We kunnen weer!
September 2020 hadden we een mooi rondje op papier, Daar kwam corona om de hoek.
Reis doorgezet naar mei 2021, maar wederom corona.
In de tussentijd besloten we een huis te kopen en te verbouwen, Daar ging het reispotje.
De paarden kwamen aan huis te staan, dus op vakantie gaan is niet meer zo makkelijk, dus Amerika uit mijn hoofd gezet.
Tot ik 2 weken geleden een jaartje ouder werd en ik door mijn as man als cadeau een reisje Amerika kreeg (Hij heeft punten gescoord
Tickets zijn geboekt en staan dus vast.
We hebben een huurauto en zullen slapen in hotels/motels.
01-09: Aankomst Las Vegas 14.15uur
02-09: Las Vegas - Zion
03-09: Zion - Bryce
04-09: Bryce
05-09: Bryce - Page - Monument Valley
06-09: Monument Valley
07-09: Monument Valley - Grand Canyon
08-09: Grand Canyon - Stukje Route 66 - ?
09-09: ? - San Diego
10-09: San Diego
11-09: San Diego - Los Angeles
12-09: Los Angeles
13-09: Los Angeles - HW1
14-09: HWY 1
15-09: HWY 1
16-09: HWY 1 - San Francisco
17-09: San Francisco
18-09: San Francisco - Lake Tahoe
19-09: Lake Tahoe - ?
20-09: ?
21-09: ?
22-09: ?
23-09: ? - Las Vegas
24-09: Las Vegas
25-09: Las Vegas
26-09: Las Vegas
27-09: Vertrek Las Vegas 15.15uur.
28-9: Aankomst AMS 10.10 uur.
Zion, Bryce, Page...
Is hier genoeg tijd?
We zullen geen lange/zware wandelingen maken, In Zion misschien een stukje van de Narrows en naar Canyon Overlook trail.
In Bryce Fairyland point en wellicht een stukje Rim Trail, Page willen we een bezoekje brengen aan Lake Powell, Antelope canyon slaan we over.
MV willen we graag paardrijden daarom heb ik daar 2 nachten en 1 volle dag staan..
Aan het einde heb ik nog een knelpuntje vanaf Lake Tahoe, Gaan we misschien nog even naar Lassen (is dat haalbaar?) of gaan we misschien via de SR 88 / Historic Hwy 49 richting Sequoia of misschien een hele andere optie? Zoals op de planning te zien is hebben we tussen Lake tahoe en Las Vegas een paar dagen de tijd, Die kunnen dus daar gebruikt worden of misschien wel aan het begin bij Zion?
Eventueel willen we nog wel een dagje extra bij San Francisco, Lake Tahoe of Las Vegas.
Yosemite en DV hebben we 2 jaar geleden uitgebreid gedaan dus is nu niet noodzakelijk, Mag wel.
Grand Canyon hebben we al gezien maar aangezien ik toen ziek in het hotel lag voor een groot deel wil ik nu graag de zonsondergang zien, Vandaar daar maar 1 nachtje.
Hwy1 willen we sowieso nog een nachtje in de buurt van Monterey doen aangezien we de walvis tocht willen doen, Tips voor aanbieders misschien?
Het is weer een heel verhaal geworden
Mocht ik iets niet duidelijk hebben gemaakt dan hoor ik het graag.