Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
In welk stadsdeel San Francisco hotel boeken?
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: welk stadsdeel San Francisco
@YVK81: Jullie zitten juist hartstikke centraal! Vlakbij is Market Street en daar rijden heel veel bussen en trams. Dus je kunt ook zo op het reguliere OV stappen (veel goedkoper dan de Hop-On buss). Verder zit je op loopafstand van de wijk The Castro (homo-wijk) en The Haight (hippie-wijk met ontzettend veel leuke eettentjes, winkeltjes en barretjes). Ook kun je per bus, of lopend, zo naar SOMA (South of Market), waar je rondom 2nd en 3rd street aparte winkels vindt in oude industriele gebouwen en een stukje verderop het stadion van The Giants.
Dank, dat wist ik niet! Ik vond het alleen ver van pier 33 en de golden gate, maar dat is dus makkelijk te doen met het ov als ik het zo begrijp? Helemaal top, thanks, hier ga ik dus niets meer aan wijzigen.
Ik ben aan het kijken voor een hotel in San Francisco en kom vaak uit in het marina district. Is dit centraal gelegen en een veilige locatie om te verblijven?
We sliepen afgelopen jaar San remo hotel. Goedkoop en goed. Wc douche gang maar heel dichtbij. Hebben hier voor drie nachten honderden euro’s tussenweg gehaald om elders in de reis te gebruiken bij national parken te slapen. Wat waren we in SF nou op de kamer. Enige is dat de kamer klein is waar we helemaal geen probleem mee hebben. Het is goed schoon.
De locatie van dit hotel ligt geweldig goed. Konden heel veel lopend doen. Pier 33/39, cabletram en lombardstreet dichtbij en
supermarkt om de hoek
De locatie van dit hotel ligt geweldig goed. Konden heel veel lopend doen. Pier 33/39, cabletram en lombardstreet dichtbij en
supermarkt om de hoek
Re: In welk stadsdeel San Francisco hotel boeken?
Ziet er leuk uit maar ik vind het nog best prijzig! Ik kom bijna op 900 euro voor 3 nachten met z’n 4e
. De goedkopere liggen dus meer in marina district maar ik weet dus niet of dit ook qua afstand en veiligheid te doen is ..
Oké. Wij betaalden €100 per nacht eind augustus...
Er is geen kamer vrij voor 4 daar zit denk ik het prijs verschil
. Dan krijg je 2 kamers
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Marina is prima volgens mij, heb je een specifiek adres/hotel op het oog? Je kunt dan op de kaart kijken hoe ver het is van de dingen die je wilt bezoeken. En streetview geeft vaak een aardige indicatie van de buurt.
Wij hebben al een keer tot volle tevredenheid in de Coventry Motor Inn gezeten, en in de Cow Hollow Motor Inn. Zie bijvoorbeeld hier en hier. Wij deden alles lopend vanaf het hotel.
Marianne
Wij hebben al een keer tot volle tevredenheid in de Coventry Motor Inn gezeten, en in de Cow Hollow Motor Inn. Zie bijvoorbeeld hier en hier. Wij deden alles lopend vanaf het hotel.
Marianne
Dit waren precies de hotels die ik gezien had!Martin & Marianne schreef: ↑29 jan 2020, 20:39Marina is prima volgens mij, heb je een specifiek adres/hotel op het oog? Je kunt dan op de kaart kijken hoe ver het is van de dingen die je wilt bezoeken. En streetview geeft vaak een aardige indicatie van de buurt.
Marianne
Dat is ook toevallig!
Welke had jullie voorkeur?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik vond ze niet echt verschillend. De Conventry Inn ligt iets dichter bij het centrum, maar de Cow Hollow ligt dichter bij Mel's Diner.
Beide hebben ruime kamers en gratis parkeren.
Je kunt ook nog kijken naar de Town House motel. Daar heb ik zelf geen ervaring mee, maar ligt daar ook in de buurt.
Het is niet nodig om bovenliggende berichten te quoten.
Marianne

Beide hebben ruime kamers en gratis parkeren.
Je kunt ook nog kijken naar de Town House motel. Daar heb ik zelf geen ervaring mee, maar ligt daar ook in de buurt.
Het is niet nodig om bovenliggende berichten te quoten.
Marianne
Ah ok geen quotes dus
. Wat vonden jullie van de bedden in Coventry inn? Deze lijken erg smal..
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je hebt queens en doubles. die zijn overal even breed. Wij vinden een double ook goed, maar een queen is breder.
Marianne
Marianne
Ik zie alleen nog maar double beds vandaar
Iemand ervaring met motel Capri?
Ik zie nog al wisselende recensies.
Het is nog best lastig wat te vinden wat gratis parkeren heeft en WiFi, wat niet te duur is en centraal.
Voor de rest zijn er niet lastig
Ook willen we graag queen size bedden.
Met deze eisen zie ik helaas niet meer zoveel op booking.com
Ik zie nog al wisselende recensies.
Het is nog best lastig wat te vinden wat gratis parkeren heeft en WiFi, wat niet te duur is en centraal.
Voor de rest zijn er niet lastig
Ook willen we graag queen size bedden.
Met deze eisen zie ik helaas niet meer zoveel op booking.com
Ik zou je niet blind staren op het gratis parkeren (en wifi). Misschien zijn er wel hotels met betaald (public) parkeren waarmee je per saldo toch goedkoper/beter uit bent...
Je zult zien dat als je dat filter laat vervallen je opeens veel meer opties hebt! De filters zijn ook niet altijd nauwkeurig, misschien valt er wel een goed hotel af waar de wifi maar $1 kost (bij wijze van) omdat je 'gratis wifi' hebt aangevinkt.
Je zult zien dat als je dat filter laat vervallen je opeens veel meer opties hebt! De filters zijn ook niet altijd nauwkeurig, misschien valt er wel een goed hotel af waar de wifi maar $1 kost (bij wijze van) omdat je 'gratis wifi' hebt aangevinkt.
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Goede tips van KW1984. En kijk niet alleen op booking.com. Heb je voor de Motor Inns ook al op hun eigen site gekeken?
En heb je naar de Town House Motel gekeken?
Marianne
En heb je naar de Town House Motel gekeken?
Marianne
@KW1984 dat ga ik eens proberen!
@Martin & Marianne heb ik gedaan. Op heel veel motels en hotels hun site heb ik gekeken maar veel is toch prijziger dan booking.com of heeft alleen nog gewone bedden over.
Ook op town house gekeken maar was voor onze datum bijna 900 euro...
@Martin & Marianne heb ik gedaan. Op heel veel motels en hotels hun site heb ik gekeken maar veel is toch prijziger dan booking.com of heeft alleen nog gewone bedden over.
Ook op town house gekeken maar was voor onze datum bijna 900 euro...
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Hou ook aanbiedingen in de gaten. Weet niet of je in het weekend in SF bent, maar soms zijn er goede deals te vinden van zakenhotels. Die hebben vaak onderbezetting in de weekenden en bieden voor die dagen soms interessante prijzen. Zo hebben bij Hilton Financial District (aan rand China Town) kunnen boeken voor 3 nachten voor 4 personen voor 540 euro. Wij gaan eind juli/begin augustus.
Het zou ook kunnen dat er een groot evenement is waardoor hotels duur zijn. Maar SF en ZW Amerika zijn helaas aan de prijs.
@GeurtmanUSA we gaan 8-11 juli woensdag, donderdag, vrijdag dus ik denk niet dat er dan een aanbieding komt... maar ik zal eens kijken op de sites!
@mtl daar heb ik geen idee van maar aangezien we toch echt niet meer kunnen switchen in dagen zal ik het er mee moeten doen.
@mtl daar heb ik geen idee van maar aangezien we toch echt niet meer kunnen switchen in dagen zal ik het er mee moeten doen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht