Ik kon trouwens op geen enkele manier meer inloggen, dus nu ben ik maar Hibiscus1 ipv Hibiscus.
We hebben al de klassieke zuidwestrondreis gedaan met SF-Yosemite-LV-Zion-Bryce-Moab-GC-MV-LA en we zijn vanuit Denver al naar het noorden gereden. Ook kennen we de route van SF naar LA al goed. De oostkust kennen we ook goed, en we gaan in mei al twee weken die kant op. We willen graag naar Amerika, maar weten niet zo goed wat nou nog meer leuk is. We dachten aan de Rocky Mountains, New Mexico en Zuid Cali.
We willen starten (juli 2022) in Denver, de Rocky Mountains in, naar New Mexico en eindigen in San Diego/LA waar we dan een paar dagen willen relaxen aan de kust. We hebben 3 weken en rijden met de auto, 3 volwassenen. Is deze route haalbaar en leuk? Mis ik iets? We vinden een paar lange stukken geen probleem. New Mexico gaat heet worden, te heet?
Denver - Estes - Black canyon of the Gunnison - Durango - Santa Fe - Albuquerque - White Sands - Silver City - Tucson - Phoenix - Lake Havasu - Joshua Tree - San Diego - LA
Alvast weer mijn hartelijke dank voor het meedenken!
Mineke