Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reisverzekering Corona
Re: Reisverzekering Corona
volgens mij heb je de verkeerde link geplaatst
Maar in principe heb je gelijk alhoewel ik blij zijn te zijn overgestapt naar een van de verzekeringen die als eerste corona en oranje/rood weer hadden opgenomen.
allereerst omdat ik deze verzekeraars wil belonen en anderzijds omdat ze bij een volgende verzwarin van de regels waarschijnlijk ook soepeler zullen zijn.
Maar in principe heb je gelijk alhoewel ik blij zijn te zijn overgestapt naar een van de verzekeringen die als eerste corona en oranje/rood weer hadden opgenomen.
allereerst omdat ik deze verzekeraars wil belonen en anderzijds omdat ze bij een volgende verzwarin van de regels waarschijnlijk ook soepeler zullen zijn.
-
Gast
De US staat sinds vandaag op groen:
https://www.nederlandwereldwijd.nl/land ... reisadvies
Geen zorgen meer dus dat je reis- en annuleringsverzekering niet geldig zou zijn, ook al heb je een verzekering die oranje/rode gebieden niet dekt
https://www.nederlandwereldwijd.nl/land ... reisadvies
Geen zorgen meer dus dat je reis- en annuleringsverzekering niet geldig zou zijn, ook al heb je een verzekering die oranje/rode gebieden niet dekt
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
@Terpies Dat is zeker goed nieuws!
Ik was nog bij mijn verzekeraar gebleven ondanks dat die rode en oranje gebieden niet dekte. Nu maar hopen dat testen er van beide kanten ook snel vanaf gaat.
Maarre... moest dat 5x vermeld worden?
Rolnad
Ik was nog bij mijn verzekeraar gebleven ondanks dat die rode en oranje gebieden niet dekte. Nu maar hopen dat testen er van beide kanten ook snel vanaf gaat.
Maarre... moest dat 5x vermeld worden?
Rolnad
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 8727 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne