Ik heb ondertussen 57 vakantiedagen staan, dus die moeten wel deels op.....

Daar ben ik ook bang voor, dat er in september veel meer mensen dan normaal (is meestal tegenwoordig toch al druk in die maand) met vakantie gaan. Vandaar dat ik, op voorhand, toch al geboekt heb.
Gaat het vaccineren bij jullie dan zo snel?SuperFieke schreef: ↑17 jan 2021, 16:22Wij hebben ook alles al geboekt voor juli 2021 (hotels, huurwagen en vliegtickets), Noordwesten USA. Tegen dan zijn wij gevaccineerd, dus ik heb er nog altijd hoop in dat de reis doorgaat.
Ik hoop het met je meeSuperFieke schreef: ↑17 jan 2021, 16:22Tegen dan zijn wij gevaccineerd, dus ik heb er nog altijd hoop in dat de reis doorgaat
Ikzelf ben al gevaccineerd (als gezondheidswerker). Er werd gezegd dat iedereen voor de zomer zijn eerste spuit zal gekregen hebben (mits niet teveel tegenslagen die voor vertragingen zorgen). Ik weet niet of het al dan niet gevaccineerd zijn iets zal uitmaken om te mogen te vertrekken, het reisverbod moet nog altijd opgeheven worden, maar het zou toch wel al een veiliger gevoel geven om op het vliegtuig te stappen. Als we mogen, dan zouden we gaan, de mondkapjes nemen we er dan bij. Het zal nog geen normale zomer zijn, maar ik heb toch nog altijd de hoop dat de situatie er tegen de zomer anders kan uitzien. We zien wel.Martin & Marianne schreef: ↑19 jan 2021, 12:07Gaat het vaccineren bij jullie dan zo snel?SuperFieke schreef: ↑17 jan 2021, 16:22Wij hebben ook alles al geboekt voor juli 2021 (hotels, huurwagen en vliegtickets), Noordwesten USA. Tegen dan zijn wij gevaccineerd, dus ik heb er nog altijd hoop in dat de reis doorgaat.
Marianne