Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Naar de City of Angels!
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ja, dat was onze wens, maar alles zit al vol (het is daar ook spring break). Nu gaan we in de Heritage Inn in Ridgecrest (net geboekt), dat ligt ongeveer een uur rijden van de ingang van DV, dus dat valt wel mee. In een dag zullen we lang niet alles kunnen zien, dus zo moet het dan maar. Ik ben al blij, dat ik tenminste een deel van het park zal zien, want het staat al op mijn verlanglijstje sinds ik erover hoorde, meer dan 20 jaar geleden
.

Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Mijn blog over deze reis is hier te lezen, er staat nu nog alleen de vertrekdag op, maar ik hoop vanavond de dag in Death Valley gisteren erop te zetten.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hoi Petra,
Een bijzonder leuk verslag om te lezen van jullie dagje Death Valley. Lijkt me ook wel eens lekker om daar met "normale" temperaturen te zijn.
De foto's en vooral de filmpjes zijn ook erg leuk om te bekijken. Die ene foto van Stovepipe Wells met de zandduinen vind ik werkelijk prachtig.
Het is echt genieten hoor om jullie zo te volgen.
Groetjes Marjan
Een bijzonder leuk verslag om te lezen van jullie dagje Death Valley. Lijkt me ook wel eens lekker om daar met "normale" temperaturen te zijn.
De foto's en vooral de filmpjes zijn ook erg leuk om te bekijken. Die ene foto van Stovepipe Wells met de zandduinen vind ik werkelijk prachtig.
Het is echt genieten hoor om jullie zo te volgen.
Groetjes Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Het verhaal van gisteren in Venice Beach staat er nu ook op: http://losangeles2007nl.blogspot.com/
Weet je het zeker ... het lijkt wel een blog van iemand anders (in Duits ook) ..Petra/VS schreef:Het verhaal van gisteren in Venice Beach staat er nu ook op: http://losangeles2007nl.blogspot.com/
Sandy
He Sandy,
Je moet even het berichtje van de eerste blog nemen=
http://losangeles2007nl.blogspot.com/
Manon
Manon
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
De juiste link is http://losangeles2007nl.blogspot.com
Bedankt Manon, ik zie het al ... Petra was de 'nl' vergeten .. Ik dacht al, ik herken helemaal nietsManonneke schreef:He Sandy,
Manon

Sandy
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ja, sorry, in de snelheid voor het naar bed gaan de "nl" vergeten
.
Heb de link even aangepast.
Rob

Heb de link even aangepast.
Rob
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Tussen al het uitpakken en eieren eten en zoeken ben ik bezig met de laatste drie dagen. Woensdag staat nu online:
http://losangeles2007nl.blogspot.com/20 ... hills.html
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hoi Petra,Petra/VS schreef:Tussen al het uitpakken en eieren eten en zoeken ben ik bezig met de laatste drie dagen. Woensdag staat nu online:
Welkom terug.....

Je hebt weer fantastisch geschreven over je dagje Hollywood. Ik ga, als je het goed vindt, dit maar mooi als leidraad gebruiken voor mijn komend bezoek aan Hollywood volgende maand.
De foto van Saskia met Zorro is echt te gek!
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Tuurlijk mag je onze ervaringen als leidraad gebruiken! Dat is gedeeltelijk de reden, waarom ik de reisverslagen online plaats.hekkie schreef:Hoi Petra,Petra/VS schreef:Tussen al het uitpakken en eieren eten en zoeken ben ik bezig met de laatste drie dagen. Woensdag staat nu online:
Welkom terug.....![]()
Je hebt weer fantastisch geschreven over je dagje Hollywood. Ik ga, als je het goed vindt, dit maar mooi als leidraad gebruiken voor mijn komend bezoek aan Hollywood volgende maand.
De foto van Saskia met Zorro is echt te gek!
Gr. Marjan
Pas op, dat je niet per ongeluk met zo'n figuur als die Zorro op de foto gaat, want sommigen waren flink pushy met hun tips en een aantal buitenlanders had niet door, dat het ze daarom te doen was. Maar Zorro vond ik het dus wel waard en Saskia vond hem ook leuk

Donderdag staat trouwens inmiddels ook online.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Hoi Petra,
Ik heb zojuist de laatste dagen van jullie trip gelezen. Jullie hebben weer enorm genoten zo te lezen.
Alles is zo herkenbaar omdat ik er ook (soms meerdere malen) geweest ben. Toch zou ik er zo weer naartoe gaan nu ik je enthousiaste verhalen weer lees. Zit naast het Saddle Ranch Chop House niet een Starbucks? Daar heb ik al meerdere malen op het terrasje gezeten en was mij het Saddle Ranch Chop House ook al opgevallen. Ook heb ik het al meerdere malen op tv gezien. Een volgende keer moet ik toch maar eens een kijkje binnen nemen.
De Front of Line passes zijn toch wel handig, zeker als je wat later zoals jullie in het park bent. Misschien moet ik daar een volgende keer ook maar voor kiezen.
Roland
Ik heb zojuist de laatste dagen van jullie trip gelezen. Jullie hebben weer enorm genoten zo te lezen.

Alles is zo herkenbaar omdat ik er ook (soms meerdere malen) geweest ben. Toch zou ik er zo weer naartoe gaan nu ik je enthousiaste verhalen weer lees. Zit naast het Saddle Ranch Chop House niet een Starbucks? Daar heb ik al meerdere malen op het terrasje gezeten en was mij het Saddle Ranch Chop House ook al opgevallen. Ook heb ik het al meerdere malen op tv gezien. Een volgende keer moet ik toch maar eens een kijkje binnen nemen.

De Front of Line passes zijn toch wel handig, zeker als je wat later zoals jullie in het park bent. Misschien moet ik daar een volgende keer ook maar voor kiezen.
Roland
- Bert&Hanny
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Hoi Petra,
Wat een heerlijk uitgebreid verslag, we hebben het met veel plezier gelezen. Hier kunnen we mooi wat tips uithalen voor onze komende vakantie die we eindigen in LA. Ook de route van LV naar Death Valley (via Red Rock Canyon, Shoshone, Badwater, Dantes View) hadden we ook zo gepland. Kun je aangeven hoeveel tijd je ermee kwijt was? Wij overnachten in Stovepipe Wells. Is dit allemaal goed haalbaar?
Maar wat ons het meeste interesseert is het volgende; welk attractiepark vonden jullie (vooral de kinderen) het leukst? En welke zou je ons aan raden? Bedenk hierbij dat onze kinderen geen Engels verstaan en dat we dinsdag 28 en woensdag 29 augustus in LA zijn. Dit is, als ik het goed nagekeken heb, in de eerste week na de summer vacation. Dan schijnt het veel minder druk te zijn in de parken.
Ben benieuwd.
Hanny
Wat een heerlijk uitgebreid verslag, we hebben het met veel plezier gelezen. Hier kunnen we mooi wat tips uithalen voor onze komende vakantie die we eindigen in LA. Ook de route van LV naar Death Valley (via Red Rock Canyon, Shoshone, Badwater, Dantes View) hadden we ook zo gepland. Kun je aangeven hoeveel tijd je ermee kwijt was? Wij overnachten in Stovepipe Wells. Is dit allemaal goed haalbaar?
Maar wat ons het meeste interesseert is het volgende; welk attractiepark vonden jullie (vooral de kinderen) het leukst? En welke zou je ons aan raden? Bedenk hierbij dat onze kinderen geen Engels verstaan en dat we dinsdag 28 en woensdag 29 augustus in LA zijn. Dit is, als ik het goed nagekeken heb, in de eerste week na de summer vacation. Dan schijnt het veel minder druk te zijn in de parken.
Ben benieuwd.
Hanny
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 1005 Weergaves
-
Laatste bericht door deurenkletser