Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Alcatraz tickets 13 mei t/m 30 juni

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
mrloes
Amerikafan

Bericht door mrloes »

Achja; eens een toerist, altijd een toerist .. ofzo ..

Maar das natuurlijk niet alleen bij Alcatraz zo.
Ben ooit bij Stonehenge (UK) geweest en koos er toen voor om geen "mobieltje met uitleg" te nemen. Was een maf gezicht om de rest wél met zo'n ding aan het oor te zien.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Hou er rekening mee dat het 's morgens nog wel eens flink mistig kan zijn, daar heb je op het eiland zelf niet veel last van maar de tour er naar toe wordt een stuk minder mooi.
Lauren
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Lauren »

Ik kijk net op de site van Alcatraz en zie dat de avondtour om 5.15 pm begint en om 7.55 pm eindigt. Is het in april/mei al donker om 8 uur 's avonds. Worden deze tijden in de zomer nog aangepast zodat je echt in het donker de tour doet.

Groet, Lauren
BaconPopper
Amerikafan

Bericht door BaconPopper »

Als je een avondtour na 14 of 15 mei boekt, dan zal je zien dat deze om 18u10 of 18u40 vetrekt...
Wim
Amerika-ontdekker

Bericht door Wim »

klaus schreef:Mooi!

Ik hoor overal dat de avondtour de meest uitgebreide is, en dan heb je ook het mooiste zicht op SF 'by nightfall'.

Mijn tickets voor donderdag 17 mei (avondtour) zijn alvast binnen!

Net dezelfde tour geboekt.
mrloes
Amerikafan

Bericht door mrloes »

Rob,

Is het (als je pech hebt) sochtends om 10.30 u ook nog mistig??
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

mrloes schreef:Rob,

Is het (als je pech hebt) sochtends om 10.30 u ook nog mistig??
Meestal trekt de mist tussen 9:00 en 10:00 wel op maar als je veel pech hebt blijft het de hele dag hangen (gebeurd gelukkig bijna nooit)
mrloes
Amerikafan

Bericht door mrloes »

Oké, dank je. Pech hebben kun je idd overal en altijd, zeker met het weer.
BigAppleLover
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door BigAppleLover »

mirdj schreef:Net de avondtour voor 4 juni geboekt. Dat was het laatste dat we nog moesten regelen dus we zijn er helemaal klaar voor. :D
en ik heb zojuist de avondtour voor de dag erna (5 juni) geboekt! :P
Laatst gewijzigd door BigAppleLover op 20 apr 2007, 08:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Volg je hart, dat klopt altijd (zeker in Amerika) !
Manonneke

Bericht door Manonneke »

Wij zijn vorig jaar er geweest en hebben niet de audiotour genomen. Gewoon omdat we van tevoren al veel gelezen hadden over het eiland en zo zelf bepaald hebben wat we wel/niet intressant vonden om te zien.
Het viel ons ook een beetje tegen allemaal...
Het is inderdaad vervallen, overal zitten dikke lagen stof en ontelbare spinnenwebben... (oke hoort er wel een beetje bij maar toch..) en inderdaad lopen er alleen maar mensen met koptelefoons op waardoor je geen contact krijgt met anderen.
(vinden wij altijd wel leuk om je ervaringen te delen met mensen die daar ook lopen)
Ook de plekken die je kunt bezoeken vonden wij vrij beperkt, je mag bijvoorbeeld niet naar boven en loopt dus alleen over de benedenverdieping naar boven te turen naar de cel waar Al Capone heeft gezeten.....

De bootreis van en naar het eiland was wel geweldig! Je hebt een prachtuitzicht over de stad (als het helder is) en ook vanaf het eiland is het uitzicht adembenemend!

Desalnietemin is het leuk dat we er geweest zijn maar hoeven er absoluut niet nog een keer naartoe!

Manon
Emenem
Amerikakenner

Bericht door Emenem »

Manonneke schreef:Wij zijn vorig jaar er geweest en hebben niet de audiotour genomen. Gewoon omdat we van tevoren al veel gelezen hadden over het eiland en zo zelf bepaald hebben wat we wel/niet intressant vonden om te zien.
Het viel ons ook een beetje tegen allemaal...
Beetje zonde ook om de audio tour niet de doen, wij hadden door deze tour namelijk regelmatig kippenvel! Door middel van deze audio tour wordt je helemaal meegenomen naar de tijden van toen en beleef je de spannendste avonturen! Je voelt o.a. hoe het is om in een isoleercel te worden opgesloten, waant je in een overvolle eetzaal tussen de inmates en beleefd een waar vuurgevecht. Allemaal verteld door ex geditineerde. Vandaar ook dat de rest zo stil was, je wordt er gewoon sprakeloos van... Ik zou iedereen dan ook willen aanbevelen om vooral niet te beknibbelen op de audio tour (dan vallen je de spinnenwebben ook minder op).
Ik heb de CD met de engelse versie van de audio tour hier thuis liggen...
klaus
Amerikafan

Bericht door klaus »

Wim schreef: Net dezelfde tour geboekt.
Ook dezelfde datum? Zijn er alvast nog belgen op het eiland buiten ik & m'n reispartner :)
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

mrloes schreef: Voor BBeurden: je kunt je aanmelden voor de mailingslist en dan krijg je dus een email binnen als jouw periode te boeken is. Zo heb ik het iig ook gedaan en vannacht hebben ze dus aan me gedacht.
Goed om te horen dat de mailinglist werkt :D Ik heb me ook op de mailinglist laten zetten voor de kaartrelease van eind juli.
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Emenem schreef:Beetje zonde ook om de audio tour niet de doen, wij hadden door deze tour namelijk regelmatig kippenvel! Door middel van deze audio tour wordt je helemaal meegenomen naar de tijden van toen en beleef je de spannendste avonturen! Je voelt o.a. hoe het is om in een isoleercel te worden opgesloten, waant je in een overvolle eetzaal tussen de inmates en beleefd een waar vuurgevecht. Allemaal verteld door ex geditineerde. Vandaar ook dat de rest zo stil was, je wordt er gewoon sprakeloos van... Ik zou iedereen dan ook willen aanbevelen om vooral niet te beknibbelen op de audio tour (dan vallen je de spinnenwebben ook minder op).
Hier ben ik het helemaal mee eens!

De audiotour maakt het dat je een bezoek aan Alcatraz toch net iets intenser beleeft. Wat mij vooral is bijgebleven zijn de achtergrondgeluiden tijdens de audiotour. Soms klonk het net of de gevangenen nog in de cellen zaten, heel indrukwekkend.

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Mieke & Paul
Amerika-ontdekker

Bericht door Mieke & Paul »

Wij hebben tickets voor de avondtour op 5 mei.

Het viel me op dat er nogal wat prijsverschil tussen de verschillende aanbieders zit :(
Afbeelding
Wim
Amerika-ontdekker

Bericht door Wim »

klaus schreef:
Wim schreef: Net dezelfde tour geboekt.
Ook dezelfde datum? Zijn er alvast nog belgen op het eiland buiten ik & m'n reispartner :)
Idd ook de 17de mei en ook de night tour (om 6.10 pm).
mrloes
Amerikafan

Bericht door mrloes »

Hoezo, ... verschillende aanbieders?
mirdj
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door mirdj »

mrloes schreef:Hoezo, ... verschillende aanbieders?
Ja dat vraag ik me ook af, ik dacht dat alcatraz cruises de enige officiele was.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
Bbuurt
Amerikafan

Bericht door Bbuurt »

alcatraz cruise komt ook echt aan op het eiland.
er is een andere maatschappij maar die gaat alleen rond het eiland en onder de golden gate bridge door etc.

maar goed, het zou kunnen dat er een andere organisatie ook naar het eiland gaat.
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Er zijn op internet verschillende aanbieders van Alcatraz bezichtigingen te vinden, al dan niet in combinatie met sightseeing tours in SFO. Op de site van alcatrazcruises.com wordt hiervoor gewaarschuwd:
Don't be fooled by unauthorized resellers offering Alcatraz tickets at inflated prices—Alcatraz Cruises cannot be responsible for a ticket bought from other sources.

Alcatraz Cruises is the official source for tickets to Alcatraz Island
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer