Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
De film "National Treasure"
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
De film "National Treasure"
Wij hebben deze film net gezien en ik moet zeggen, ik heb genoten. Reviewers zullen er wel weer van alles op aan te merken hebben, maar het verhaal was boeiend, de good guys/bad guys interessant, de romance daar, maar niet overweldigend en een feel good ending.
Maar wat ik nog het mooist vond waren de beelden van mijn favoriete stad, vooral de National Archives (Ronald, sla die niet over) en de historische plaatsen in Philadelphia. Prachtig verhaal, ik kan hem ten zeerste aanraden (ook na de Da Vinci Code nog meer mysterie over de Knights Templar en de Free Masons).
Maar wat ik nog het mooist vond waren de beelden van mijn favoriete stad, vooral de National Archives (Ronald, sla die niet over) en de historische plaatsen in Philadelphia. Prachtig verhaal, ik kan hem ten zeerste aanraden (ook na de Da Vinci Code nog meer mysterie over de Knights Templar en de Free Masons).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Petra,
ik heb de trailer van 10 min. bekeken op de site van National Treasure.
Het lijkt me een hele mooie film. Films van Jerry Bruckheimer zijn altijd heel mooi gemaakt vind ik. Ik heb er een 1 dollarbiljet bijgepakt, en inderdaad, nooit geweten dat de pyramide op de achterkant een speciale betekenis had...
Deze film komt op 6 januari 2005 in Nederland uit.
Groet,
Roland
ik heb de trailer van 10 min. bekeken op de site van National Treasure.
Het lijkt me een hele mooie film. Films van Jerry Bruckheimer zijn altijd heel mooi gemaakt vind ik. Ik heb er een 1 dollarbiljet bijgepakt, en inderdaad, nooit geweten dat de pyramide op de achterkant een speciale betekenis had...
Deze film komt op 6 januari 2005 in Nederland uit.
Groet,
Roland
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 7567 Weergaves
-
Laatste bericht door ricktachtig