Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Apis probleem British Airways.

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Ellis71
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Apis probleem British Airways.

Bericht door Ellis71 »

Ik heb vanavond op de site van British Airways voor 3 van ons groepje van 4 de apis in kunnen vullen maar bij nummer 4 mijn dochter kon ik niet meer verder.
Ik kreeg zelfs bovenaan de melding dat bij 6 keer proberen de boeking voor 24 uur geblokkeerd zou worden, ik kan dus bij mijn dochter niks invullen.
Het enige wat ik krijg is een lijst dat alles is ingevuld, maar heb voor haar nog niks ingevuld🤔
En voor ons verblijf heb ik regal oaks kissimmee ingevuld, of zou ik het adres in moeten vullen??
Screenshot_2020-01-27-22-00-41.png
Ellis71
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Apis probleem British Airways.

Bericht door Ellis71 »

Even een update, ik kwam er via internet achter dat de site van finnair gelinkt is aan de British Airways site.
En via Finnair ingelogd en ook daar kun je je gegevens bekijken en de site is vriendelijker en overzichtelijker dan die van British Airways.
En daar kwamen we er achter dat er bij mijn dochters paspoortnummer zomaar een random nummer was ingevuld,.
Dit nummer hebben we weer bij het apis gedeelte ingevuld bij mijn dochters naam en tadaa ineens konden we er in en hebben we het juiste paspoortnummer ingevuld.
Nu is alles in orde....zucht.

Dussss bij problemen met je apis bij British Airways kijk dan even bij Finnair of je daar een fout kunt ontdekken.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer