Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Mondkapje voor kinderen van 2 jaar in het vliegtuig.

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
robinthart
Amerikafan

Mondkapje voor kinderen van 2 jaar in het vliegtuig.

Bericht door robinthart »

Klopt het dat als je naar de USA vliegt dat kinderen van 2 al een mondkapje op moeten in het vliegtuig? Ik krijg het nog geeneens voor elkaar om het meisje haar sokken langer dan 30 seconden aan te houden 🙂. We vliegen met Air Europa.
Trom
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Mondkapje 2 jaar oud

Bericht door Trom »

Als je 10 seconden googelt met de termen mask en air europe zie je dat het vanaf 6 jaar is. Dus die vraag hier stellen is nogal onnodig
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

Klopt, vanaf 2 jaar. Ik heb begrepen dat ze daar meestal niet al te strikt in zijn, en dat zag ik ook om me heen toen wij vlogen, al zou ik het zeker wel proberen om hem/haar er al aan te wennen om in elk geval het mondkapje bij in-en uitstappen enzo op te hebben. Hier in de VS dragen kinderen veel meer mondkapjes dan in NL, dus amerikaanse kinderen zijn het vaak wel gewend, dragen het ook op het kdv.

@Trom misschien moet je wat langer dan 10sec googlen zodat je het juiste antwoord hebt.
Terug in Texas!
Gast

Bericht door Gast »

Misschien moeten mensen niet voor elke vraag een nieuw topic aanmaken, dat houdt het niet echt overzichtelijk :thumbup:
robinthart
Amerikafan

Is dat niet de bedoeling van een forum?
robinthart
Amerikafan

@hemmie

Bedankt voor je reactie. Ik ben bang dat het ons niet gaat lukken. Ze is 2 jaar en nogal wild. En dan 10 uur met een mondkapje. Hopelijk gaat dat nog veranderen anders ben ik bang dat we de hele reis zullen moeten annuleren :(
Gast

Bericht door Gast »

robinthart schreef:
04 feb 2022, 10:29
Is dat niet de bedoeling van een forum?
Overzichtelijkheid is zeker de bedoeling van een forum. Als er dus al topics zijn over dit thema waar je een vraag over hebt kun je daar je vraag toch stellen, bijvoorbeeld hier: viewtopic.php?f=30&t=75473
Of als je echt COVID gerelateerde vragen wilt posten kan dat ook hier: viewtopic.php?f=10&t=77415 of hier: viewtopic.php?f=10&t=77360
JVA78
Amerika-ontdekker

Bericht door JVA78 »

Trom schreef:
03 feb 2022, 23:58
Als je 10 seconden googelt met de termen mask en air europe zie je dat het vanaf 6 jaar is. Dus die vraag hier stellen is nogal onnodig
Als je naar de VS vliegt zijn het volgens mij de regels van de VS die gelden, en niet die van de airline. Dus inderdaad vanaf 2 jaar. Maar heb ook al gehoord dat er niet al te nauw op toegezien wordt. (gelukkig maar)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer