Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tragedie bij Virginia Tech University

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Gesloten
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Tragedie bij Virginia Tech University

Bericht door Petra/VS »

Helemaal geschokt zit ik hier achter de computer, ik heb net op de radio gehoord, dat er meer dan 20 mensen doodgeschoten zijn bij Virginia Tech University. Dit is een school, waar heel veel mensen uit dit gebied heen gaan, zo ook de broer van de beste vriendin van mijn oudste en de zus van de beste vriend van mijn zoon. Helpen jullie me hopen, dat zij hier ver vandaan waren? Wat een afschuwelijke gekken lopen er toch op de wereld rond :cry: .

(CNN) -- The Virginia Tech police chief said at least 20 people were killed in twin shootings on the Blacksburg campus Monday morning.

"Some victims were shot in a classroom," Chief Wendell Flinchum said, adding that the gunman was dead.

"Today the university was struck with a tragedy that we consider of monumental proportions," said university President Charles Steger. "The university is shocked and indeed horrified." (Map of Blacksburg)

The attacks mark the worst school shooting incident since 1999 when Dylan Klebold and Eric Harris killed 12 students and a teacher before killing themselves at Columbine High School in Littleton, Colorado.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Becs08
Amerikakenner

Bericht door Becs08 »

Tragisch nieuws weer........ Jerbia plaatste zojuist eenzelfde bericht. Eng hoor Petra als het zo dichtbij je komt?!
onze blog - Bouwmanfamily
Gesloten
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer