Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis leonklundertje: Denver - Las Vegas, reizen met baby van 1 jaar.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
leonklundertje
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis leonklundertje: Denver - Las Vegas, reizen met baby van 1 jaar.

Bericht door leonklundertje »

Misschien iemand nog antwoord op bovenstaande vraag van mij?

Verder zoek ik nog leuke stops op de route van Grand Teton naar Salt Lake City. Wij willen daar overnachten bij Jordanelle State Park (Park City).
En ook vanuit daar naar Capitol Reef zoeken we nog leuke stops. Heeft iemand ideeën en/of tips?

We zijn ook bijna op het punt om de eerste National Park campgrounds te boeken. Daarna is bijna alles vast gelegd. :thumbup:
2013 - Florida
2018 - West Amerika
2019 - New York
2022 - Midwest Amerika
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

Wij vonden Antelope Island SP bij SLC erg leuk. Eerst een piekje beklommen voor mooi uitzicht, later gedobberd in het Salt Lake. Bij Park City zelf hebben we de schans e.d.d bekeken, en het museum over de olympische spelen, was ook leuk.

Van SLC naar Capitol Reef reden we gewoon zsm door, vond de route niet echt boeiend, en de tijd in de middag alvast voor Capitol Reef was fijn.
Terug in Texas!
IngridZw
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door IngridZw »

Wat betreft de 2 de dag:
Ik weet niet hoe laat je de camper ophaalt maar alles met elkaar kan dan nog wel eens uitlopen. Boodschappen halen hetzelfde verhaal. Het wordt dan wel krap denk ik. Maar wij hebben nooit met een camper gereisd dus hiermee geen ervaring.
Bedoel je dan een auto huren vervolgens boodschappen halen en dan met de auto naar de camperlocatie?
Als jullie in de buurt van het vliegveld overnachten is er op ca. 10 minuten rijden een Walmart te vinden. Misschien is het een idee om met een taxi daar naar toe te gaan. Ik noem maar wat.

Tussen Grand Teton en SLC hebben wij een tussenstop gemaakt bij Bear Lake in de buurt van Garden City.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ik Heb ook geen ervaring met campers. Hoe laat kun je de camper ophalen? En hoe ver is het rijden van dr kamerverhuur naar de camping? Heb je een hotel bij het vliegveld en word je daar opgehaald? En wat doe je dan in de ochtend als je pas in de middag de camper op kunt halen?
Als je na aankomst meteen een auto hebt kun je met de auto naar je hotel, dat lijkt me ook wel prettig. En zou je dan ook met de auto naar de camperverhuurder gaan? Dan moey je hem daarna terugbrengen en zullen jullie beide moeten rijden. Nemen jullie een autostoel mee?

Je zou eens wat reisverslagen kunnen lezen van mensen die met een camper reisden om te zien hoe die hun eerste dag ingericht hebben. Ik weet van forumlid Michelly dat ze in Las Vegas eens een auto hebben gehuurd voor ze de camper op gingen halen.

Tussen Grand Teton en Salt Lake City is een stop bij Bear Lake inderdaad een mogelijkheid. Wij deden dat in 2004, zie ons verslag daarvoor. Jackson is ook een leuke plaats om even te bekijken maar wel dicht bij Grand Teton.
Op het stuk tussen Salt Lake City en Capitol Reef zou ik niets weten wat de moeite waard is. Wij reden dat stuk onder andere in 2015 en 2017. In 2015 hebben we Antelope Island bezocht, dat was leuk om te zien.

Marianne
leonklundertje
Amerika-ontdekker

hemmie schreef:
27 feb 2022, 16:42
Wij vonden Antelope Island SP bij SLC erg leuk. Eerst een piekje beklommen voor mooi uitzicht, later gedobberd in het Salt Lake. Bij Park City zelf hebben we de schans e.d.d bekeken, en het museum over de olympische spelen, was ook leuk.
Bedankt voor je reactie. Dit zou inderdaad een leuk uitstapje zijn als we ons meer zouden focussen rond noord/west Salt Lake City. Alleen zit ons Campground oostelijk van SLC. Hierdoor moeten we vanuit GT een extra lange rit maken. Toch bedankt voor de tip!
Martin & Marianne schreef:
28 feb 2022, 07:52
Tussen Grand Teton en Salt Lake City is een stop bij Bear Lake inderdaad een mogelijkheid. Wij deden dat in 2004, zie ons verslag daarvoor. Jackson is ook een leuke plaats om even te bekijken maar wel dicht bij Grand Teton.
Op het stuk tussen Salt Lake City en Capitol Reef zou ik niets weten wat de moeite waard is. Wij reden dat stuk onder andere in 2015 en 2017. In 2015 hebben we Antelope Island bezocht, dat was leuk om te zien.
Bear Lake lijkt een mooie optie! Deze zal ik ook toevoegen in het schema en nog eens verder duiken in jullie verslagen. Jackson ligt inderdaad dicht bij GT. Ik weet nog niet wanneer we dit leuke stadje aan doen. Maar hij staat er ook zeker tussen.
De route van SLC naar Capitol Reef is me nu ook wel duidelijk. Dit wordt lekker door kachelen en z.s.m. genieten van de natuur in Capitol Reef :lol:
2013 - Florida
2018 - West Amerika
2019 - New York
2022 - Midwest Amerika
leonklundertje
Amerika-ontdekker

Martin & Marianne schreef:
28 feb 2022, 07:52
Ik Heb ook geen ervaring met campers. Hoe laat kun je de camper ophalen? En hoe ver is het rijden van dr kamerverhuur naar de camping? Heb je een hotel bij het vliegveld en word je daar opgehaald? En wat doe je dan in de ochtend als je pas in de middag de camper op kunt halen?
Als je na aankomst meteen een auto hebt kun je met de auto naar je hotel, dat lijkt me ook wel prettig. En zou je dan ook met de auto naar de camperverhuurder gaan? Dan moey je hem daarna terugbrengen en zullen jullie beide moeten rijden. Nemen jullie een autostoel mee?

Je zou eens wat reisverslagen kunnen lezen van mensen die met een camper reisden om te zien hoe die hun eerste dag ingericht hebben. Ik weet van forumlid Michelly dat ze in Las Vegas eens een auto hebben gehuurd voor ze de camper op gingen halen.

De camper kunnen wij ophalen om 13:00. (Misschien met een belletje vlak voor de vakantie wat eerder, maar dat is gissen). Van ons hotel (omgeving vliegveld) rijden wij in een half uur naar de camper verhuurder (Cruise America).
Als wij geen auto huren, moeten wij met een taxi/uber naar de verhuurder. Er is geen transfer. We hebben dan verder geen plannen voor de ochtend. Meer even acclimatiseren.
Ook zit er een Walmart naast ons hotel. Is het ook een optie om veel boodschappen al vooraf te doen en uiteindelijk met taxi en al richting de camperverhuurder?
Wij willen het autostoeltje gewoon bij de Walmart halen..

De andere optie zou dus zijn, vanaf het vliegveld de auto huren voor 24h. Overnachten. De volgende ochtend alle boodschappen doen bij de Walmart. Vanuit daar naar de camperverhuurder. Camper huren. Huurauto bij dichtstbijzijnde punt inleveren en dan door naar Estes Park. Wel best omslachtig allemaal, maar denk wel dat we zo veel beter de dag hebben ingericht qua tijden. In plaats van alles in de middag te proppen.

Ik zal ook op zoek gaan naar ervaringen van andere reizigers hier op het forum. Had ze nog niet gevonden
2013 - Florida
2018 - West Amerika
2019 - New York
2022 - Midwest Amerika
IngridUSA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door IngridUSA »

Misschien kun je nog wijzigen naar een early bird? Dan zijn volgen mij al je ‘problemen’ opgelost. Meer tijd voor boodschappen en naar de camping rijden, omdat je de camper al eerder kunt ophalen. Transfers zitten daarbij inbegrepen! Je bent toch al (zeker de eerste dag) ‘s ochtends erg vroeg wakker, dus je benut je tijd optimaal. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik begrijp dat het erg praktisch is. Het lijkt me niet handig om met boodschappen in een taxi (naast je koffers) naar de camperverhuur te gaan. Daarbij komt: het is heet, dus je kunt alleen maar houdbare spullen meenemen omdat het anders niet koud blijft (buiten misschien een paar dingen in je koelbox, maar ook die moet anders weer in de taxi mee).
jill1234
Amerika-expert

Bericht door jill1234 »

Zonder early bird kun je de camper ophalen tussen 13 en 16 uur. Een dag van te voren moet je bellen en hoor je de tijd. Dit kan dus ook 16 uur zijn...
Reden voor ons om weer voor een early bird te kiezen.
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
2025: camperreis Las Vegas-San Diego
leonklundertje
Amerika-ontdekker

Jullie tips van de early bird hebben we gebruik van gemaakt. Ik had deze optie eigenlijk helemaal niet meer in beeld. Dit omdat we 2 jaar geleden hier ook naar gekeken hadden, maar we zelf veel meer tijd over hadden. We reizen dit jaar ook met een kleine, dus op je gemakje de eerste dagen doorkomen is heel belangrijk. Super. We hebben het meteen vast gelegd!
2013 - Florida
2018 - West Amerika
2019 - New York
2022 - Midwest Amerika
IngridUSA
Amerika-expert

Bericht door IngridUSA »

Mooi dat je het zo kon aanpassen zeg!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer