Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
Ik dacht ooit bij Exit reizen een mooi tarief te hebben geboekt
Netjes betaald en alles
Wat blijkt? De auto moesten ze nog opvragen bij Alamo en was niet beschikbaar. Kreeg wel netjes mijn geld terug
Netjes betaald en alles
Wat blijkt? De auto moesten ze nog opvragen bij Alamo en was niet beschikbaar. Kreeg wel netjes mijn geld terug
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 68
In deze tijden van hoge prijzen en dan ineens zo'n prachtig Avis tarief is het eerste wat je wilt een annuleerbare boeking...
Wat ik mij eigenlijk afvraag is. Hoe gaat zo'n Avis locatie ergens er mee om als ze het bedrag zien... Wat verdienen ze eraan of hebben ze recht om de boel te annuleren.....
Zijn dit soort acties er wel vaker of was het een prijsfout?
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Bedankt voor alle tips en informatie uit dit topic. In de tweede helft van oktober ga ik 16 dagen een rondje maken vanuit Atlanta en heb via happytoursusa nu een PGAR (premium crossover) gereseveerd bij Alamo voor 1040 euro. Deze klasse was een tientje duurder dan een midsize SUV en dat lijken mij prima wagens voor mij
Komende periode maar eens kijken wat de prijzen gaan doen, blijkbaar kun je dus (van wat ik in dit topic lees) net mazzel hebben op momenten!

Komende periode maar eens kijken wat de prijzen gaan doen, blijkbaar kun je dus (van wat ik in dit topic lees) net mazzel hebben op momenten!

Als je de bevestiging hebt dan kunnen ze deze niet annuleren lijkt mij… ga me er in ieder geval niet druk om maken. Komt vast helemaal goed. Heb bevestiging in de mail, in de app en telefonisch ook nog opgevraagd…
Is het een aanbieding of een fout? We schrikken tegenwoordig van zo'n prijs omdat de meeste prijzen momenteel zo torenhoog zijn. Een paar jaar geleden hadden we van een mooie aanbieding gesproken. In het najaar 2022 waren de prijzen van avis.be goed. Dat heeft toen ca 2 weken geduurd. Nu was het vooral op .dk en .is de prijs van de categorie f o.a. Mazda CX. Voor andere categorieen was het verschil m.i. wat minder gunstig. Ook deden diverse steden zoals Miami en Orlando blijkbaar niet mee.
W.b.t. de code N744100: deze gaf de beste prijs maar KLM FB zat daar een paar tientjes boven.
Zorg wel dat je een bewijs bij je hebt dat je BA member bent als je N744100 hebt gebruikt.
W.b.t. de code N744100: deze gaf de beste prijs maar KLM FB zat daar een paar tientjes boven.
Zorg wel dat je een bewijs bij je hebt dat je BA member bent als je N744100 hebt gebruikt.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Mijn ervaring tot nu toe met de verhuurbedrijven is dat daar absoluut niet op gelet wordt. En in de afgelopen 20 jaar heb ik al heel wat keren een huurauto gehuurd.

Afgelopen december nog een via National met Flying Blue code kunnen huren en dus flink voordeliger. Wordt totaal niet over prijs gesproken. Ze controleren je gegevens, rijbewijs en creditcard en klaar is Kees.
Roland
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
die zie ik en we zijn al lid van de Emerald Club.
maar heb ik dan automatisch Executive status?
groetjes
Josephine
USA 2016: http://degrootjesinamerika2016.blogspot.nl/
USA 2018: http://degrootjesinamerika2018.blogspot.nl/
USA 2020: http://degrootjesinamerika2020.blogspot.com/
USA 2022: http://degrootjesinamerika2022.blogspot.com/
Josephine
USA 2016: http://degrootjesinamerika2016.blogspot.nl/
USA 2018: http://degrootjesinamerika2018.blogspot.nl/
USA 2020: http://degrootjesinamerika2020.blogspot.com/
USA 2022: http://degrootjesinamerika2022.blogspot.com/
Volgens mij werkt het enkel als je je opnieuw aanmeldt als klant via die link. Wanneer je al een account hebt, gaat het niet lukken via de bovenstaande link om de status te krijgen.
Er zijn 3 niveaus: Emerald, Emerald executive en emerald executive elite.
Fijne geruststellende reacties op mijn bericht 
Ik lees nu een tijdje mee op het forum en kom tot tav codes tot de volgende conclusie:
Dan heb ik ook nog een vraag.
Ik wil in het hoogseizoen een auto in San Francisco huren. In eerste instantie dacht ik aan auto ophalen op de luchthaven op dag drie. Nu zie ik dat er ook dichtbij ons hotel een locatie is, bijvoorbeeld in het Hilton hotel.
Weet iemand hoe het met de keuze van voertuigen op zo'n stads locatie zit?
Staan daar vier auto's te wachten tot deze opgehaald worden, volgens een take it or leave it principe of is er behoorlijke keuze.
Ik kom nu uit op een cat F midsize; Mazda cx-5 of vergelijkbaar, dat lijkt mij een hele leuke categorie om in te rijden. Ik zou het jammer vinden dat als ik nu de gemakkelijke keuze van een ophaal locatie in de stad kies, ik straks in een sedan rij....
- aanmelden voor Loyalty programes geeft recht op gebruik van codes. Met deze code kan je een mooie korting krijgen
en/of een upgrade van de auto of een skip the line (hoewel dat bij een eerste huur vaak niet het geval is)
- het matchen van loyalty programes is handig voor de punten die je krijgt bij verschillende verhuurders, als je niet regelmatig een auto huurt voegt het niet zoveel toe
Dan heb ik ook nog een vraag.
Ik wil in het hoogseizoen een auto in San Francisco huren. In eerste instantie dacht ik aan auto ophalen op de luchthaven op dag drie. Nu zie ik dat er ook dichtbij ons hotel een locatie is, bijvoorbeeld in het Hilton hotel.
Weet iemand hoe het met de keuze van voertuigen op zo'n stads locatie zit?
Staan daar vier auto's te wachten tot deze opgehaald worden, volgens een take it or leave it principe of is er behoorlijke keuze.
Ik kom nu uit op een cat F midsize; Mazda cx-5 of vergelijkbaar, dat lijkt mij een hele leuke categorie om in te rijden. Ik zou het jammer vinden dat als ik nu de gemakkelijke keuze van een ophaal locatie in de stad kies, ik straks in een sedan rij....
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 12
ik probeer mijn quote te betalen bij USCARhire.com maar ik krijg een foutmelding op mijn VISA. Hebben jullie dit weleens gehad en wat te doen nu ? Wij vertrekken woensdag
2017 Florida Passe a Grill & New York
2016 Florida Tampa bay Area & New York
2015 St Pete Beach Treasure Island Orlando en New York
eind april 2014 Florida en dan New York
april 2013 San Francisco , Las Vegas New York
2012 New York !!
2012 New York !!
@Sibi
al een andere browser geprobeerd?
al een andere browser geprobeerd?
-
- Amerikafan
nee niet via edge en niet via safari
Laatst gewijzigd door Sibi op 06 apr 2022, 20:29, 1 keer totaal gewijzigd.
2012 New York !!
2012 New York !!
- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
@Sibi Die foutmelding kan te maken hebben met een verkeerd adres of verificatie-code van je CC. Ik zou nog alles eens goed checken op je boeking en of dit overeenkomt met de CC-gegevens.
@Sibi
Ik zou die onderste button niet zomaar indrukken maar eerst contact opnemen met Visa. Dan kunnen ze even meekijken:
Ik zou die onderste button niet zomaar indrukken maar eerst contact opnemen met Visa. Dan kunnen ze even meekijken:
-
- Amerikafan
niet gedaan (op de link gedrukt) en goed tip om te bellen. dank je
2012 New York !!
2012 New York !!
- nwolf
- Amerikakenner
Niet helemaal, heb voor Orlando dus voor 265,- een Cabrio voor 10 dagen. een Mazda CX zou maar 190,- kosten. Dus de deal was zeker goed voor FloridaTrom schreef: ↑06 apr 2022, 16:35Is het een aanbieding of een fout? We schrikken tegenwoordig van zo'n prijs omdat de meeste prijzen momenteel zo torenhoog zijn. Een paar jaar geleden hadden we van een mooie aanbieding gesproken. In het najaar 2022 waren de prijzen van avis.be goed. Dat heeft toen ca 2 weken geduurd. Nu was het vooral op .dk en .is de prijs van de categorie f o.a. Mazda CX. Voor andere categorieen was het verschil m.i. wat minder gunstig. Ook deden diverse steden zoals Miami en Orlando blijkbaar niet mee.

Verschillen zaten wel in wanneer je gaat of het voordelig is of niet. Dus daarom denk ik ook niet dat het een foutje is eerlijk gezegd.
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 13066 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 15 Reacties