Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Winchester Mystery House in San Jose
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Winchester Mystery House in San Jose
Heeft iemand van jullie wel eens een tour gedaan bij het Winchester Mystery House, de bizarre mansion van de weduwe Winchester, in San Jose? Het lijkt mij heel erg leuk om dit te doen met de kinderen.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: Winchester Mystery House in San Jose
Leuk dat je dit gevonden hebt Bianca. Ik had dit Mystery House in 2004 op het programma staan, maar daar is toen niets van gekomen. Vorig jaar had ik hem ook in mijn achterhoofd zitten toen we in San Francisco waren, maar dat kon weer niet doorgaan wegens tijdgebrek.jerbia schreef:Heeft iemand van jullie wel eens een tour gedaan bij het Winchester Mystery House, de bizarre mansion van de weduwe Winchester, in San Jose? Het lijkt mij heel erg leuk om dit te doen met de kinderen.
Ben benieuwd of jullie er heen gaan. Lijkt me leuk, zeker voor de kinderen.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
zrx1100
- Amerikafan
- Contacteer:
Wij hebben er destijds een tour gedaan, het is zeker de moeite. Voor kinderen echter: misschien minder interessant als ze nog geen Engels verstaan. Je moet steeds bij de gids blijven en alles is Engelstalig, en het zijn vooral de verhalen van de gids die bij de verschillende vertrekken horen die het bezoek zo interessant maken.
mei 2003: LA
september 2004: San Fransisco-Hwy1-Goldroute-Sacramento-Napa Valley-SFO
mei 2005: LA-Death Valley-Vegas-Canyons-Monument Valley-Tombstone-San Diego-LA en alles ertussen
mei 2006: NY-Toronto-NY
oktober 2007: Texas (Dallas-Austin-S Antonio)
september 2004: San Fransisco-Hwy1-Goldroute-Sacramento-Napa Valley-SFO
mei 2005: LA-Death Valley-Vegas-Canyons-Monument Valley-Tombstone-San Diego-LA en alles ertussen
mei 2006: NY-Toronto-NY
oktober 2007: Texas (Dallas-Austin-S Antonio)