Voor niets gaat (tegenwoordig) alleen de zon op. Dat is helaas maar al te waar.
Ik kan mij echter mateloos ergeren aan de grote hoeveelheid aan reclame op websites. En dan vooral het hinderlijk in de weg zitten. Reden dat ik sommige pagina's ook nooit meer bezoek (zoals kranten, nieuwssites etc.).
Ik heb overigens geen moeite om voor een website een kleine financiële bijdrage te leveren zodat je reclamevrij kunt surfen. Voorheen kon dat op dit forum ook. Denk dat dat Dennis meer opleverde dan de reclame inkomsten.
Trouwens, als Facebook doorgaat met het toevoegen van zoveel mogelijk reclame op mijn tijdlijn dan zal het niet lang duren voordat ik daar afscheid van neem. Sinds enkele weken kan ik geen 3 berichten van vrienden lezen of er zit alweer zo'n reclameboodschap tussen.

Was dit voorheen sporadisch. Nu is het echt super irritant aan het worden. En ja, ik heb alles al zoveel mogelijk uitgevinkt maar kennelijk is het hek nu van de dam bij Facebook. Zou best kunnen dat ik tijdens mijn komende trip naar Canada voor het laatst op Facebook dagelijks een verslagje bijhoud.
Voor Youtube heb ik het trouwens opgelost door Youtube Premium te nemen. Ik kijk veel Youtube, bijna geen gewone tv meer, en ergerde mij ook mateloos aan al die reclames op Youtube. Kost je € 12 per maand maar als je dagelijks enkele uren Youtube kijkt is het een verademing alles zonder hinderlijke reclameonderbrekingen te kunnen zien.
Wat het contact met Dennis betreft, weet niet of iemand hem op Facebook heeft. Misschien kan er eens een berichtje zijn kant op met de vraag of hij hier iets aan wil/kan doen. Kan hij gelijk weer eens actief aanwezig zijn hier.
Roland