Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Roosuithoorn: korte trip Zuid-Californië.
- Roosuithoorn
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 35
Reis Roosuithoorn: korte trip Zuid-Californië.
Eind april gaan mijn zus en ik een kort rondje in Zuid-Californië maken. We hadden de volgende route bedacht:
Dag 1. aankomst Las Vegas, ophalen auto, uit eten op the Strip
Dag 2. Las Vegas: Valley of Fire en shoppen
dag 3. via Chloride richting Kingman, stukje route 66 via Oatman naar Lake Havasu City (hier overnachten?)
dag 4. via scenic route 62 richting Palm Springs (ca 325 km) eventueel al Joshua Tree NP bezoeken
dag 5. Palm Springs: Joshua Tree NP bezoeken, met de Aerial Tramway de berg op
dag 6. in te vullen waar we willen
dag 7. via scenic route 111 Salton Sea richting San Diego ( ca. 360 km)
dag 8. San Diego: Point Loma, Seaport Village, Old Town
dag 9. shoppen (San Diego of LA) en naar Los Angeles, auto alvast inleveren (ca 210 km)
dag 10. hotel bij luchthaven, terugvlucht
Ik zat even te kijken voor hotels in Palm Springs, maar net de week dat wij daar zijn, zijn de prijzen verdubbeld. Je betaalt ongeveer €300,- per nacht. We wilden daar 2 nachten blijven. Weet iemand een alternatief? Een leuke plaats met een hotel vanwaar je naar restaurantjes kunt wandelen?
Nog andere tips?
Dag 1. aankomst Las Vegas, ophalen auto, uit eten op the Strip
Dag 2. Las Vegas: Valley of Fire en shoppen
dag 3. via Chloride richting Kingman, stukje route 66 via Oatman naar Lake Havasu City (hier overnachten?)
dag 4. via scenic route 62 richting Palm Springs (ca 325 km) eventueel al Joshua Tree NP bezoeken
dag 5. Palm Springs: Joshua Tree NP bezoeken, met de Aerial Tramway de berg op
dag 6. in te vullen waar we willen
dag 7. via scenic route 111 Salton Sea richting San Diego ( ca. 360 km)
dag 8. San Diego: Point Loma, Seaport Village, Old Town
dag 9. shoppen (San Diego of LA) en naar Los Angeles, auto alvast inleveren (ca 210 km)
dag 10. hotel bij luchthaven, terugvlucht
Ik zat even te kijken voor hotels in Palm Springs, maar net de week dat wij daar zijn, zijn de prijzen verdubbeld. Je betaalt ongeveer €300,- per nacht. We wilden daar 2 nachten blijven. Weet iemand een alternatief? Een leuke plaats met een hotel vanwaar je naar restaurantjes kunt wandelen?
Nog andere tips?
2013:Deep South,2014:van DC naar Orlando,2015:van Denver naar SF, 2016/2017: Florida maart,2018: Oregon, 2019 New England.2022:Zuid Californië.2022:rondje Denver met Yellowstone.2023: Deep South,2024: Noord-Oost VS. Link naar blogs: https://mijnamerikablogs.jimdofree.com/
-
thebruins
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Re: korte trip Zuid Californie
Welke datums?
Motel6 is meestal niet zo duur.
Motel6 is meestal niet zo duur.
- Roosuithoorn
- Amerikafan
We zijn er rond 27 april. Motel 6 is niet zo ons ding. We hadden er ooit een keer een kamer gereserveerd (en betaald), maar het was zo ongelofelijk vies en met ongedierte, dat we heel snel weer naar buiten zijn gerend.
We zoeken nu een alternatief voor Palm Springs, ergens niet ver van Joshua Tree NP. Liefst in een plaats(je) met restaurants.
We zoeken nu een alternatief voor Palm Springs, ergens niet ver van Joshua Tree NP. Liefst in een plaats(je) met restaurants.
2013:Deep South,2014:van DC naar Orlando,2015:van Denver naar SF, 2016/2017: Florida maart,2018: Oregon, 2019 New England.2022:Zuid Californië.2022:rondje Denver met Yellowstone.2023: Deep South,2024: Noord-Oost VS. Link naar blogs: https://mijnamerikablogs.jimdofree.com/
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zie rond die data in San Jacinto het Soboba Resort vrij, 258 euro voor 2 nachten, dat is een prima plek, met hoge waarderingen van gasten.
- Roosuithoorn
- Amerikafan
Thanks, ik ga kijken!
Tips voor de rest van de trip zijn ook welkom!
Tips voor de rest van de trip zijn ook welkom!
-
thebruins
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Als Palm Springs toch te duur blijkt, dan zou je ook kunnen uitwijken naar 29 Palms. Je zit dan meteen ook aan de handigere kant van Joshua Tree NP voor een bezoekje. Maar daar is dan niet veel te shoppen enzo.
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Wij hebben twee maal tijdens verschillende reizen in het plaatsje Yucca Valley overnacht. Daar zijn accommodaties, restaurants, winkels, tankstations.Roosuithoorn schreef: ↑06 apr 2022, 10:43We zoeken nu een alternatief voor Palm Springs, ergens niet ver van Joshua Tree NP. Liefst in een plaats(je) met restaurants.
Hierbij een paar al wat oudere beoordelingen van de forumleden: https://beoordelingen.allesamerika.com/ ... y&staat=CA
En hier voor Twentynine Palms: https://beoordelingen.allesamerika.com/ ... s&staat=CA
- Roosuithoorn
- Amerikafan
Re: Reis Roosuithoorn: korte trip Zuid-Californië.
@marko Yucca Valley ziet er prima uit. Goeie mix van hotels en restaurants (we gaan graag lopend naar een restaurant, kunnen we er lekker een wijntje bij drinken). Bedankt voor de tip.
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Wij zijn in 2018 in de Days Inn in Palm Springs geweest. Als ik nu kijk bij 27 april dan zijn er kamers vanaf $ 129,- per nacht. Wij vonden het een prima hotel.
https://www.wyndhamhotels.com/days-inn/ ... s/overview
https://www.wyndhamhotels.com/days-inn/ ... s/overview
- Roosuithoorn
- Amerikafan
@jojostravelusa ik lees dit in je verslag van die dag : "Jan ziet op internet dat er 0,4 mijl verderop een pizzeria is. Dat moet het maar worden dan. Dat kunnen we lopen en hoeven we niet een wijntje te laten staan".
Haha, daarom zitten wij ook graag in een hotel met restaurant op loopafstand
We zijn al een keer eerder in Palm Springs geweest en zaten toen in het centrum, wat we heel leuk vonden. Maar dit zou een alternatief kunnen zijn.
Haha, daarom zitten wij ook graag in een hotel met restaurant op loopafstand
We zijn al een keer eerder in Palm Springs geweest en zaten toen in het centrum, wat we heel leuk vonden. Maar dit zou een alternatief kunnen zijn.
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
@Roosuithoorn
De KOA in Palm Springs heeft cabines en glamping tenten zag ik de laatste keer. Ik meen vanaf $120 per nacht, moet je even op hun site kijken. Er is een zwembad, midgetgolf e.d. Heb je op Airbnb gekeken?
De KOA in Palm Springs heeft cabines en glamping tenten zag ik de laatste keer. Ik meen vanaf $120 per nacht, moet je even op hun site kijken. Er is een zwembad, midgetgolf e.d. Heb je op Airbnb gekeken?
27 States so far...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 13257 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-