Als dat bedrijf zo met zijn testen omgaat, dan ondermijn je daarmee toch het hele testbeleid wat landen krampachtig in stand houden. Maar heel fijn voor ons : zelfs als je corona hebt kan je een certificaat krijgen vermoed ik.
Ook alvast 2 stuks besteld ervan uitgaande dat we voorlopig nog wel moeten testen voor de heenreis. En, zoals mijn moeder altijd zei; 'je kunt er beter mee, dan om verlegen zitten'.
Ik heb het nog erger: ik vertrek binnen 6 dagen naar de US, en zit momenteel in een zeer druk all-in resort op Tenerife… en moet morgen nog op het vliegtuig naar huis.
Als het moet mislopen zal het mislopen, denk ik dan maar…
Wij (gezin van 4) vliegen volgende week vrijdag naar Orlando. Nu wil ik die test doen van testifly. Maar welke app moet ik dan downloaden en moet ik voor 4 pp iets bestellen (ik las ook ergens dat je op 1 app meerdere personen konden) bij testifly?
Wij (gezin van 4) vliegen volgende week vrijdag naar Orlando.
De testifly (let op de i want je vindt ook veel apps zonder de i) downloaden. Daar kan je gewoon 4 test bestellen (denk om de korting code YOURTRAVEL15) en je kunt starten. Dus maar 1 app en je kunt zoveel testen doen als je wilt. Komt dan helemaal goed p/p binnen.
Zou jullie nog op de hoogte houden met mijn ervaring.
Vandaag de test gedaan omdat we morgen vertrekken.
We gaan morgenvroeg van DUS naar FRA en dan FRA naar AUS alles met Lufthansa.
Test vanmorgen gedaan met de mondswap en allebei negatief, dus we kunnen reizen. Beide test op via 1 telefoon en dus 1 app.
Testifly had er vanmorgen ongeveer 30 minuten voor nodig om het certificaat te sturen. Was denk ik druk om 8:00. Maar prima op tijd.
Daarna het testcertificaat en de vaccinatiecertificaat (wat je normaal kunt printen via de overheid) geupload naar Lufthansa en na 2 minuten bericht retour dat de documenten 'successfully reviewed'.
Meteen daarna online ingecheckt en zie daar de boardingpassen zitten in de mail.
Met andere woorden testen via testifly gaat prima en upload via Lufthansa gaat ook prima. Geen enkel probleem gehad.
Ik vlieg morgen naar Miami, vanochtend 2 Testifly testen gedaan. Bij mij ging alles soepel en gemakkelijk. Binnen 5 minuten had ik het certificaat.
Bij m'n reisgenoot helaas niet. Haar test werd afgekeurd omdat de casette niet goed genoeg zichtbaar was het hele filmpje. 9 euro weggegooid en opnieuw geprobeerd. Toen werkte de nieuwe voucher code niet. Uiteindelijk wel goed gelukt en na 10 minuten kwam certificaat binnen.
Daarna direct via KLM geupload en is al goedgekeurd. Morgen vliegen!
Ik vlieg morgen naar Miami, vanochtend 2 Testifly testen gedaan. Bij mij ging alles soepel en gemakkelijk. Binnen 5 minuten had ik het certificaat.
Bij m'n reisgenoot helaas niet. Haar test werd afgekeurd omdat de casette niet goed genoeg zichtbaar was het hele filmpje. 9 euro weggegooid en opnieuw geprobeerd. Toen werkte de nieuwe voucher code niet. Uiteindelijk wel goed gelukt en na 10 minuten kwam certificaat binnen.
Daarna direct via KLM geupload en is al goedgekeurd. Morgen vliegen!
Heb je de vouchercode niet gebruikt voor 15% korting dus
Fijne vakantie ING, enjoy the weather en als het goed is zit ik over 11 dagen ook in het vliegtuig
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida
Hoe is dat gebeurd? Als je jezelf aan het begin van de test in beeld posteert, zou je in principe gewoon de gsm niet meer mogen bewegen en dan komt het toch goed?
En ja, wel voucher gebruikt trouwens. Alsnog nog zonde van het geld haha.
Dat is heel deze poppenkast rondom testen.
Heb nu net voor 8,- de speekseltesten nog gevonden bij de Kruidvat een dorp verderop! Dus blij dat het staafje straks niet hoeft
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida
Hoe is dat gebeurd? Als je jezelf aan het begin van de test in beeld posteert, zou je in principe gewoon de gsm niet meer mogen bewegen en dan komt het toch goed?
De test was wel in beeld op afstand, maar niet dichtbij genoeg blijkbaar. Beeld veranderd in de tweede poging, dat was wel goed.
Zou jullie nog op de hoogte houden met mijn ervaring.
Vandaag de test gedaan omdat we morgen vertrekken.
We gaan morgenvroeg van DUS naar FRA en dan FRA naar AUS alles met Lufthansa.
Test vanmorgen gedaan met de mondswap en allebei negatief, dus we kunnen reizen. Beide test op via 1 telefoon en dus 1 app.
Testifly had er vanmorgen ongeveer 30 minuten voor nodig om het certificaat te sturen. Was denk ik druk om 8:00. Maar prima op tijd.
Daarna het testcertificaat en de vaccinatiecertificaat (wat je normaal kunt printen via de overheid) geupload naar Lufthansa en na 2 minuten bericht retour dat de documenten 'successfully reviewed'.
Meteen daarna online ingecheckt en zie daar de boardingpassen zitten in de mail.
Met andere woorden testen via testifly gaat prima en upload via Lufthansa gaat ook prima. Geen enkel probleem gehad.
Bij de Kruidvat hadden ze nog een doosje liggen, dus meegenomen maar welke naam van de test heb jij ingevoerd toen je ging testen? alleen 2019-nCoV Ag...?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.