Juist niet .het is juist slim . Waar denk je dat mensen nu testen boeken voor het reizen ? Juist ! Ze krijgen er toch voor betaald , alleen jij betaalt het niet. Per 10 okt krijgen ze namelijk per test betaald en niet meer een vast bedrag
Dezelfde reden waarom Efteling goedkopere kaartjes aanbied via actievan de dag . Ook al verdien je minder per test , door meer testen af te nemen verdien je uiteindelijk meer .
Ik ben het bij andere aanbieders niet tegengekomen maar heb ze ook niet allemaal bekeken eerlijk gezegd
1996 boston
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2018 zuidwesten en Yellowstone
2019 florida
2021 florida
2023 florida
Wat ik me nu wel afvraag is of de andere aanbieders - zoals Spoedtest.nl - ook zo'n gratis internationaal certificaat afgeven, want ik zie hier in de buurt zo al vier andere aanbieders dan Health Check Centers als ik een proefboeking probeer te maken via Testen voor Toegang. Zou Spoedtest.nl of The Corona Lab bijvoorbeeld ook zo'n certificaat geven?
Een paar posts terug heb ik vermeld dat Spoedtest inderdaad een geldig internationaal certificaat afgeeft. Dus daar kan je gewoon naar toe.
@marieke van oorschot dat ging over de betaalde testen van hun, niet over de gratis testen van testenvoortoegang . Wat ik lees krijg je bij hun geen gratis pdf certificaat bij de testenvoortoegangtest
1996 boston
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2019 florida
2021 florida
2023 florida
Aha ik snap het. Niet goed gelezen. Dit geldt inderdaad voor hun betaalde testen!
Het zijn ook twee verschillende dingen: testen voor toegang en testen voor vakantie (inclusief certificaat). Het gratis testen voor de vakantie is er helaas niet meer. Dan maar voor 1 keertje betalen
Ik ben zeer tevreden over de service van Spoedtest. Dus wanneer ik in december naar Amerika ga, zal ik daar m’n test laten afnemen. Allicht zullen er tig verschillende mogelijkheden zijn waar en hoe je het testcertificaat kan krijgen. Ik kies er persoonlijk voor om dat via Spoedtest te doen en deel mijn ervaringen met Spoedtest, zodat anderen een eigen keuze kunnen maken.
Ook leadhealthcare lijkt een gratis reiscertificaat aan te bieden via de gratis toegangvoortesten test . Hun website is alleen een stuk onduidelijker daarover omdat het lijkt of veel gestelde vragen niet is upgedate . Ik heb ze net gemaild en kreeg dit antwoord of ze een pdf reiscertificaat afgeven bij de gratis test
Bijlagen
1996 boston
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2019 florida
2021 florida
2023 florida
Het is nog steeds mogelijk om GRATIS te testen inclusief een GRATIS internationaal certificaat wat VOLDOENDE is om naar de US te kunnen reizen. https://healthcheckcenters.nl/testenvoortoegang
Tja, het zou zuur zijn. Afgelopen zomer 'mochten' wij ook in totaal 150 euro aan testen uitgeven omdat we vóór 1 juli op vakantie gingen en we buiten onze schuld om nog niet eerder aan de beurt waren voor vaccinatie, en dus nog niet volledig gevaccineerd waren. Aan de andere kant. Zo'n reis naar de VS kost toch al veel geld. Dan zou ik het in mijn hoofd proberen te scharen in de categorie-ESTA: onvermijdelijke kosten die je nu eenmaal moet maken om de plas over te mogen steken.
Eens, ik zie het als een onkost. In België valt het wel mee, €41 via mijn huisarts voor een PCR-test.
Ik doe dat gewoon. Donderdagavond 19u ga ik langs, vrijdag in de loop van de dag heb ik m'n resultaat en dan kan ik zondagmiddag rustig op m'n vliegtuig stappen naar de VS (tenzij de test positief zou zijn.. )
@Terpies
de link die jij noemt neem je dan de pcr test of de antigeen test (beide kan met dat reiscertificaat zie ik)?
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
Vakantieman Rien. Je hebt altijd geweldige bijdragen hier
Nou, niet zozeer vakantieman hoor. Ik ben (was…) zakelijk zo’n 3-4 keer per jaar in USA. Werk voor Amerikaanse multinational in Houston. Privé meestal 1 of 2 keer. vandaar ook de discussie in National Car topic - ik gebruik daar mijn corporate code maar die hebben dus de unlimited Miles verwijderd.
Ik denk dat we in dit topic heel snel de ervaringen terug gaan krijgen vanaf 8 November. Ik denk dat het allemaal wel los zal lopen - lijkt erop dat er heel veel wordt geaccepteerd. Heb zelf een tripje met dochterlief naar Las Vegas staan 24 November.
nu alleen hopen dat met de waarschijnlijk nieuwe corona maatregelen het gratis testen voor toegang er niet afgaat
Aangezien er is aangegeven dat er een kans is dat er maatregelen komen voor ongevaccineerden
Volgens de NOS kostten die 'gratis' testen afgelopen zomer zo'n €185 miljoen per maand...
Die contracten zijn inmiddels verlopen (per 10 oktober) en de vergoedingen liggen nu een stuk lager. Het aantal aanbieders zal derhalve ook steeds kleiner worden.
als ik een proefboeking probeer te maken via Testen voor Toegang
Als ik een proefboeking probeer te maken via testen voor toegang dan kan ik spoedtest selecteren als aanbieder. Ik kan bij spoedtest bij de aanvraag van een sneltest ook aangeven dat ik een reiscertificaat wil. Je moet dan je paspoortnummer opgeven.
Ik heb de proefboeking (uiteraard) niet afgemaakt, want wij vertrekken pas in januari, maar heeft iemand hier al gebruik van gemaakt van testen voor toegang? Want na het selecteren van je aanbieder krijg je een SMS en dan gaat het verder. Iemand al ervaring met wat dan de processtappen zijn?
Hier nog meer medereizigers die via Duitsland gaan? Wij vliegen van AMS naar FRA en dan naar MCO.
Let er op dat je een medisch mondmasker nodig hebt als je via Duitsland vliegt.
Het is mij nog niet helder wat voor de terugvlucht nodig is, aangezien we dan ook via Duitsland vliegen. Ik veronderstel ook een pcr of antigeentest voor ons volwassenen en niet voor onze meiden van 3 jaar. Maar wellicht dat de regels iets anders zijn als je vanuit usa terugkomt, maar ik heb er zelf nog geen antwoord op.
New York 2009
Orlando 2012
Orlando 2014
Orlando 2015
Orlando 2016
Miami - Orlando 2017
Orlando 2018
Orlando 2019
als ik een proefboeking probeer te maken via Testen voor Toegang
Als ik een proefboeking probeer te maken via testen voor toegang dan kan ik spoedtest selecteren als aanbieder. Ik kan bij spoedtest bij de aanvraag van een sneltest ook aangeven dat ik een reiscertificaat wil. Je moet dan je paspoortnummer opgeven.
Heb je dat wel via de site testenvoortoegang.org bij spoedtest gedaan want hier geen optie voor reiscertificaat noch dat je je paspoort gegevens moet invullen. Ik heb de boeking afgemaakt want die kan je immers gelijk annuleren .
Volgens mij heb je dat via hun eigen website gedaan en dan moet je naast betalen inderdaad je paspoort gegevens aanleveren bij het maken van een afspraak .
Dit is niet handig want hierdoor komt er verwarring .bij spoedtest via de gratis test krijg je GEEN reiscertificaat
1996 boston
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2019 florida
2021 florida
2023 florida
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.