Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
President's Circle in MIA op 28-02 had weinig interessants, afgezien van een Tesla Model 3 (helaas te klein voor onze bagage). Bij 5 Star veel Kia Sorento's, wat me een prima upgrade lijkt voor een midsize reservation.
-
- Amerikafan
- Partner van: yente
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Een sorento is een mooie flinke suv. Lijkt me idd een prima upgrade 

- bedeve
- Amerika-expert
Zeker weten ! Fijne auto.
In Las Vegas zul je m niet tegenkomen.
Op IAH is ie naast de soortgelijke Volkswagen Atlas ongetwijfeld op voorraad
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Leuk YouTube kanaal. Heeft ook een recente video gemaakt op MCO. Viel me op dat er in de National Executive (dit is mijn status daar) aisle redelijk wat Premium/full SUV's stonden. Jammer dat National niet echt concurrerende prijzen heeft zonder gebruik te maken van veilige codes.dejong89 schreef: ↑11 mar 2022, 10:23Er is een Youtube account genaamd '' Adventures on the road ''
Deze persoon maakt filmpjes van het aanbod huurauto's op verschillende vliegvelden. Ik vind dit altijd wel interessant al zegt het natuurlijk niets over wat er morgen staat, maar het geeft je wel een duidelijk beeld van de locatie. Onderstaand filmpje is gisteren toegevoegd en is opgenomen in Phoenix. In zijn playlist staan er nog meer. Hertz begint bij 07:23. Ik had geen idee dat ze kennelijk ook een happy birthday aisle hadden?![]()
- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Waarom niet? Wel andere vergelijkbare SUV's ?
Ik zag op een youtube-filmpje op LV in de PC-aisle een Jeep staan zelfs

- bedeve
- Amerika-expert
@HennyCox ik zie dat ik een maandje eerder dan jij in Las Vegas een auto ga ophalen.
Ik zal elke standard suv die niet in de reserved vakken staat stuk voor stuk op de foto zetten en hier plaatsen....
Wat blijft er dan over ?
Ik vind de Chevrolet Equinox een veel fijner rijdende auto dan de Nissan Roque...
Ik zal elke standard suv die niet in de reserved vakken staat stuk voor stuk op de foto zetten en hier plaatsen....
Wat blijft er dan over ?
Ik vind de Chevrolet Equinox een veel fijner rijdende auto dan de Nissan Roque...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
@bedeve Perfect ! Ik ben benieuwd wat er op die foto's te staan komt...
Ik heb ook nog een reservering staan bij National (ik ben Executive Elite) dus ik ga daar ook nog eventueel kijken, deze is wel $200 duurder.
Ik hoop op een Jeep Grand Cherokee, die heb ik ooit als upgrade gekregen bij Dollar...wat een fijne auto was dat

Ik heb ook nog een reservering staan bij National (ik ben Executive Elite) dus ik ga daar ook nog eventueel kijken, deze is wel $200 duurder.
Ik hoop op een Jeep Grand Cherokee, die heb ik ooit als upgrade gekregen bij Dollar...wat een fijne auto was dat

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 68
Ik had bij Hertz een boeking staan van langer geleden voor $26/d maar die kan ik sinds ik tickets heb voor vertrek 2 dagen eerder niet meer aanpassen helaas, geen auto's beschikbaar, wat ik ook probeer.
Heb ook een boeking bij National staan, zal 31 maart wel even laten weten wat er stond. Afgelopen november was er heel veel keuze bij National op TPA.
Heb ook een boeking bij National staan, zal 31 maart wel even laten weten wat er stond. Afgelopen november was er heel veel keuze bij National op TPA.
-
- Amerikafan
Heb je je browser geschiedenis gewist cq cookies?
Ik had dat laatst ook bij Hertz dat ik geen enkele auto kon reserveren, na het wissen vond ik ze wel weer
Ik had dat laatst ook bij Hertz dat ik geen enkele auto kon reserveren, na het wissen vond ik ze wel weer
-
- Amerika-expert
Bedankt voor de tip, heb het met Epic browser geprobeerd, die bewaart geen cookies. Lukt niet helaas.
@Harry Heb je toevallig een PC code toegepast? Heb laatst prijzen zitten vergelijken op de Hertz site, en viel mij op dat de PC code of niet werd geaccepteerd op bepaalde locaties, of maar een beperkt aanbod aan auto’s liet zien.
Zonder de PC code toe te passen kreeg ik veel meer keuze uit voertuigen te zien.
Zonder de PC code toe te passen kreeg ik veel meer keuze uit voertuigen te zien.
-
- Amerika-expert
Yep en die heb ik ook geprobeerd weg te halen maar helaas:
"Sorry, maar er zijn helaas geen voertuigen beschikbaar op de door u gekozen datum en tijd. Selecteer alstublieft een alternatieve datum of een andere Hertz locatie."
Andere data andere locatie, PC code weghalen, niets werkt.
En dat heb ik al vaker bij Hertz gehad, wijzigen van je boeking is een drama.
"Sorry, maar er zijn helaas geen voertuigen beschikbaar op de door u gekozen datum en tijd. Selecteer alstublieft een alternatieve datum of een andere Hertz locatie."
Andere data andere locatie, PC code weghalen, niets werkt.
En dat heb ik al vaker bij Hertz gehad, wijzigen van je boeking is een drama.
Jij was laatst op LAS meen ik. Wij zijn met 5 volwassenen en een sloot bagage dus ik heb of een minivan of een large SUV nodig. Heb nu een minivan geboekt met 510000 en 192021 maar dan zit ik nog steeds op $75 per dag. Daar kan nog iets van $25 vanaf als ik voor >C ga (ben PC) maar dan neem ik een flinke gok...
Volgens mij schreef jij al eens dat als je een bepaalde klasse nodig hebt je dat ook moet boeken. Is dat nog steeds zo na je bezoek aan Hertz Las Vegas?
-
- Amerikafan
@cvr dat blijft altijd een gok, wat er de ene dag staat kan de andere dag iets heel anders zijn.
Waarom maak je geen back up boeking met je gewenste categorie (wel met een andere account) voor als er niks staat. Annuleren is kosteloos als je achteraf betaald
Waarom maak je geen back up boeking met je gewenste categorie (wel met een andere account) voor als er niks staat. Annuleren is kosteloos als je achteraf betaald
- bedeve
- Amerika-expert
Je leest t @cvr : @steentjuh heeft zich in korte tijd het spel helemaal eigen gemaakt...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Het is mij laatst wel zonder problemen gelukt. Ik had een boeking staan voor IAH - IAH voor 3 weken. Die heb ik gewijzigd naar SFO - JFK voor 3 weken + 1 dag. Die heb ik zonder problemen kunnen aanpassen met behoud van CDP, PC en Gold Canopy. Het reserveringsnummer is wel gewijzigd dus er is een hele nieuwe boeking gemaakt.
In de voorwaarden staat dit ook:
Dat heb ik dus niet gedaan maar is automatisch gedaan tijdens het wijzigingsproces bij mij, een andere ophaal- en terugbreng locatie + 1 dag langer. Wel iets anders dan bij jou want jij wilt de huur 2 dagen eerder laten ingaan.• Wij zijn niet in staat om wijzigingen in de huurder of de ophaal locatie te accepteren. Als je dit wilt wijzigen, dan dien je te annuleren en een nieuwe reservering te maken.
Het je deze regel ook geprobeerd door 'm aan of uit te vinken:
RolandI wil het tarief dat ik initieel had gereserveerd
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 19
Paar vragen, ondanks het doorlezen van de startpost en topic:
- ik heb gold, en die National Elite truc net gedaan voor Five Star. Moet dat doorgevoerd zijn voordat je boekt? Of als het er maar op zit wanneer je de Auto op komt halen? Ik boek een IFAR en denk dat ik die ook gewoon wil trouwens.
- hoort Gold Canopy bij PC status? En die PC moet je kopen via https://loyaltyworld.ca/product/hertz-p ... s-upgrade/ omdat national je Elite geeft en dat niet voldoende is om te matchen naar PC? En voordeel van Gold Canopy is dan dat je niet langs de balie hoeft? Dus dan is PC status wel handig (andere auto is leuk, maar boeit me niet heel veel).
- de genoemde CDC code is een algemene. En de PC code is een 1 dags kortingscode voor Gold Members, dus beide te gebruiken, want je bent gold.
- ik heb gold, en die National Elite truc net gedaan voor Five Star. Moet dat doorgevoerd zijn voordat je boekt? Of als het er maar op zit wanneer je de Auto op komt halen? Ik boek een IFAR en denk dat ik die ook gewoon wil trouwens.
- hoort Gold Canopy bij PC status? En die PC moet je kopen via https://loyaltyworld.ca/product/hertz-p ... s-upgrade/ omdat national je Elite geeft en dat niet voldoende is om te matchen naar PC? En voordeel van Gold Canopy is dan dat je niet langs de balie hoeft? Dus dan is PC status wel handig (andere auto is leuk, maar boeit me niet heel veel).
- de genoemde CDC code is een algemene. En de PC code is een 1 dags kortingscode voor Gold Members, dus beide te gebruiken, want je bent gold.
36 Staten....
USA Blogs: http://vakantieblogs.blogspot.com
USA Blogs: http://vakantieblogs.blogspot.com
Je moet een gold account hebben als je boekt en daarmee ingelogd zijn om de boeking aan je account gekoppeld te hebben.
Gold Canopy service heb je op de locaties waar dat aanwezig is als je boekt en je gold account is geverifieerd, d.w.z. Credit card in profiel en rijbewijs zijn gechecked bij bijvoorbeeld je eerste keer huren.
Gold Canopy betekent in principe dat je als je aankomt je naam op het bord staat, met daarbij het vak waar je auto staat of de rij waaruit je mag kiezen. (Vroeger lag dan ook je contract klaar in een vakje, tegenwoordig krijg je dat bij de uitrij boot.)
Gold Canopy staat los van PC, dit kan ook bij gewoon Gold of Five Star status.
Je status op het moment van ophalen geeft je voordelen (bijvoorbeeld upgrade, of 5* of PC rij) die status hoef je bij boeking dus nog niet te hebben, je zou ook na boeking nog de match kunnen doen.
(Soms lukt het om via chat of telefoon je boeking aan je account gekoppeld te krijgen, of om je account geverifieerd, dus je boeking van counter naar gold Canopy te laten zetten.)
Gold Canopy service heb je op de locaties waar dat aanwezig is als je boekt en je gold account is geverifieerd, d.w.z. Credit card in profiel en rijbewijs zijn gechecked bij bijvoorbeeld je eerste keer huren.
Gold Canopy betekent in principe dat je als je aankomt je naam op het bord staat, met daarbij het vak waar je auto staat of de rij waaruit je mag kiezen. (Vroeger lag dan ook je contract klaar in een vakje, tegenwoordig krijg je dat bij de uitrij boot.)
Gold Canopy staat los van PC, dit kan ook bij gewoon Gold of Five Star status.
Je status op het moment van ophalen geeft je voordelen (bijvoorbeeld upgrade, of 5* of PC rij) die status hoef je bij boeking dus nog niet te hebben, je zou ook na boeking nog de match kunnen doen.
(Soms lukt het om via chat of telefoon je boeking aan je account gekoppeld te krijgen, of om je account geverifieerd, dus je boeking van counter naar gold Canopy te laten zetten.)
Op naar de twaalfde keer, het blijft leuk! Familiebezoek met Kerst en de jaarwisseling in LA
- nwolf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ik krijg die National truuk maar niet uitgevoerd dus geef het op.
ALs ik inlog krijg ik zowiezo bleachelijke prijzen te zien terwijl als Gast het veel goedkoper is en meer keuze.
ALs ik inlog krijg ik zowiezo bleachelijke prijzen te zien terwijl als Gast het veel goedkoper is en meer keuze.
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2023 Weergaves
-
Laatste bericht door Robv85
-
- 24 Reacties