Misschien gaat t vanaf nu goed dan

Niet bereikt wat ik hoopte maar denk dat de afsplitsing goed is voor wie dan ook. Of je het nu wel of niet gebruikt.

Maar nee zoveel verdienen we niet

Ok, bericht tekst heb je aangepast nu.georgesken schreef: ↑21 feb 2020, 07:55Zij zouden er lang mee gestopt zijn als dit geen voordeel voor hun opleverde.
Voor Vegas kiezen mlife en Wynn voor online spelletjes waar niemand moeite mee heeft, Caesars haalt extra klanten binnen via de match. Ieder zijn manier en blijkbaar is iedereen er tevreden mee, zowel klant als hotelketens. Anders was dit ook gestopt.
En btw , ik heb de truk via een Amerikaans forum waar letterlijk honderden Amerikanen dit ook doen![]()
My mistake, je hebt helemaal gelijkgeorgesken schreef: ↑20 feb 2020, 21:11Hier is nu al zoveel gezegd hoe je geen parkeerkosten of resort fees hoeft te betalen bij alle hotels van de Caesars groep. En je betaalt wel parkeerkosten bij alle mgm hotels tenzij je minstens Pearl status hebt bij mlife (of geboekt hebt met een actie waar specifiek in vermeld is dat parkeren inbegrepen is)Tantelotje schreef: ↑20 feb 2020, 13:55
Als je de locatie van belang vindt, zou ik iets kiezen op Center Strip. Wij hebben een aantal keren in het Flamingo hotel geslapen. Heel centraal en de kamers zijn netjes en ruim.
Behalve bij hotels van de MGM groep, komen er altijd parkeerkosten bij. Wij vinden dat nooit een probleem, maar houd daar rekening mee.
Ook iets om rekening mee te houden: vrijwel alle strip hotels rekenen resort fee's. Dat is een bedrag per nacht wat bovenop de prijs komt. Doe je niks aan. Op bijvoorbeeld Booking.com zie je per hotel vrij overzichtelijk wat er aan resort fee bij komt en of dit al in de prijs zit (vaak op die site wel). Let daar op want dat voorkomt onaangename verrassingen.
Paar jaar geleden 3 nachten geslapen.
Elara hotel gaan we bekijken. Death Valley hebben we uitvoerig gezien evenals Zion GC etc. Maar dacht dat stuk vd GC puur te doen zodat de kids een idee hebben vd GC. Verder overwegen we dan evt het noordelijk deel van ZIon en Valley of fire en evt Oatman. Willen geen dingen doen die we al gezien hebben. Op Vegas na natuurlijk. Lijkt ons fantastisch eens een weekje met de kids met een goedkope vlucht. Lekker zwemmen, wat strip over slenteren , outletcenters etc. (Andere vakantie dan wanneer we met z’n tweeen gaan)
Code: Selecteer alles
Compromised data: Dates of birth, Email addresses, Names, Phone numbers, Physical addresses
Ik vind het nog steeds een erg mooie plek. De twee uitkijkpunten zijn fantastisch. En zeker als je nog nooit zoiets gezien hebt maakt het diepe indruk. En zoals hier al gezegd. Het is aardig aan de prijs. Je betaald entree pp. De laatste prijs die ik gehoord heb is $56.