Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Cijferslot koffer

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
mar1979
Amerika-ontdekker

Cijferslot koffer

Bericht door mar1979 »

Ik heb begrepen dat je koffers niet op slot mogen, met het risico dat ze opengebroken worden.
Nou heb ik een cijferslot op mn koffer die ik dan niet zal gebruiken.
Maar wie heeft hier ervaring mee?
Mochten de wieltjes verdraaien, dan zit het slot erop en kan de koffer opengebroken worden mochten ze er in willen kijken.
Wat is een handige oplossing? Een stickertje met de code erop plakken?
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Ik heb op mijn koffer ook een cijferslot. Die laat ik tijdens de vlucht altijd op de juiste combinatie staan. Voor zover ik mij herinner zijn de cijfers nog nooit verdraaid.

Een sticker heb ik er nog nooit opgeplakt.

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Coyote schreef:Ik heb op mijn koffer ook een cijferslot. Die laat ik tijdens de vlucht altijd op de juiste combinatie staan. Voor zover ik mij herinner zijn de cijfers nog nooit verdraaid.

Een sticker heb ik er nog nooit opgeplakt.

Roland
Zo doen wij het ook al verschillende jaren, nog nooit problemen mee gehad terwijl de koffers al verschillende keren gecontroleerd zijn.
Rob
mieke15
Amerika-ontdekker

Bericht door mieke15 »

Wij hebben de koffers met cijferslot altijd gewoon op slot. Een keer op de terugreis met een tussenlanding in Londen. Stonden onze koffers nog in Londen toen wij al in Brussel waren. De volgende dag werden onze koffers mooi thuis gebracht. Er was aan de buitenkant niets aan te zien. Alleen bij een koffer toen we er in keken zat een briefje bij dat dit koffer was open geweest ter veiligheidscontrole.
Inge
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Inge »

wij hebben ze ook niet op slot gedaan.
Wel doen we er een kofferband overheen, die ook het slot aan het zicht onttrekt, en die ervoor zorgt dat de koffer "dicht" blijft, mocht ie om wat voor reden dan ook open klappen onderweg.
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Wat algemeen aangeraden wordt is om de cijferslotcombinatie terug te stellen naar de fabriekinstelling (0-0-0 dus). De Amerikaanse douane zal die code proberen als je combinatie verschoven is. Blijkt dat niet te werken, dan breken ze hem open.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
meerhoven
Amerika-ontdekker

Bericht door meerhoven »

Dat openbreken valt allemaal wel mee. Ze hebben een methode om koffers die op slot zitten open te krijgen zonder de sloten stuk te maken.

vorig jaar waren mijn koffers op slot en die hadden ze open gemaakt, gecontroleerd en netjes weer gesloten. Cijfersloten waren niet kapot.
Chi Sin X
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Chi Sin X »

Ik was van plan om er dit keer gewoon met een Dymo gewoon een labeltje te maken, met daarop de combinatie.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer