Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur in Florida - juli 2022
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Autohuur in Florida - juli 2022
Hi allemaal,
Wij zouden in 2020 naar Florida reizen, maar hebben de reis helaas moeten verschuiven naar 2021. Deze is helaas ook niet door gegaan maar gelukkig hebben we van beide reizen een full refund kunnen krijgen. Nu willen wij het gewoon weer opnieuw proberen in juli 2022, alleen de prijzen van de huurauto's.... Ik ben al een aantal weken op zoek en aan het lezen waar ik de beste deals kan vinden voor huurauto's.
Omdat wij het liefst een Midsize SUV willen zien wij dat de goedkoopste auto tot nu toe $1,600 is. Via National hebben wij ook gekeken, maar daar kom ik tot nu toe nog niet echt uit (ook omdat veel codes een foutmelding gaven of geen korting). Zijn er toevallig tips die jullie hebben of waar het nu 'relatief' goedkoop is? Of misschien dat er voor liefhebbers bijvoorbeeld een WhatsApp groep (waarbij iedereen natuurlijk wel kan blijven aansluiten) gemaakt kan worden? Dan kunnen we elkaar op de hoogte houden als er goede aanbiedigen zijn?
Veel liefs.
Wij zouden in 2020 naar Florida reizen, maar hebben de reis helaas moeten verschuiven naar 2021. Deze is helaas ook niet door gegaan maar gelukkig hebben we van beide reizen een full refund kunnen krijgen. Nu willen wij het gewoon weer opnieuw proberen in juli 2022, alleen de prijzen van de huurauto's.... Ik ben al een aantal weken op zoek en aan het lezen waar ik de beste deals kan vinden voor huurauto's.
Omdat wij het liefst een Midsize SUV willen zien wij dat de goedkoopste auto tot nu toe $1,600 is. Via National hebben wij ook gekeken, maar daar kom ik tot nu toe nog niet echt uit (ook omdat veel codes een foutmelding gaven of geen korting). Zijn er toevallig tips die jullie hebben of waar het nu 'relatief' goedkoop is? Of misschien dat er voor liefhebbers bijvoorbeeld een WhatsApp groep (waarbij iedereen natuurlijk wel kan blijven aansluiten) gemaakt kan worden? Dan kunnen we elkaar op de hoogte houden als er goede aanbiedigen zijn?
Veel liefs.
Re: Autohuur in Florida - juli 2022
Ik heb voor 3 1/2 week een midsize suv geboekt bij avis.be met Flying blue code. Met betaling achteraf en annuleren tot laatste moment voor 982 euro. Bij avis.nl kostte zelfde Ford edge of e.d. 2400. Anderen vonden op hun bestemming of data soms goede tarieven bij avis.fr, avis.es of avis.it
Mochten er tzt ergens betere tarieven komen dan annuleer ik gewoon. Voor nu is het gewoon een prima prijs.
Elkaar op de hoogte houden lukt m.i. prima via autohuur topic.
Mochten er tzt ergens betere tarieven komen dan annuleer ik gewoon. Voor nu is het gewoon een prima prijs.
-
- Amerika-ontdekker
Dat klinkt al een stuk beter. Waar kan ik de flying blue code vinden of aanvragen? Ik dacht inderdaad ook om alvast een auto te huren en mocht er een betere deal voorbij komen dan kan deze altijd nog geannuleerd worden. Ik weet dat je bij sommige maatschappijen in Florida extra toeslag moet betalen voor de tol etc. Geldt dit bij Avis ook of is dit niet het geval?Trom schreef: ↑23 aug 2021, 17:30Ik heb voor 3 1/2 week een midsize suv geboekt bij avis.be met Flying blue code. Met betaling achteraf en annuleren tot laatste moment voor 982 euro. Bij avis.nl kostte zelfde Ford edge of e.d. 2400. Anderen vonden op hun bestemming of data soms goede tarieven bij avis.fr, avis.es of avis.it
Je kunt je gratis aanmelden bij klm flying blue.
De code kun je alvast gebruiken om te kijken of er een interessante prijs bij zit: F982700. De korting kan heel groot zijn.
W.b.t. de tol heb ik geen idee. Dat zul je even moeten nagaan als de prijzen ok zijn.
De code kun je alvast gebruiken om te kijken of er een interessante prijs bij zit: F982700. De korting kan heel groot zijn.
W.b.t. de tol heb ik geen idee. Dat zul je even moeten nagaan als de prijzen ok zijn.
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Ik weet je data niet maar kijk eens op budget.com. Als ik kijk voor 2-23 juli orlando airport zie ik 813 dollar midsize suv. Tampa ook zelfde prijs, alleen Miami 2589 dollar 
Er zit wel verschil in luchthaven en de prijs. Maar als je nog geen ticket hebt, dan zou ik snel een auto vastleggen (pay later, dus je zit nergens aan vast).

Er zit wel verschil in luchthaven en de prijs. Maar als je nog geen ticket hebt, dan zou ik snel een auto vastleggen (pay later, dus je zit nergens aan vast).
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Wanneer vul jij dan die code in en waar. Ik heb een Flying blue code maar bij avis.be kan ik alleen een avis kortingscode invullen.
Wat doe ik verkeerd?
Wat doe ik verkeerd?
Waarom wordt deze vraag niet gewoon gesteld in het autohuur topic? Kan een moderator deze ‘vervuiling’ ff opruimen?
@RuthdeLange
Bij AVIS CODE/ADW vul je het nummer in. Dus onder steden- en datakeuze.
Bij AVIS CODE/ADW vul je het nummer in. Dus onder steden- en datakeuze.
-
- Amerikakenner
Mijn Flying blue code heeft 10 cijfers. Bij het vakje Avis code kun je alleen een code met 7 cijfers invullen.
Als ik dat doe (de 1e 7 cijfers van mijn FB code) krijg ik (vanzelfsprekend) de melding; uw klantnummer komt niet voor in het bestand.
Dus hoe kun jij je FB code invullen bin het vakje AVIS code |(dat idd rechts onderaan staat onder data en plaats).
Als ik dat doe (de 1e 7 cijfers van mijn FB code) krijg ik (vanzelfsprekend) de melding; uw klantnummer komt niet voor in het bestand.
Dus hoe kun jij je FB code invullen bin het vakje AVIS code |(dat idd rechts onderaan staat onder data en plaats).
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Heb het zelf niet geprobeerd maar vermoed dat je niet je eigen FB account # moet invullen maar de code hieronder genoemd: F982700.
-
- Amerika-ontdekker
Bij het proberen van die code loop ik zelf tegen het probleem aan dat het er niet naar uit ziet alsof de prijs goedkoper wordt… voor een Kia Rio betaal je dan nog steeds 2300 euro. Heel gek

-
- Amerika-ontdekker
Bizar!! De vliegtickets staan inderdaad nog niet vast dus het leek mij ook een goede optie om inderdaad de auto alvast te reserveren en die is altijd nog af te zeggen. Ik heb hier ook even naar gekeken en zie dat de prijs in Orlando ook net zo duur is als in Miami. Heb jij op Budget gekeken met een code of de normale prijzen?pumi1000 schreef: ↑23 aug 2021, 19:54Ik weet je data niet maar kijk eens op budget.com. Als ik kijk voor 2-23 juli orlando airport zie ik 813 dollar midsize suv. Tampa ook zelfde prijs, alleen Miami 2589 dollar
-
- Amerikakenner
Met die F-code is het gelukt maar dan betaal ik nog bijna 72 euro per dag voor een kleine SUV... dat gaat m niet worden.
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
@Chyniel
Vandaag is de prijs veel duurder dan gisteren zie ik. Ik gebruik verder geen codes. Even blijven proberen met data en vliegvelden en boeken wanneer het weer laag wordt.
Vandaag is de prijs veel duurder dan gisteren zie ik. Ik gebruik verder geen codes. Even blijven proberen met data en vliegvelden en boeken wanneer het weer laag wordt.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
@RuthdeLange
Bizarre verschillen bij avis.be. Bij ophalen Lax en inleveren Las voor 23 dagen in juni betaal ik voor medium suv bv Ford Edge 38 euro pd met achteraf betalen.
Bizarre verschillen bij avis.be. Bij ophalen Lax en inleveren Las voor 23 dagen in juni betaal ik voor medium suv bv Ford Edge 38 euro pd met achteraf betalen.
-
- Amerika-ontdekker
@pumi1000
Ja, scheelt echt mega veel met wat ik gister op sommige plekken voorbij zag komen. Ik weet niet of het een fabel is dat de dinsdag de duurste dag is om te boeken, maar misschien ziet het er morgen al weer wat belovender uit
Ja, scheelt echt mega veel met wat ik gister op sommige plekken voorbij zag komen. Ik weet niet of het een fabel is dat de dinsdag de duurste dag is om te boeken, maar misschien ziet het er morgen al weer wat belovender uit
Wat is het addertje onder het gras vraag ik me af van deze code? De prijs is zelfs inclusief LDW

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht