Hi hi
Ik heb al eerder eens een bericht gepost dat wij graag willen emigreren naar de US en kregen echt super reacties, dus vandaar dat ik het nog een keer probeer

. Mijn man is Amerikaan maar woont vanaf zijn 4e in NL. Gezien zijn dubbele nationaliteit kunnen wij gelukkig vrij gemakkelijk emigreren. Ik had al eerder aangegeven dat we aan Raleigh dachten, maar we zijn momenteel nu een aantal weken in de US bij familie en hebben ook NC bezicht. Raleigh sprak ons niet aan helaas maar Charlotte daarentegen ENORM erg en met name Huntersville. En nu komt mijn vraag

mijn man heeft nog geen creditscore opgebouwd en dit zouden wij graag willen doen uiteraard van te voren

. Dus wij zouden graag (zijn nu nog 1 week in de US) een bankrekening openen zodat wij daarna een creditcard kunnen openen (daarvoor heb je, lees ik steeds, een Amerikaans bankrekening nummer nodig) of eventueel (als dat kan) onze NL AMEX omzetten in een US versie. Alleen alle banken die wij tot nu toe hebben gebeld willen dat je al in de US woont, dus we kunnen geen familie adres opgeven geven ze aan omdat ze ook een utility bill willen etc. Dus ik hoop heeeeel erg dat jullie misschien een tip of idee hebben waar/hoe wij dit kunnen openen. Alvast enorm bedankt!!!!