Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Transit JFK

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Jel-mer
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 7

Transit JFK

Bericht door Jel-mer »

Hallo,

Ik en mijn vriendin willen in oktober naar El Salvador. Het plan was om daarna naar Las Vegas te gaan maar dat gaat niet lukken denk ik. Nu hebben alle vluchten vanaf Amsterdam een tussenstop in Amerika. Is het nog wel mogelijk om een overstap te maken?

Mvg Jelmer
mtl
Amerika-expert

Re: Transit JFK

Bericht door mtl »

Niet zolang de US travelban nog van kracht is tegen die tijd. Zoek liever een vlucht op zonder tussenstop in de US.
Almere vak V
Amerika-expert

Bericht door Almere vak V »

Andere oplossing...

Vanuit El Salvador mag je naar Amerika. Staat niet op de lijst met landen die geen toegang hebben. Vanuit Amsterdam is dat dus een probleem. Want wij staan wel op die lijst.

Je zoekt dus een ticket vanuit Amsterdam naar El Salvador zonder tussenstop in de US. Is niet zo heel erg moeilijk. Aeromexico voorziet hier bijvoorbeeld in. Zorg ervoor dat je minimaal 14 dagen/15 nachten in El Salvador verblijft. Zorg dat je dat kunt aantonen tijdens immigratie in de US en je kunt vanuit San Salvador op 100 verschillende manier naar Las Vegas vliegen. En van daaruit weer naar Amsterdam.

Het is ff knippen en plakken. Maar dan heb je ook wat...

Succes!
Jel-mer
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Jel-mer »

Bedankt voor de antwoorden. We vliegen toch maar via Madrid naar El Salvador. Volgend jaar maar weer naar Amerika.
Disney-Golf
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 999

Bericht door Disney-Golf »

Dus, je blijft geen 14 dagen in El Salvador?
Anders kan het perfect hoor! :thumbup:
Tinus1955
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Tinus1955 »

Ik denk dat je wel weet dat El Salvador oranje momenteel is qua reisadvies en dat er veel criminaliteit is.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer