Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tips voor Noord-Californië gevraagd
Re: Tips voor Noord-Californië gevraagd
Jullie kennen het mogelijk al van vorige reizen want het is niet bepaald een “hidden-gem”; glass beach in MacKerricher State Park in Fort Bragg is leuk, zeker rond zonsondergang Ivm de reflectie van de zon op het glas.
‘12 Montana,‘13 Japan,‘14 Italië,’15 Tsjechië,’16 Kroatië,’17 Tenerife,’18 ZW USA, ‘19IJsland, NW USA & Canada, ‘20 Zuid-Afrika & Noorwegen, ‘21 Zweden-Noorwegen, ‘22 Bonaire
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Tips voor Noord-Californië gevraagd
Dit is een langetermijnplanning; alles wordt genoteerd, en hopelijk kan het over een of twee jaar uit de kast gehaald worden.Diederik52 schreef: ↑31 aug 2020, 09:53Beetje laat, maar ik zie deze draad nu pas en jullie gaan kennelijk toch nog niet heel gauw: ik heb nog een paar kleine aanvullingen voor (en beperkt tot) Noord-Californië.

Leuke tips allemaal!
Fort Ross hebben we in 2015 bezocht, vonden we erg interessant om te zien.
Mendocino en Ferndale hebben we toen ook gezien, maar niet zo heel uitgebreid. Ik denk dat we de kust nog eens overdoen, en dan met veel meer tijd.
Dank voor de tip. Het stond wel op ons lijstje voor 2015 maar toen is het er niet van gekomen en vervolgens weer vergeten. Wordt weer genoteerd.

Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 3464 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-