Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Route advies SF-LA-Parken-LV
Route advies SF-LA-Parken-LV
Eind juli gaan we met gezin van 4 naar SF en vandaar via de Pacificatie Highway naar LA, en vervolgens richting Grand Canyon etc om in LV voorlopig te eindigen (1 dochter haakt hier af). Voor dit stuk hebben we 3 weken. Vervolg reis is weer terug naar SF met z’n 3en maar dat moet nog ingevuld worden. Mijn vraag gaat over het stuk LA naar Grand Canyon. Wat is een goede route? Is het toch handig om via LV te gaan?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Route advies SF-LA-Parken-LV
Ik denk dat de autocorrect hier bezig is geweest?
Je kunt via Las Vegas rijden, maar je komt daar later in de reis ook al, dus ik zou daarom voor een rechtstreekse route kiezen. Vanuit LA is bijvoorbeeld Kingman goed te doen, en dan de volgende dag naar de GC. Hebben jullie al iets vastgelegd? Hoe rij je na de Grand Canyon, welke parken neem je allemaal mee? Hoeveel tijd wil je/kun je uittrekken voor de rit naar de GC?
Als je via Yosemite wilt rijden op weg naar SF hou er dan rekening mee dat je óf een reservering hebt voor accommodatie in het park, óf een reservering voor de toegang. Zie voor meer informatie www.nps.gov/yose.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 3523 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-