Daar zijn we weer! Voor het 3de jaar achter elkaar gaan we wederom naar Amerika
Dit word denk ik voorlopig de laatste keer het Westen aangezien we Canada en een rondje Denver al voor de volgende keren op de planning hebben.
We gaan deze ronde ook weer samen (ik 30 & mijn vriend dan inmiddels man 40).
Nog steeds zijn we geen fan van lange hikes en maken we nogsteeds rare / afwijkende keuzen in de route.
We zijn na een paar dagen natuur weer toe aan stad en na een paar dagen stad weer toe aan de rust.
Tickets zijn inmiddels geboekt, hotels nog niet.
We kiezen ook nu wederom voor een aantal dagen Vegas, wij zullen hier ook onze trouwfoto's laten maken (iemand tips hiervoor??). We trouwen namelijk de dag voor we vliegen
05-09 Amsterdam - San Francisco (aankomst 14.30)
06-09 San Francisco
07-09 San Francisco
08-09 San Francisco - Sacramento - Lake Tahoe
09-09 Lake Tahoe
10-09 Lake Tahoe - Bodie - Tenaya Lake - Yosemite
11-09 Yosemite - Seqouia/King canyon
12-09 Seqouia/King canyon
13-09 Seqouia/King canyon - LA
14-09 LA
15-09 LA - Grand canyon
16-09 Grand canyon - ...
17-09 ....
18-09 ....
19-09 ....
20-09 ....
21-09 Las Vegas
22-09 Las Vegas
23-09 Las Vegas
24-09 Las Vegas - Amsterdam (vlucht om 16.00 uur).
Zoals jullie zien hebben we een gat, We willen sowieso nog gaan kajakken in Page en verder niets op het eisen lijstje staan.
We zijn ons ervan bewust dat LA naar Grand canyon een lange reisdag is, Dit doen we liever dan het opdelen en een nacht "verspillen" bij iets waar we al geweest zijn.
We overnachten alleen in Yosemite, we zijn daar afgelopen oktober al een aantal dagen geweest en willen nu de tijd besteden in King Canyon.
Grand canyon hebben we ook afgelopen jaar al gedaan, maar helaas had ik toen voedselvergiftiging, dus heb ik de zonsondergang moeten overslaan en die staat wel hoog op de bucketlist.
Eerder aankomen in Las Vegas vinden we ook prima!
Heeft er iemand nog tips voor het gat en hoe we Page er mooi in kunnen verwerken?