Marianne,
Wij hebben wel geleerd van onze vorige reizen naar Amerika om de route niet meer te lang te maken.
Eigenlijk willen we naar Yellowstone niet meer iets moeten. Wandelen willen we graag zijn al in training
We namen jou advies over de route. We schaven er nog iets aan.
Idd Salt lake city .wat betreft het zoeken naar accommodaties niets is nog volgeboekt maar dat komt natuurlijk ook omdat Amerika nog op slot zit. We gaan boeken bij Booking.com met de optie annuleren 24 uur van te voren. Hartelijk dank voor je hulp en van de andere forumleden.
Beste forumleden,
Na veel puzzelen hebben wij de reis tm Yellowstone klaar.
Zien jullie nog fouten?
2 dagen Las Vegas
Dixie
Salt lake city
Teton
3 dagen Yellowstone waar wij twee dagen een hotel hebben gevonden in West Yellowstone net buiten het park.(Wander Camp WY)
De derde dag een hotel gevonden in Gardiner een uur rijden naar het park.
Daarna rijden we naar Cody om de reis voor te zetten.
Heel graag een reactie of het zo een beetje klopt.
We hebben voor deze hotels gekozen omdat ze betaalbaar zijn .
Alvast bedankt,
Groetjes Jannie.
Lijkt mij prima te doen. Je tijd voor Yellowstone is niet heel ruim maar kan wel zo. Wat is Dixie? En waar slaap je bij Grand Teton?
Ik zou zelf liever de twee nachten Las Vegas op het eind doen. Misschien geeft een dag eerder in Yellowstone nog wat meer mogelijkheden om accommodatie te vinden.
De eerste nacht zou je dan bij Fremont Street kunnen overnachten en dan de laatste twee nachten op de Strip.
Als je voor West Yellowstone en Gardiner nog kunt annuleren zou je regelmatig eens kunnen checken of er nog iets betaalbaars in het park vrij komt. Een frontier cabin bij Old Faithful Snowlodge zou mooi zijn voor de eerste of tweede nacht.
Je hebt het over een uur van het park maar het park is zo groot dat dat helemaal niets zegt, hou rekening met lange reistijden, waar je ook zit.
Hoi Marianne,
Dixie is een tussenplaats om de km niet te lang te maken.
We kunnen op her einde zeker nog 3 dagen LV doen. We zijn 24 dagen in amerika dus dat moet lukken.
We hebben voor Gardiner gekozen dat is vlakbij het park een uur ongeveer,prijzen van 300 per nacht dan zit je wat dichterbij.
Grand Teton overnachting is niet gepland om toch een beetje vrijheid te hebben .
Weer bedankt voor het meedenken, tof.
Groetjes Jannie.
Ik begrijp wel dat je een tussenstop doet tussen Las Vegas en Salt Lake City maar ik ken geen Dixie. Waar ligt dat?
Ik vraag me af of het wel verstandig is om niets te reserveren bij Grand Teton. Zowel in Jackson als in het park zal niet veel betaalbaars zijn dus ik zou zo snel mogelijk eens gaan kijken. Met je reservering in West Yellowstone heb je toch weinig speling daar. Je zou wel de overnachtingen tussen Las Vegas en Grand Teton open kunnen laten.
Ik probeer al een paar keer uit te leggen dat er in Yellowstone ook veel goedkopere kamers zijn dan 300 dollar per nacht. Dat die op dit moment niet beschikbaar zijn betekent niet dat er niets meer vrij kan komen.
Veel duurder dan Wander Camp hoeft het niet te zijn. Dus check het regelmatig.
Je weet dat Wander Camp tenten zijn? En dat het nog een stuk verder van het park ligt dan West Yellowstone?
Gardiner ligt vlak tegen Yellowstone aan dus ik weet niet waar dat uur rijden op gebaseerd is. Voor Mammoth Hot Springs zit je daar goed en je kunt ook vandaar naar de Lamar Valley rijden. Hou er rekening mee dat de weg tussen Tower en Canyon is afgesloten.
Met 3 dagen Las Vegas op het eind doe je dus niet de route met South Dakota en Rocky Mountain NP?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.