Vooraf een belletje doen en het laten regelen bespaart je een hoop ergernis ter plekke.

Dan gaan we dat belletje zeker even doen! Bedankt voor je hulp!Terpies schreef: ↑13 feb 2022, 13:43Je kunt het gokken in de garage, maar denk je niet dat het een fijner gevoel geeft als je na een lange vlucht geen gezeur krijgt over je auto?
Vooraf een belletje doen en het laten regelen bespaart je een hoop ergernis ter plekke.![]()
Zojuist via de de Nederlandse chat omgezet naar Gold Canopy! Ging razend snel, bevestiging zelfs al in de mail.Terpies schreef: ↑13 feb 2022, 13:43Je kunt het gokken in de garage, maar denk je niet dat het een fijner gevoel geeft als je na een lange vlucht geen gezeur krijgt over je auto?
Vooraf een belletje doen en het laten regelen bespaart je een hoop ergernis ter plekke.![]()
Ook gelukt. Bedankt voor de tipjhoning schreef: ↑14 feb 2022, 10:25Zojuist via de de Nederlandse chat omgezet naar Gold Canopy! Ging razend snel, bevestiging zelfs al in de mail.Terpies schreef: ↑13 feb 2022, 13:43Je kunt het gokken in de garage, maar denk je niet dat het een fijner gevoel geeft als je na een lange vlucht geen gezeur krijgt over je auto?
Bij mij doen ze dus moeilijk. Ik moet echt eerst naar de balie, ook al heb ik president circle. Misschien de verkeerde persoon te pakken op de chat?
Dat is wel vreemd. Zou het gewoon nog een keer proberen. Bij mij staat het nu overal goed. Site/app/mail overal staat nu service type; gold canopy.
De 1e keer moet je altijd langs de balie. Pas na de 1e keer mag je direct door naar de garage met PC status.