Al een tijdje stiekem aan het meelezen op het forum om het een en ander aan ideeën op te doen.
Wat een ervaringen en reislust hier, heerlijk!
Ik heb samen met mijn zus de plannen om volgend najaar een roadtrip te maken door Zuidwest-Amerika, het welbekende rondje.
We zijn 2 keer eerder in USA geweest, Florida en Noordoost-Amerika/Canada, hier hebben we ook een roadtrip gemaakt met de auto.
Het nadeel van de auto was vooral het steeds in- een uitpakken, want wat een zooi neem je mee.
We zullen met zijn 2en reizen, en de voorkeur gaat naar een campertruck, dit is voor ons waarschijnlijk goedkoper, omdat we bij een auto underage-fee betalen en bij de camper is dat niet.
Door een campertruck te nemen, willen we de kosten van benzine wat besparen, maar ook doordat hij net wat kleiner is, wat mobieler te zijn.
Er staat nog niks vast, qua vlucht en reisdagen zijn we nu allemaal aan het uitzoeken. We willen het wel rond de 3,5 week houden, om en nabij.
Ik heb de route gemaakt vanuit SF, maar dat staat ook nog niet vast, dit kan ook nog LA of LV zijn als dat kostentechnisch beter uitkomt.

Dit is de globale planning voor nu, hoor graag jullie tips!
Wij reizen vaker, en zijn een hoog reistempo wel gewend.