Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Samanthaa: voor de 3de keer naar het Westen.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Samanthaa
Amerikafan

Re: Reis Samanthaa: voor de 3de keer naar het Westen.

Bericht door Samanthaa »

@Martin & Marianne
Dag 16 / 17 is inderdaad nog een beetje werk aan..

Dag 15 van Page naar MV daar de senic loop rijden, denk slapen in The View Hotel.

Dag 16: Rijden naar het noorden via de 191. Misschien inderdaad nog een stukje 70 en dan slapen in Torrey.

Dag 17: Torrey via de 12 naar Bryce.

Dit een goed idee?

Palm Springs hebben we 1 nachtje, We willen bijtijds weg uit San Diego en Palm Springs eigenlijk een lekker spa hotel nemen en even een dagje weinig doen, Ik had wel die kabelbaan / lift gezien dat lijkt me wel leuk om daar nog te doen.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ik begrijp niet waarom je de 191 en de I70 zou nemen. Ik zou kiezen voor de mooie UT95.
Wij reden die in 2013 vanuit Monticello. En in 2017 vanuit Mexican Hat. Kijk eens naar onze verslagen daarvoor.
Kijk ook eens in ons 2019-verslag voor Capitol Reef en de route richting Bryce.

Marianne
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

Van Monument Valley naar Torrey? Niet twijfelen: Highway 261 (Moki Dugway) en 95 !!!

Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,

Old Faithful
Samanthaa
Amerikafan

Bericht door Samanthaa »

Oke top!
We zijn nog niet daar geweest dus we gaan zeker jullie route bekijken en rijden!
Hartstikke bedankt :thumbup:
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Old Faithful schreef:
05 aug 2020, 01:34
Van Monument Valley naar Torrey? Niet twijfelen: Highway 261 (Moki Dugway) en 95 !!!
@Samanthaa En als jullie daar toch rijden, zou ik zeker Valley of the Gods Road meepakken. Een onverharde weg maar zo'n mooie omgeving! Voor mij persoonlijk altijd het hoogtepunt van Monument Valley. In de regel geen last van alle toeristen, die blijven allemaal bij Monument Valley zelf. Ik heb de weg al verschillende keren gereden (vorig jaar zomer voor de laatste keer) en trek er dan minimaal anderhalf uur voor uit (incl. de vele stops). Lengte is zo'n 16 mijl.

Begint op de US-163 en eindigt bij de Moki Dugway. Ik reed 'm met een SUV maar de weg lijkt sterk verbeterd te zijn de afgelopen jaren en ook met een gewone auto is deze weg te doen.

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
jojostravelusa
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door jojostravelusa »

Wij hebben hem in 2014 met de camper (27 ft) gereden en kwamen er jaren later pas achter dat het de Moki Dugway was :lol: Mooie weg, weliswaar onverhard, maar prima te doen. Wij kwamen vanuit Monument Valley toen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer