Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Aladdin/Planet Hollywood Las Vegas
Aladdin/Planet Hollywood Las Vegas
Op zoek naar een betaalbare verblijfplaats in Las Vegas op 26/27 mei (zaterdag en zondag voor memorial day) kwam ik op priceline het Aladdin hotel tegen voor 89 $ (+taxes) per nacht!
Dit is wel zeer goedkoop. Ik weet wel dat Aladdin momenteel verbouwd wordt tot Planet Hollywood resort en heb geen zin om op een complete bouwwerf te moeten overnachten. Weet er iemand hoe het juist zit met die werkzaamheden en of je er veel overlast van kan ondervinden?
Groetjes
Eef
Dit is wel zeer goedkoop. Ik weet wel dat Aladdin momenteel verbouwd wordt tot Planet Hollywood resort en heb geen zin om op een complete bouwwerf te moeten overnachten. Weet er iemand hoe het juist zit met die werkzaamheden en of je er veel overlast van kan ondervinden?
Groetjes
Eef
- mirdj
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Als ze er een fanclubdiner voor 300-400 mensen kunnnen organiseren zal het op zich met de verbouwingen wel mee vallen
Dus mocht je een hoop mensen met Bon Jovi shirts tegenkomen ....
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
-
matthijs en rian
- Amerikafan
we zijn er vorig jaar geweest, ook tijdens verbouwingen maar je merkt er echt niet veel van hoor, zeker geen geluidsoverlast of wat dan ook, alle werkzaamheden overdag en netjes afgeschermt voor hotelgasten.
Ik zou zeker boeken, het is geweldig hotel met super locatie recht tegenover bellagio en naast paris.
Zorg dat je kamer aan de voorkant hebt... en dan de kant van hotel paris.
tip...
zeg dat het je honeymoon is, zijn amerikanen gevoelig voor. wij kregen gratis upgrade bij inchecken.
Ik zou zeker boeken, het is geweldig hotel met super locatie recht tegenover bellagio en naast paris.
Zorg dat je kamer aan de voorkant hebt... en dan de kant van hotel paris.
tip...
zeg dat het je honeymoon is, zijn amerikanen gevoelig voor. wij kregen gratis upgrade bij inchecken.
-
Manonneke
hahaha lachen ja!
Wij hebben zowiezo een spa suite geboekt en ik zag net op expedia dat hij niet meer te bestellen was.
Wij hadden 2 dagen geleden ook rechtstreeks met NY NY gebeld en toen was die kamer niet meer op vooraad , wij hebben zo onze twijfels maar hij is wel geboekt bij Expedia en goedgekeurd met reseverings nummer dus dat zal wel goed komen en we hebben ook bij opmerkingen neergezet dat we op huwelijks reis zijn hahaha.
Als het dus idd overboekt is dan eisen we wel de penthouse of een andere luxe kamer hahaha.
keep on dreaming zullen jullie zeggen!!
Ik btw ook hoor hihi!
gr marisca
Wij hebben zowiezo een spa suite geboekt en ik zag net op expedia dat hij niet meer te bestellen was.
Wij hadden 2 dagen geleden ook rechtstreeks met NY NY gebeld en toen was die kamer niet meer op vooraad , wij hebben zo onze twijfels maar hij is wel geboekt bij Expedia en goedgekeurd met reseverings nummer dus dat zal wel goed komen en we hebben ook bij opmerkingen neergezet dat we op huwelijks reis zijn hahaha.
Als het dus idd overboekt is dan eisen we wel de penthouse of een andere luxe kamer hahaha.
keep on dreaming zullen jullie zeggen!!
Ik btw ook hoor hihi!
gr marisca
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Contacteer:
Dan zou ik ook gewoon nog een keer gaan trouwen in Vegas in 1 van die gekke kapelletjes. Dan ben je helemaal compleetmarisca schreef:en we hebben ook bij opmerkingen neergezet dat we op huwelijks reis zijn hahaha.
http://www.elvisweddings.com/
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Contacteer:
Vandaar ook de woorden 'nog een keer'marisca schreef:Maar we zijn al 11 jaar geleden getrouwd in Disney world martijn!
Of we doen wat al die amerikanen doen , Re do our ....( weet niet hoe je het schrijft maar je snapt het wel toch?)
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht