Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
Na de post van @harryh van gisteren over de deal op hertz.fr checkte ik even of ik een betere prijs kon krijgen. Ik heb momenteel een boeking staan voor 9 dagen met Budget voor 320 euro group W (ford Edge or similar). Met Hertz heb ik President's circle maar is ook 80 euro duurder dan Budget en dan is het 'maar' group C (+ upgrade dan). De locatie waar we bij Hertz de wagen zouden gaan ophalen is Disneyworld. Is het juist om te denken dat de auto keuze hier wellicht niet erg groot is en we niet meteen een veel grotere auto gaan kunnen vinden dan de geboekte standard SUV (Edge) bij Budget. Tenslotte betaal je dan 80 euro meer dus dan wil je ook wel de kans op wat extra's.
- bedeve
- Amerika-expert

@Sevianna Autohuur en hotelboekingen slim , met gebruik van codes en loyaltyprogrammaś slim aanpakken. Stel je voor dat je daar drie uur in investeerd ....verdien je honderden euroś mee..Met zn 5en op pad tikt lekker aan...
Mag het zo niet vragen natuurlijk ; maar stel je voor dat u al vijftig bent...
Lid worden van AARP kost $ 12 ; -
ik had vorige maand in Las Vegas een copietje van mijn member card bij me ; even langs de scanner en ineens had ik veel goedkoper gegeten...
https://www.aarp.org/
Denny's geeft 15 % korting
https://www.aarp.org/benefits-discounts ... nys-10003/
https://www.dennys.com/rewards
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- bedeve
- Amerika-expert
Orlando, Kissimmee - Disney World Kissimmee HLE is een Hertz Local Edition Location.
In tegenstelling tot bijv Orlando Airport geen Gold Canopy vestiging en geen vrije keuze
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
Voor mijn reis april 2022 (MIA ophalen 15 april, MCO inleveren 30 april) heb een Small SUV gehuurd, zonder koppeling aan mijn Hertz account. De C-categorie is amper goedkoper. Heeft het nog zin om hier toch voor te gaan? Indien ik ga voor Small SUV en wel de 2 tabbladen truc toepas, mag ik dan ook naar Gold Canopy (ja, ik ben Presidents Circle via National Status Match)? Dan heb ik garantie op een SUV en mogelijkheid tot groter?
Voor zomer 2022 ophalen en wegbrengen SFO (17 juli - 7 augustus) heb ik nu een C-categorie en die aan mijn account gekoppeld met de tabblad truc. 1150 dollar voor 21 dagen, tevreden mee. Met de bekende codes.
Voor zomer 2022 ophalen en wegbrengen SFO (17 juli - 7 augustus) heb ik nu een C-categorie en die aan mijn account gekoppeld met de tabblad truc. 1150 dollar voor 21 dagen, tevreden mee. Met de bekende codes.
45 states done, 5 to go (HI, KS, NE, ND, IA)!
- bedeve
- Amerika-expert
@Ing Je eerste aprilhuur wel aan je Gold account koppelen.
Dat geeft je meer vrijheid , en daarnaast ook punten.
Die punten kun je bij een huur omzetten in een PC .
Da s een leuke korting
Dat geeft je meer vrijheid , en daarnaast ook punten.
Die punten kun je bij een huur omzetten in een PC .
Da s een leuke korting
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Medium sedan (groep c) met code 510000 is 1132 US dollar, wat heb je nu voor rate ?Ing schreef: ↑15 feb 2022, 18:03Voor mijn reis april 2022 (MIA ophalen 15 april, MCO inleveren 30 april) heb een Small SUV gehuurd, zonder koppeling aan mijn Hertz account. De C-categorie is amper goedkoper. Heeft het nog zin om hier toch voor te gaan? Indien ik ga voor Small SUV en wel de 2 tabbladen truc toepas, mag ik dan ook naar Gold Canopy (ja, ik ben Presidents Circle via National Status Match)? Dan heb ik garantie op een SUV en mogelijkheid tot groter?
ik heb gezien dat de 1150 dollar voor zowel 21 als 28 dagen geldig is (ik heb hem voor 28 dagen 1150)
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Bedankt voor dit heldere stappenplan. Ik heb nu zelf een gratis Gold account aangemaakt en wil ook kijken of ik via jouw stappenplan aan de PC status kan komen voor onze reis van eind mei. Waar ik nog even nieuwschierig naar ben; waarom heb jij driemaal een klasse F geboekt en het niet bij één boeking gehouden? Dank voor je reactie alvast.mblokland schreef: ↑09 feb 2022, 11:04Nadat ik vanmorgen PC status heb verkregen (via betaalde service https://loyaltyworld.ca/product/hertz-p ... s-upgrade/) heb ik drie (verblijven 18 dagen in Dunedin maar vliegen na 8 dagen van Tampa naar Key West voor twee dagen om deze https://keywestseaplanecharters.com/ trip te doen) boekingen gemaakt met CDC 510000 en PC 192021. Voor alle drie de boekingen moest ik betaling van 0 euro authoriseren.
Daarna via de Live Chat de standard counter om laten zetten naar Gold canopy. Drie maal een klasse F geboekt terwijl een klasse C voldoende is voor PC echter de klaase F was goedkoper dan een klasse C (die ik wel te zien kreeg als ik PC 192021 weg liet).
Helemaal tevreden, nu nog 5 maanden geduld tot half juli.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 14
@Boblazy
Klasse c was niet beschikbaar bij gebruik van cdc 510000 en pc 192021, wel beschikbaar zonder pc 192021 maar dan wel duurder dan mijn nu geboekte klasse F. Aangezien wij vanuit onze uitval basis Dunedin, Fl. een vlucht naar key west nemen om dry tortugas te bezoeken was het voordeliger de auto in te leveren om bij terugkomst een nieuwe op te halen. We zijn 24 uur op key west en hebben daar ook een auto genomen vandaar drie keer een auto.
Klasse c was niet beschikbaar bij gebruik van cdc 510000 en pc 192021, wel beschikbaar zonder pc 192021 maar dan wel duurder dan mijn nu geboekte klasse F. Aangezien wij vanuit onze uitval basis Dunedin, Fl. een vlucht naar key west nemen om dry tortugas te bezoeken was het voordeliger de auto in te leveren om bij terugkomst een nieuwe op te halen. We zijn 24 uur op key west en hebben daar ook een auto genomen vandaar drie keer een auto.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
@mblokland ah ik lees het nu, las er overheen. Zojuist de PC upgrade aangevraagd! Daarna een boeking doen voor 25 dagen (Denver 29-5 t/m 22-6). Ben benieuwd!
-
- Amerikakenner
Check, dankje! Dan ga ik een nieuwe boeking voor een Small SUV Categorie Q4 IFAR maken met de 2 browsers truc met mijn Gold account.
1170 zelfs, met de code 510000. Waar zit het verschil?Terpies schreef: ↑15 feb 2022, 19:50
Medium sedan (groep c) met code 510000 is 1132 US dollar, wat heb je nu voor rate ?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 14
@Boblazy boeken met cdc 510000 maar zonder pc 192021 levert de beste prijs op voor jou (1050 dollar).
-
- Amerikakenner
Bovenstaande boeking is exact met die zelfde codes, dus met 510000 en zonder de PC.
Op welke url kijk jij?
Op welke url kijk jij?
@bedeve Bedankt. Er zit in ons geval dan duidelijk geen voordeel in het boeken bij Hertz voor een meerprijs tov wat we nu al hebben.
www.hertz.com

Vrijdag huren is duur, want als je twee dagen eerder huurt is de rate voor een groep c met pc 510000 maar 816 USD:
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Bedoel je dit niet andersom? CDP 510000 en PC 192021?Terpies schreef: ↑16 feb 2022, 09:15Overigens: als je met PC 510000 en CDP 192021 huurt is een Groep F (net zoals @mblokland al opmerkte) goedkoper, en kost dan 1107 USD![]()

https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
-
- Amerikakenner
Helaas gaat 2 dagen eerder huren niet, dan heb ik nog een conferentie met werk hier in NL. Vliegen op de 15e is enige optie, bizar groot verschil wel!
Voor MIA- MCO in april haal ik zelf deze tarieven er ook uit, ook via hertz.com. Ik ga mn boeking even omzetten naar PC.
Voor SFO 3 weken krijg ik dus 1170 voor Medium Sedan (Categorie C), ook via Hertz.com met de CDP code.
Voor MIA- MCO in april haal ik zelf deze tarieven er ook uit, ook via hertz.com. Ik ga mn boeking even omzetten naar PC.
Voor SFO 3 weken krijg ik dus 1170 voor Medium Sedan (Categorie C), ook via Hertz.com met de CDP code.
@Ing Nu vraag ik me af of als je een nieuwe boeking maakt voor de twee dagen eerder zoals Terpies voorstelt en je dat later via modify booking aanpast naar de vrijdag of de prijs dan hoger wordt of blijft staan.
@Terpies : wat denk jij zou dat lukken?
@Terpies : wat denk jij zou dat lukken?
reisverslagen: 2024 rondje Salt Lake City, 2023 Chicago-Las Vegas, 2022 rondje Phoenix, 2019 Noord Californië + Oregon, 2017 rondje Las Vegas, 2015 Chicago-Denver
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
- sunnyrojo
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Inclusief
Luchthaven toeslag
Toeslag Extra Bestuurder
Schade of diefstalverzekering met verlaagd eigen risico
BTW
Aanvulling aansprakelijkheidsverzekering
Klant Faciliteiten vergoeding
Staat toeslag
MISCELLANEOUS SDT FEE
Kentekenregistratie toeslag dekking
op hertz.nl, misschien ben ik nu te voorzichtig, heb de hertz boeking gedaan met de code 510000 voor 23 april tm 21 mei ophalen in Miami op h met een mooie prijs van 1141 dollar, ben altijd bang dat de verzekering niet goed is??
Hertz provides no liability protection under the terms of the Rental Agreement to the renter from claims of injury by others against you resulting from an accident. Your personal/business insurance may cover your liability. Exceptions: Hertz will provide primary liability protection up to the statutory minimum limits to international customers (driver's license indicates an address outside the USA) renting in California. Please also refer to Liability Insurance Supplement (LIS) below.
Betekent dit dan dat je inderdaad nog een aanvullende verzekering moet hebben
Luchthaven toeslag
Toeslag Extra Bestuurder
Schade of diefstalverzekering met verlaagd eigen risico
BTW
Aanvulling aansprakelijkheidsverzekering
Klant Faciliteiten vergoeding
Staat toeslag
MISCELLANEOUS SDT FEE
Kentekenregistratie toeslag dekking
op hertz.nl, misschien ben ik nu te voorzichtig, heb de hertz boeking gedaan met de code 510000 voor 23 april tm 21 mei ophalen in Miami op h met een mooie prijs van 1141 dollar, ben altijd bang dat de verzekering niet goed is??
Hertz provides no liability protection under the terms of the Rental Agreement to the renter from claims of injury by others against you resulting from an accident. Your personal/business insurance may cover your liability. Exceptions: Hertz will provide primary liability protection up to the statutory minimum limits to international customers (driver's license indicates an address outside the USA) renting in California. Please also refer to Liability Insurance Supplement (LIS) below.
Betekent dit dan dat je inderdaad nog een aanvullende verzekering moet hebben
Florida 2011, 2013, 2014,2016, 2018 en 2019 augustus , december bezoek onze Villa Maggiore Davenport, april 2020 Bezoek Villa Maggiore , augustus 2020 bezoek Villa Maggiore Davenport https://www.maggiorevilla.com/blog/
2015, 2017, 2020 Westkust USA,
2015, 2017, 2020 Westkust USA,
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2083 Weergaves
-
Laatste bericht door Robv85