Thank you for your patience - We experienced a web error and inadvertently
booked your tickets for a Tuesday or Wednesday Night Tour on an evening
where those tickets are not available. The Night Tour is only available
Thursday - Monday; Tuesday and Wednesdays are closed.
We can reschedule your tickets for any Thursday through Monday Night Tour or
any Day Tour 7 days a week.
Please call our Reservations Department at +1 (415) 981-ROCK (7625) to speak
to one of our agents. They will be happy to assist you in rescheduling your
tickets.
Or, Reply to this email and advise the date and time you would like to
reschedule.
We look forward to welcoming you onboard Alcatraz Cruises!
Balen zeg: krijg ik bovenstaande mailtje van AlcatrazCruises. Helaas alsnog geen Night Tour mogelijk op dinsdag en woensdag. Laten dat nu net de dagen zijn dat wij in SF zijn
Dan maar een "gewone" Day Tour.
Volg je hart, dat klopt altijd (zeker in Amerika) !
mrloes schreef:Hoezo, ... verschillende aanbieders?
Ja dat vraag ik me ook af, ik dacht dat alcatraz cruises de enige officiele was.
Ik had via Google zitten zoeken en dan zijn er diverse aanbieders.
Bijna overal waren de prijzen +/- $ 38 per persoon, alleen via alcatrazcruises is het $28,75
Ik had inderdaad gelezen dat hun de enige officiele aanbieder waren maar er staan wel meer dingen op internet die niet altijd kloppen
Ik heb wel via hun geboekt (hollander hé!) maar vroeg me dat even af
Mieke & Paul schreef:
Ik had via Google zitten zoeken en dan zijn er diverse aanbieders.
Bijna overal waren de prijzen +/- $ 38 per persoon, alleen via alcatrazcruises is het $28,75
Al die andere aanbieders varen er alleen maar langs, Alcatrazcruises is de enige die mag aanleggen en passagiers op het eiland mag afzetten.
Ziet er wel erg goed uit, ik zie dat je hier twee verschillende tours kan doen.
De Alcatraz & San Francisco Deluxe City Combo Tour (Bus) of de
Muir Woods & Sausalito With Alcatraz Tour (Bus).
Heeft iemand misschien een idee welke het leukst is?
Paula
Leuk deze mededeling maar.....ik wil graag weten wanneer kan ik 10 juli boeken als iemand het weet wil je die datum er dan opzetten ? Fijn bedankt! KaRENT
karent schreef:Leuk deze mededeling maar.....ik wil graag weten wanneer kan ik 10 juli boeken als iemand het weet wil je die datum er dan opzetten ? Fijn bedankt! KaRENT
De tickets kun je reserveren via http://www.alcatrazcruises.com. Op dit moment kun je alleen nog boeken t/m 30 juni. Binnenkort worden er meer weken vrijgegeven. Wanneer dat gebeurt, hoor je het vanzelf op dit forum
Ik kijk zelf ook om de paar dagen of er al tickets voor nieuwe data worden verkocht.
Wij willen 1 of 2 augustus, dus ik hoop dat die er bij de volgende ronde bij zitten.
Sorry dat ik een oude topic naar boven haal, maar weet iemand wanneer ik kan boeken voor half september?
Wij zitten zaterdag 15 en zondag 16 september in SF en willen de avondtour gaan doen.
Wrschlk moet je wachten tot de website aangeeft dat deze data te boeken zijn. Je kunt je aanmelden voor een mailinglist, je krijgt dan een email van de 'organisatie' en vanaf dan kun je online boeken.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.