Als ik het me goed herinner vlogen wij vanaf LAX naar Hawaii met een A319 of A320 van United, ook al iets van 5 uur...
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9
KLM krijgt boete ivm niet of te laat terugbetalen van geannuleerde tickets.
Zoals ik hier destijds gedeeld heb moest ik het terugbetalen laten afdwingen door een jurist van de rechtsbijstandverzekering wat een jaar duurde. Ik heb die case met de ILT en de Amerikaanse instantie gedeeld, goed te zien dat er iets met de cases is gedaan.
Niet dat ik zelf ooit meer dan een "wat vervelend voor u" heb gehad of zo...
https://www.ilent.nl/actueel/nieuws/202 ... middelaars
Zoals ik hier destijds gedeeld heb moest ik het terugbetalen laten afdwingen door een jurist van de rechtsbijstandverzekering wat een jaar duurde. Ik heb die case met de ILT en de Amerikaanse instantie gedeeld, goed te zien dat er iets met de cases is gedaan.
Niet dat ik zelf ooit meer dan een "wat vervelend voor u" heb gehad of zo...
https://www.ilent.nl/actueel/nieuws/202 ... middelaars
- Elisa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Als een airline de vertrekuren aanpast (reeds enkele maanden op voorhand), vanaf welk tijdverschil heb je recht op een volledige terugbetaling van de ticketprijs (compensatie logischerwijze niet)? Vertrek zou nu 2u25 vroeger zijn (aankomstuur hetzelfde).
http://timenelisatravelblogs.wordpress.com/: West USA - New York - Hawaii - Mid-West USA - West Canada + NW USA
Overzicht van onze foto's
Overzicht van onze foto's
Super mooie prijzen bij Oneworld Alliance (BA, AA, Finair) vandaag, naar eigenlijk heel de US van Januari t/m Maart
Vertrek Brussel of Düsseldorf.
Brussel - Vegas voorbeeld €260 euro (2x overstappen)
Brussel - Vegas voorbeeld €349 (1x overstappen)
Andere bestemmingen SFO, LAX, Salt Lake City , Denver en ga zo nog maar even door.
Beste kun je google flights vertrek instellen op BRU en DUS en dan zoeken.
1 nadeel bij sommige vluchten..... overstappen op London Heatrow dus testen ook al doe je alleen maar Transit. Heen geen probleem, moet je toch test hebben voor US, terug naar NL is het dus een extra (rapid) test voor alleen overstap op Heatrow. (NL vereist dit nog niet)
Heb toch het idee dat NL binnenkort testen gaat vereisen voor alle reizen vanuit buiten de EU dus dan scheelt het niks meer
Lange tijd geleden dat de prijzen zo goed waren
Vertrek Brussel of Düsseldorf.
Brussel - Vegas voorbeeld €260 euro (2x overstappen)
Brussel - Vegas voorbeeld €349 (1x overstappen)
Andere bestemmingen SFO, LAX, Salt Lake City , Denver en ga zo nog maar even door.
Beste kun je google flights vertrek instellen op BRU en DUS en dan zoeken.
1 nadeel bij sommige vluchten..... overstappen op London Heatrow dus testen ook al doe je alleen maar Transit. Heen geen probleem, moet je toch test hebben voor US, terug naar NL is het dus een extra (rapid) test voor alleen overstap op Heatrow. (NL vereist dit nog niet)
Heb toch het idee dat NL binnenkort testen gaat vereisen voor alle reizen vanuit buiten de EU dus dan scheelt het niks meer

Lange tijd geleden dat de prijzen zo goed waren

De enige echte Ticketbaas
-
- Amerika-expert
Dank voor het delen @Maxmannl. Mooie prijzen. Nadeel is inderdaad dat de vluchten waar ik naar kijk (Florida) zelfs allemaal via de UK gaan, er zitten geen AA vluchten via PHL bij (maar die vertrekken ook uit AMS). Ik sla over, voor mij geen overstap met allerlei extra regels in de UK.
Gisteren via Expedia tickets voor € 465,- pp incl. bagage voor in oktober. Was wel in combinatie met de 1e hotelovernachting maar vond de prijs niet verkeerd. Wilde heel graag de tickets vast hebben liggen zodat wel lekker kunnen gaan plannen en deze prijs was voor ons acceptabel.
Vlucht vanaf Amsterdam met AA met overstap in Philadelphia.
Vlucht vanaf Amsterdam met AA met overstap in Philadelphia.
2012 San Francisco - San Francisco ( Zuid-West)
2014 Seattle - Seattle (via Chicago)
2015 Atlanta - Atlanta (Zuidelijke staten)
2017 Las Vegas - Las Vegas
2022 Orlando - Orlando
2025 North East USA
2022 Orlando - Orlando
2025 North East USA
-
- Amerika-expert
Dat is een prima deal @pretberg, dat is 345,- ex bagage, voor welke data was dat? Ik zie nu dubbele prijzen voor een los ticket voor oktober bij Expedia naar Florida.
@harryh heenvlucht op 3 oktober en terug op 20 oktober.
Los waren de tickets inderdaad stuk duurder maar met 1 overnachting erbij liep het voordeel aardig op.
Los waren de tickets inderdaad stuk duurder maar met 1 overnachting erbij liep het voordeel aardig op.
2012 San Francisco - San Francisco ( Zuid-West)
2022 Orlando - Orlando
2025 North East USA
2022 Orlando - Orlando
2025 North East USA
- bedeve
- Amerika-expert
KLM non-stop naar SFO vanaf Eur 497.
Als je geen FB status hebt en ook niet van plan bent om te gaan emigreren dus geen koffers meenemt ben je voor die prijs over de plas
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
- Coyote Buttes
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Misschien een tip voor anderen;
Slechte ervaring met British Airways.
1) Vertrektijd heenvlucht DUS - LHR - LAS meer dan 2 uur vervroegd, waardoor overstap nu 6 uur duurt. Gebeurt regelmatig.
2) Terugvlucht gewijzigd LAS - LHR - DUS. 2e deel vlucht LHR - DUS is al een uur vertrokken als ik van LAS op LHR aankom.
3) Helpdesk gebeld en vlucht om kunnen zetten, maar wel met de mededeling dat ik nu niet meer kan wijzigen. Wat??? Ik ben schuldig als BA een vluchtwijziging maakt.
4) Vlucht gecanceld en vouchers aangevraagd. Volgens website moeten die er binnen 48uur zijn, maar 10 dagen later nog niets.
5) Helpdesk bellen werkt niet meer, steeds wordt de verbinding verbroken.
Noot; Ik zie nu een leuke alternatieve vlucht die ik zou willen boeken, maar ik ben a.h.w. "gegijzeld". Ik heb geen vouchers en kan niet boeken.
Ik denk in het vervolg wel even na voordat ik met BA boek.
Slechte ervaring met British Airways.
1) Vertrektijd heenvlucht DUS - LHR - LAS meer dan 2 uur vervroegd, waardoor overstap nu 6 uur duurt. Gebeurt regelmatig.
2) Terugvlucht gewijzigd LAS - LHR - DUS. 2e deel vlucht LHR - DUS is al een uur vertrokken als ik van LAS op LHR aankom.
3) Helpdesk gebeld en vlucht om kunnen zetten, maar wel met de mededeling dat ik nu niet meer kan wijzigen. Wat??? Ik ben schuldig als BA een vluchtwijziging maakt.
4) Vlucht gecanceld en vouchers aangevraagd. Volgens website moeten die er binnen 48uur zijn, maar 10 dagen later nog niets.
5) Helpdesk bellen werkt niet meer, steeds wordt de verbinding verbroken.
Noot; Ik zie nu een leuke alternatieve vlucht die ik zou willen boeken, maar ik ben a.h.w. "gegijzeld". Ik heb geen vouchers en kan niet boeken.
Ik denk in het vervolg wel even na voordat ik met BA boek.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Welk nummer bel je daarvoor?Coyote Buttes schreef: ↑20 dec 2021, 11:555) Helpdesk bellen werkt niet meer, steeds wordt de verbinding verbroken.
Ik heb nl. in augustus naar 020-3469559 gebeld toen mijn (toen nog) geplande vlucht van 1 oktober naar Phoenix helemaal overhoop was gehaald. Toen een half uur aan de lijn gehangen maar heeft de medewerker van BA mijn vluchten met AA (want daar zou ik mee vliegen maar geboekt via BA.com) de vluchten kunnen aanpassen.
Overigens heel vervelend dat je je voucher nu nog steeds niet ontvangen hebt.
Ik neem aan dat je het al wel eens opnieuw geprobeerd hebt voor je vlucht een voucher aan te vragen? Geeft systeem dan ook aan dat voucher aanvraag in behandeling is??
Roland
- Coyote Buttes
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
@Coyote
Yep, het nummer dat jij meldt. Krijg in gesprek toon. Het zal wel heel erg druk zijn. Misschien dat heel vroeg bellen helpt, maar ze zijn pas vanaf 8:00 uur bereikbaar.
Vervolgens heb ik een nummer in de UK gebeld. Zelfde liedje. Na 10 minuten in de wacht verbinding verbroken. 3 keer opnieuw.
Voucher is aangevraagd. Dat staat ook in "manage my booking". Kan tot 48 duren, jaja...
Ik wacht gewoon geduldig af, meer kan ik toch niet doen.
Bij het begin van Corona in 2020 had ik tickets van vliegtickets.nl. Na veel gezeur via creditcard mijn geld terug gehad.
Ik dacht, dit wil ik niet meer, ik boek rechtstreeks bij een vliegmaatschappij.
Uiteindelijk hetzelfde liedje.
Yep, het nummer dat jij meldt. Krijg in gesprek toon. Het zal wel heel erg druk zijn. Misschien dat heel vroeg bellen helpt, maar ze zijn pas vanaf 8:00 uur bereikbaar.
Vervolgens heb ik een nummer in de UK gebeld. Zelfde liedje. Na 10 minuten in de wacht verbinding verbroken. 3 keer opnieuw.
Voucher is aangevraagd. Dat staat ook in "manage my booking". Kan tot 48 duren, jaja...
Ik wacht gewoon geduldig af, meer kan ik toch niet doen.
Bij het begin van Corona in 2020 had ik tickets van vliegtickets.nl. Na veel gezeur via creditcard mijn geld terug gehad.
Ik dacht, dit wil ik niet meer, ik boek rechtstreeks bij een vliegmaatschappij.
Uiteindelijk hetzelfde liedje.
Het is al zo vaak aangegeven dat je het beste je eerste overstap in de US ipv een Europees land kunt doen. Terug maakt het niet veel uit, maar voor de heenreis zou ik hier echt niet meer voor kiezen, tenzij je via een US hub in de EU kunt vliegen, zoals bv Dublin.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Een beetje mosterd na de maaltijd @Terpies en je hoeft het er niet steeds opnieuw 'in te wrijven'....
De meesten, waaronder ikzelf, weten heel goed dat een overstap in het buitenland nu extra risico's met zich meebrengt. Maar, zoals ik zelf ook al eerder heb aangegeven, gaf BA mij geen keus toen ik mijn voucher wilde gebruiken voor de periode 1-12 dec. Mijn eerste ticket was via BA geboekt maar zou de reis met AA gaan vanaf Amsterdam, rechtstreeks naar Amerika. Toen ik mijn voucher wilde inzetten, vloog AA niet vanaf Amsterdam en was de enige mogelijkheid met BA via LHR te vliegen.
En ja, dat had ik kunnen voorkomen door mijn voucher nog niet te gebruiken en via KLM/Delta of United te vliegen maar aangezien ik net een (dure) reis naar Canada had gemaakt en je niet weet wat de toekomst brengt, gekozen voor BA. Ik weet het, een luxe probleem...
Maar er zijn tig redenen te bedenken waarom iemand voor een bepaalde route kiest.
Overigens zal mijn volgende trip niet meer met BA zijn. Nu 3x met ze gevlogen en 2x mijn koffers op de terugreis niet samen met mij op Schiphol aangekomen. Beide keren netjes opgelost door BA maar prettig is anders. Bovendien 2x aansluitende vlucht van LHR-AMS gemist met BA. Volgende trip zal waarschijnlijk weer via United vanaf Amsterdam gaan, rechtstreeks naar Amerika. Eerst maar eens afwachten hoe Covid zich de komende maanden ontwikkeld.
Roland

De meesten, waaronder ikzelf, weten heel goed dat een overstap in het buitenland nu extra risico's met zich meebrengt. Maar, zoals ik zelf ook al eerder heb aangegeven, gaf BA mij geen keus toen ik mijn voucher wilde gebruiken voor de periode 1-12 dec. Mijn eerste ticket was via BA geboekt maar zou de reis met AA gaan vanaf Amsterdam, rechtstreeks naar Amerika. Toen ik mijn voucher wilde inzetten, vloog AA niet vanaf Amsterdam en was de enige mogelijkheid met BA via LHR te vliegen.
En ja, dat had ik kunnen voorkomen door mijn voucher nog niet te gebruiken en via KLM/Delta of United te vliegen maar aangezien ik net een (dure) reis naar Canada had gemaakt en je niet weet wat de toekomst brengt, gekozen voor BA. Ik weet het, een luxe probleem...

Overigens zal mijn volgende trip niet meer met BA zijn. Nu 3x met ze gevlogen en 2x mijn koffers op de terugreis niet samen met mij op Schiphol aangekomen. Beide keren netjes opgelost door BA maar prettig is anders. Bovendien 2x aansluitende vlucht van LHR-AMS gemist met BA. Volgende trip zal waarschijnlijk weer via United vanaf Amsterdam gaan, rechtstreeks naar Amerika. Eerst maar eens afwachten hoe Covid zich de komende maanden ontwikkeld.
Roland
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Voor het ontwijken van de testverplichting hoef je het in ieder geval niet meer te laten want testen is vanaf woensdag voor alle vluchten van niet Schengen naar NL verplicht.
Onze voorkeur heeft het ook, als we de keus hebben, een overstap in de VS. Je bent er maar vast en je hebt daar meer mogelijkheden. Dat is inderdaad al vaak benoemd.
En laten we wel zijn, vertraging met eventueel bijbehorende kofferissues kan natuurlijk bij elke airline gebeuren, Ook bij bijvoorbeeld KLM/Delta. En ik weet niet of jullie de wachttijden bij onze blauwe vrienden wel eens hebben ervaren, da’s op dit moment geen haar beter hoor
. Ik ben er vaak genoeg uitgeknikkerd aan de telefoon en ik had vaak genoeg lange wachttijden
Vouchers en voorwaarden is KLM wel heel snel en goed in moet ik zeggen
Onze voorkeur heeft het ook, als we de keus hebben, een overstap in de VS. Je bent er maar vast en je hebt daar meer mogelijkheden. Dat is inderdaad al vaak benoemd.
En laten we wel zijn, vertraging met eventueel bijbehorende kofferissues kan natuurlijk bij elke airline gebeuren, Ook bij bijvoorbeeld KLM/Delta. En ik weet niet of jullie de wachttijden bij onze blauwe vrienden wel eens hebben ervaren, da’s op dit moment geen haar beter hoor

Vouchers en voorwaarden is KLM wel heel snel en goed in moet ik zeggen

2018: Rondreis Zuid West
2019: Rondreis Colorado-South Dakota-Wyoming-Montana-Utah
2022: Florida (juni) Rondreis Californië (sep)
2023: Rondreis Arizona,New Mexico,Utah
2024: Californië (juni) Rondreis Texas (sep)
2025: Florida
2026: Oregon & Washington state (in de planning)
-
- Amerika-ontdekker
Ook hier slechte ervaringen met British Airways en dan met name over de verzorging aan boord op onze vlucht van Chicago naar Londen. Slechte bediening en het eten was ronduit matig, ondanks ons Premium Comfort ticket. En een hoop gedoe en ongeïnteresseerd personeel bij de check-in. Warme maaltijd bestond uit macaroni met kaas (er was geen ander keuze meer terwijl er voor ons maar 6 passagiers zaten) en het ontbijt werd geserveerd als een soort lunchpakket in een bruine papieren zak met daarin een uitgedroogd broodje met verkleurde cheddar kaas, een bakje vruchtenyoghurt en een flesje water. Onze tickets waren van American Airlines dus we hebben daar onze klacht neergelegd, maar zij verwijzen weer naar BA en daarmee is het cirkeltje weer rond. Dat was voor ons de eerste en laatste keer BA.
-
- Amerika-expert
Qua eten was Delta op de terugreis geen haar beter. Ik denk dat er vanwege COVID-19 bezuinigd moet worden. De heenreis was best okay. En eigenlijk was dat altijd al zo, het eten op vluchten vanuit Europa is beter dan dat vanuit de VS.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Even mijn ervaringen over de terugreis met KLM naar België vanuit Vegas met overstap in Schiphol.
Check in was snel en efficient:
- even gevraagd of ik een PLF had gezien ik naar België reisde (sterk dat men wist dat ik niet enkel naar Nederlandse regels moest kijken)
- vaccinatie: niet gevraagd. Toen ik dat zelf vroeg, zei de dame:
Niet nodig, je hebt het aangeleverd voor de heenreis, je kan niet plots ‘unvaccinated’ zijn
- verder niets
Overigens ben ik een beetje teleurgesteld in het product economy van KLM - toen ik op de heenreis €499 zag voor business dacht ik doen, nu was het €799 en ook een uur minder vliegen, ik dacht bijt wel even op mijn tanden in economy. Niet zozeer de plaats op zich (lukt wel voor mij) maar de hardheid van de stoelen, het feit dat linkse armsteun tegen het raam niet omhoog kon, de zeer schaarse service (3 keer iets komen aanbieden op 9u30 minuten, serieus…) en de zeer vuile toiletten waar niets aan gedaan werd vond ik minder.
Ik vind economy met Delta aangenamer. Overigens was ik wel onder de indruk van hun ‘business-class’ product.
Aankomst op Schiphol: op 5 minuten door paspoortcontrole. Nul vragen. Het gedeelte voor een Europese overstappen vind ik trouwens mager op Schiphol… heb er 5u zitten wachten op m’n vlucht naar Brussel (ik vond de stoelen van de Embrear 175 trouwens beter zitten dan de economy stoelen van de 787-9 Dreamliner, zegt veel denk ik). In Brussel aangekomen PLF moeten tonen, en had intussen een sms gekregen (en ook een mail) met twee testcodes in om me te laten testen op dag 1-2 en dag 7.
Overigens dit nog: België zal binnenkort beslissen om een test te vragen aan NON-EU inwoners voor vertrek, en een test NA AANKOMST voor inwoners. Wat ik heel logisch vind. Dit zal morgen op het volgende overleg besproken worden. Als dit geval is, annuleer (of verplaats) ik m’n terugvlucht in april met KLM naar een terugvlucht met Delta over JFK, ook al zijn deze uren minder interessant.
Nu terug thuis. Fantastische week gehad in Vegas, genoten van een ‘normaal’ leven daar. Deed écht deugd en ik ben immens blij dat ik geweest ben!
Check in was snel en efficient:
- even gevraagd of ik een PLF had gezien ik naar België reisde (sterk dat men wist dat ik niet enkel naar Nederlandse regels moest kijken)
- vaccinatie: niet gevraagd. Toen ik dat zelf vroeg, zei de dame:
Niet nodig, je hebt het aangeleverd voor de heenreis, je kan niet plots ‘unvaccinated’ zijn

- verder niets
Overigens ben ik een beetje teleurgesteld in het product economy van KLM - toen ik op de heenreis €499 zag voor business dacht ik doen, nu was het €799 en ook een uur minder vliegen, ik dacht bijt wel even op mijn tanden in economy. Niet zozeer de plaats op zich (lukt wel voor mij) maar de hardheid van de stoelen, het feit dat linkse armsteun tegen het raam niet omhoog kon, de zeer schaarse service (3 keer iets komen aanbieden op 9u30 minuten, serieus…) en de zeer vuile toiletten waar niets aan gedaan werd vond ik minder.
Ik vind economy met Delta aangenamer. Overigens was ik wel onder de indruk van hun ‘business-class’ product.
Aankomst op Schiphol: op 5 minuten door paspoortcontrole. Nul vragen. Het gedeelte voor een Europese overstappen vind ik trouwens mager op Schiphol… heb er 5u zitten wachten op m’n vlucht naar Brussel (ik vond de stoelen van de Embrear 175 trouwens beter zitten dan de economy stoelen van de 787-9 Dreamliner, zegt veel denk ik). In Brussel aangekomen PLF moeten tonen, en had intussen een sms gekregen (en ook een mail) met twee testcodes in om me te laten testen op dag 1-2 en dag 7.
Overigens dit nog: België zal binnenkort beslissen om een test te vragen aan NON-EU inwoners voor vertrek, en een test NA AANKOMST voor inwoners. Wat ik heel logisch vind. Dit zal morgen op het volgende overleg besproken worden. Als dit geval is, annuleer (of verplaats) ik m’n terugvlucht in april met KLM naar een terugvlucht met Delta over JFK, ook al zijn deze uren minder interessant.
Nu terug thuis. Fantastische week gehad in Vegas, genoten van een ‘normaal’ leven daar. Deed écht deugd en ik ben immens blij dat ik geweest ben!
-
- Amerika-expert
Top, goed verhaal, fijn dat je het naar je zin hebt gehad. Wat betreft die stoelen, dat is typisch de Boeing 787, niet KLM specifiek. Ik vlieg het liefst met de Delta A330 vluchten, ook vanwege de 2-4-2 indeling. Maar helaas gaat Delta die uitfaseren.
-
- Amerika-expert
Fijn dat je het naar je zin hebt gehad @Timothy555. Doet de mens goed
Dat testen voor vertrek naar schengen, vanuit niet schengen (in ons geval de VS) wordt naar verwachting breed in de EU ingevoerd. Vanaf vannacht is het voor vertrek naar NL verplicht.
Wij vertrekken, als het mogelijk blijft, begin januari met Delta. We vliegen met een airbus A330-900 NEO naar JFK en vervolgens met een airbus A321 van JFK naar Miami.
Iemand ervaring met de A330-900 NEO? We zitten Delta+ comfort. De eerste keer voor ons. Wat is het verschil tussen Delta + comfort en economy? Het leek mij eerlijk gezegd een foutje bij het telefonisch omboeken want kan mij niet herinneren dat ik deze tickets geboekt heb. Op de terugweg hebben we ook “gewoon” main cabin. Kreeg wel een een ms300 melding ofzo, kon niet online wijzigen en de oorspronkelijke vlucht was geannuleerd. Geboekt via klm.nl en telefonisch omgeboekt via de KLM helpdesk.
Opstelling 2-4-2 bevalt mij wel waarbij wij een 2 zits hebben.

Dat testen voor vertrek naar schengen, vanuit niet schengen (in ons geval de VS) wordt naar verwachting breed in de EU ingevoerd. Vanaf vannacht is het voor vertrek naar NL verplicht.
Wij vertrekken, als het mogelijk blijft, begin januari met Delta. We vliegen met een airbus A330-900 NEO naar JFK en vervolgens met een airbus A321 van JFK naar Miami.
Iemand ervaring met de A330-900 NEO? We zitten Delta+ comfort. De eerste keer voor ons. Wat is het verschil tussen Delta + comfort en economy? Het leek mij eerlijk gezegd een foutje bij het telefonisch omboeken want kan mij niet herinneren dat ik deze tickets geboekt heb. Op de terugweg hebben we ook “gewoon” main cabin. Kreeg wel een een ms300 melding ofzo, kon niet online wijzigen en de oorspronkelijke vlucht was geannuleerd. Geboekt via klm.nl en telefonisch omgeboekt via de KLM helpdesk.
Opstelling 2-4-2 bevalt mij wel waarbij wij een 2 zits hebben.
2018: Rondreis Zuid West
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20556 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 8 Reacties