga je niet terugvinden in het baseball.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer